Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2004, 13:22   #61
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
nee hoor, het is hier nog steeds leuk.

Hahaha! Wat iemand al dan niet "leuk" vindt is voor discutie vatbaar he!
Een beetje serieus blijven he!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 13:31   #62
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dan moet ge weten dat sint-andries, waar het in de openingspost over ging, zowat de tofste wijk van antwerpen is (ah ja want ik woon daar)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Was.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Hahaha! Wat iemand al dan niet "leuk" vindt is voor discussie vatbaar he!

[size=1]Zo hoort de volgorde, niet Typo? Of was je gewoon een beetje partijdig hier? [/size]

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 7 november 2004 om 13:32.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 13:31   #63
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Hahaha! Wat iemand al dan niet "leuk" vindt is voor discutie vatbaar he!
ik ben serieus. ik woon hier graag. en iedereen die ik hier ken woont hier ook graag. als jij liever gelooft dat deze buurt geterroriseerd wordt, dan moet jij dat maar weten. maar ik weet wel beter.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2004, 13:58   #64
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ben serieus. ik woon hier graag. en iedereen die ik hier ken woont hier ook graag. als jij liever gelooft dat deze buurt geterroriseerd wordt, dan moet jij dat maar weten. maar ik weet wel beter.
Ik heb de buurt hier, omgeving moskee in mechelen, de afgelopen jaren danig weten veranderen. Feit is; dat de paar autochtone bewoners die er nog over zijn, die vinden het niet zo leuk meer...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 7 november 2004, 14:00   #65
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik heb de buurt hier, omgeving moskee in mechelen, de afgelopen jaren danig weten veranderen. Feit is; dat de paar autochtone bewoners die er nog over zijn, die vinden het niet zo leuk meer...
het gaat hier over sint-andries in antwerpen. wel bij de les blijven hé.

Citaat:
Oud 7 november 2004, 18:37   #66
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

oeioei...
Oud 7 november 2004, 18:38   #67
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

's een huis-ruil doen?

hehe.
Dan klappen we binnen enkele jaren nog 's over onze lieve arabische moslim-broeders!
Oud 7 november 2004, 19:10   #68
ingenious

Standaard

Citaat:
's een huis-ruil doen?

hehe.
Dan klappen we binnen enkele jaren nog 's over onze lieve arabische moslim-broeders!
nee danku, ik ben gelukkig waar ik woon. mss moet jij gewoon verhuizen en stoppen met zagen.

en ik heb in de seefhoek, de "antwerpse vuilbak" gewoond, ik heb geen huisruil nodig om mee te praten hoor.

Citaat:
Oud 7 november 2004, 20:05   #69
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee danku, ik ben gelukkig waar ik woon. mss moet jij gewoon verhuizen en stoppen met zagen.

en ik heb in de seefhoek, de "antwerpse vuilbak" gewoond, ik heb geen huisruil nodig om mee te praten hoor.

Nee, dat weiger ik pertinent. Ik laat mij niet wegpesten door die buitenlanders die zich hier alles permitteren,
want dat zij zich hier alles permiteren is maar normaal, 't is hun aard. In hun plaats deed ik waarschijnlijk hetzelfde; naar hier komen en voor niks te doen véél centjes krijgen. Vervolgens veel van mijnen tak maken omdat 'k niet genoeg rechten heb om daarna nog gelijk te krijgen ook! Hehehe!

Ik ben nog het kwaadst van al op onze politiekers die dit alles toestaan en nog goedpraten ook.

En zagen zei je?
Ja ik zaag! En ik vind dit nu eens 'mijn' recht, want als belasting-betalende Belg heb ik dus niet alleen plichten he.
En ik denk dat ik reden heb om te zagen en klagen. Ja.

En nog iets, tof dat je in de Seefhoek gewoond hebt. Maar je hebt er wel 'gewoond' he! Vroeger sprak men over Borgerhout en Mechelen over hoe erg het wel niet was... Kom nog 's kijken, in een jaar of twee kan er heel wat veranderen zenne! En da's dan niet zoals de Somers het met veel poeha op den tv had aangekondigd! Nerds!
Oud 7 november 2004, 20:20   #70
ingenious

Standaard

Citaat:
Nee, dat weiger ik pertinent. Ik laat mij niet wegpesten door die buitenlanders die zich hier alles permitteren,
want dat zij zich hier alles permiteren is maar normaal, 't is hun aard. In hun plaats deed ik waarschijnlijk hetzelfde; naar hier komen en voor niks te doen véél centjes krijgen. Vervolgens veel van mijnen tak maken omdat 'k niet genoeg rechten heb om daarna nog gelijk te krijgen ook! Hehehe!

Ik ben nog het kwaadst van al op onze politiekers die dit alles toestaan en nog goedpraten ook.

En zagen zei je?
Ja ik zaag! En ik vind dit nu eens 'mijn' recht, want als belasting-betalende Belg heb ik dus niet alleen plichten he.
En ik denk dat ik reden heb om te zagen en klagen. Ja.

En nog iets, tof dat je in de Seefhoek gewoond hebt. Maar je hebt er wel 'gewoond' he! Vroeger sprak men over Borgerhout en Mechelen over hoe erg het wel niet was... Kom nog 's kijken, in een jaar of twee kan er heel wat veranderen zenne! En da's dan niet zoals de Somers het met veel poeha op den tv had aangekondigd! Nerds!
kijk, als jij niet graag tussen 'buitenlanders' woont heb je 2 keuzes. ofwel verhuis je, ofwel blijf je, wat je goed recht is. maar kom dan niet klagen en zagen. en dat heeft niks met wegpesten te maken, maar met demografische evolutie.

ik kom nog regelmatig in de seefhoek en borgerhout. doen alsof al wie niet met je meeroept, niet weet hoe de situatie is, gaat gewoon niet op.

Citaat:
Oud 7 november 2004, 20:30   #71
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk, als jij niet graag tussen 'buitenlanders' woont heb je 2 keuzes. ofwel verhuis je, ofwel blijf je, wat je goed recht is. maar kom dan niet klagen en zagen. en dat heeft niks met wegpesten te maken, maar met demografische evolutie.

ik kom nog regelmatig in de seefhoek en borgerhout. doen alsof al wie niet met je meeroept, niet weet hoe de situatie is, gaat gewoon niet op.

Maar dat doe ik niet, 't is niet omdat je niks zegt, dat je niet weet waarover het gaat.

Maar vind het wel grof dat ik voor de keuze sta, die jij me voorsteld...
Vind jij het normaal dat mijn kinderen naar een school moeten, alwaar er 40 of 50 % moslim-leerlingen zitten? Die mijn kinderen als minderwaardig beschouwen? Die met het leven (van een ongelovige) omgaan, zoals we op verscheidene sites kunnen vaststellen hoe ze ermee omgaan? Die dit met de pap-lepel opgelepeld krijgen? Vind jij dat normaal? Ik niet, sorry. En ik zaag daar graag over.

Ik vind het niet normaal dat ik en anderen hier voor de keuze staan om al dan niet te vertrekken, omdat een aantal partijbonzen en firma-bazen in de jaren 60 grote winsten hebben gemaakt, door die mensen naar hier te laten komen.
Ik vind het niet normaal dat ik moet wijken, voor mensen die hier in heel hun leven, nog nooit een steentje hebben bijgedragen tot dit land te maken tot wat het is...

Maar heu, ik wordt wel heel boos op mensen die zeggen dat allemaal wel normaal te vinden.
Want, ik denk dat ik dan dieper, harder en gemener gediscrimineerd wordt dan die marokkanen, die op basis van hun huidskleur een disco niet in mogen.
Oud 7 november 2004, 20:39   #72
ingenious

Standaard

Citaat:
Maar dat doe ik niet, 't is niet omdat je niks zegt, dat je niet weet waarover het gaat.

Maar vind het wel grof dat ik voor de keuze sta, die jij me voorsteld...
Vind jij het normaal dat mijn kinderen naar een school moeten, alwaar er 40 of 50 % moslim-leerlingen zitten? Die mijn kinderen als minderwaardig beschouwen? Die met het leven (van een ongelovige) omgaan, zoals we op verscheidene sites kunnen vaststellen hoe ze ermee omgaan? Die dit met de pap-lepel opgelepeld krijgen? Vind jij dat normaal? Ik niet, sorry. En ik zaag daar graag over.

Ik vind het niet normaal dat ik en anderen hier voor de keuze staan om al dan niet te vertrekken, omdat een aantal partijbonzen en firma-bazen in de jaren 60 grote winsten hebben gemaakt, door die mensen naar hier te laten komen.
Ik vind het niet normaal dat ik moet wijken, voor mensen die hier in heel hun leven, nog nooit een steentje hebben bijgedragen tot dit land te maken tot wat het is...

Maar heu, ik wordt wel heel boos op mensen die zeggen dat allemaal wel normaal te vinden.
Want, ik denk dat ik dan dieper, harder en gemener gediscrimineerd wordt dan die marokkanen, die op basis van hun huidskleur een disco niet in mogen.
jij bent degene die een probleem hebt, dus vind ik dat jij het moet oplossen. ik ken genoeg mensen die in concentratiewijken wonen en naar concentratiescholen gaan, en er geen (of toch weining) problemen mee hebben.

en ik zeg helemaal niet dat jij moet verhuizen. maar als je blijft, moet je er het beste van maken ipv te blijven jammeren. want met die polarisatie komen we nergens.

Citaat:
Oud 7 november 2004, 22:55   #73
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
U bent vals en hypocriet ..alleen al het gebruik van die avatar-vlag verliest u volledig uw geloofwaardigheid..haal 'm weg..opgefokte mierenneuker ..
Hahaha...de linkse rat Neruda is stilaan zijn geduld aan het verliezen. Gefrustreerd jongen dat de Palestijnse strijd niet langer jullie private zandbak is!!!
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be