![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat u vindt doet niets terzake want het is al lang duidelijk dat jij een boerka aanbidder bent en zelfs je medemens zou verraden om op en goed blaadje bij IS te komen. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen andere weg dan verhoogde inclusie en integratie. Geweld tegen onschuldige moslims, , Deportatie, burgeroorlog, genocide, dat is pas helemaal down the drain. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Essentiële basiswaarden worden hier met de dag meer en meer onder onze voeten weggemaaid, net door diegenen die er alles aan doen hun cultuur hier aan ons op te dringen.
|
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarmee eindig ik mee. Ik ga mijn familielid bezoeken, herstellende van een laffe aanslag van Moslims op een luchthaven. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuk. Ik vraag me af hoever je wel kan gaan met laster, persoonlijke aanvallen en gescheld. Nog los van je genocide oproepen. Nog maar eens voor de anderen (want jij bent buiten redding) Ik ben Islamofoob. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() What's a name?
Laatst gewijzigd door Peche : 24 maart 2016 om 13:33. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je enkel in mentale shock verkeert vanwege je familielid en dat die conditie omkeerbaar blijkt. Maar ik vrees van niet. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ondanks uw politiek correct gedachtengoed wil u dan wel moslimkinderen opsluiten in heropvoedingskampen. U verandert bijna iedere dag van mening. Beangstigend.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 maart 2016 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom wil je er hier een klein miljoen houden. Omdat ze naar uw eiland niet zouden komen?
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak er van wat je wil. Ik wil geen moslimkinderen opsluiten, ik wil terroristen opsluiten alvorens ze een bom planten of zich opblazen. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U weet blijkbaar niet meer wat u hier allemaal neerpent. Islamieten opsluiten die nog niet overgegaan zijn tot een terroristische aanslag. Die zal u niet lang in de gevangenis kunnen houden. Of gaat u nu de (niet politiek correcte) Hitleriaanse toer op? En wat gaat u met fundamentalisten doen, ook opsluiten? ![]() 'Uw' politiek correct gedachtengoed heeft er in grote mate mee voor gezorgd dat Brussel een broeihaard is geworden van de jihadi's. Proficiat. U kan misschien met uw politiek correcte vriendjes nog eens, hand in hand, een kring vormen op de Grote Markt in Brussel en bloemetjes rondstrooien om de demonen te verdrijven. ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 maart 2016 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Is dat wel politiek correct?
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterkte!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() The video is extremely disturbing because of the children’s ages in it and the way it is filmed. The whole feel of the video is that of a high-tech, futuristic, first person shooter video game with multiple camera angles. Popup insets with victim’s information right before they are executed helps to concrete this unearthly vibe.http://heavy.com/news/2015/12/new-is...sored-youtube/ http://www.liveleak.com/view?i=bfe_1421424018 http://www.liveleak.com/view?i=533_1449222399 Waarom deze moslimterroristen zo gevaarlijk zijn: (Nogmaals waarschuwing) Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 maart 2016 om 14:29. |
||
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Islamitische Staat, moslims dus, die in naam van hun religie het meest inhumane regime ter wereld hebben geïnstalleerd en hun terreur naar de hele wereld uitvoeren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 maart 2016 om 14:28. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moedig om ze steeds van (logisch) antwoord te dienen. M.i. een hopeloze zaak. BTW : demonen verdrijven !?! Een persoonlijke aanval ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 24 maart 2016 om 14:35. |
|
![]() |