![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Sun, 31 Oct > 2004 20:25:01 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > >"Dixit" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> > >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > >> news:[email protected] i.nl... > >> > > >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, > >die > >> > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera > >> > > <[email protected] > in foro > >be.politics > >> > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > > > >> > > > > >> > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >> > > >news:[email protected].. . > >> > > > > >> > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > >> > > >> > >> > > >> -- > >> > > >> Fusti > >> > > > > >> > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > >> > > > >> > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. > >> > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk geslacht? > >> > > >> > amaai, dure de comprenure ... > >> > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt gewipt. > >> > Je hebt hem beantwoord. > >> > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". > >> > > >> > hedwig > >> > >> Onzin. > >> Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. > > > >Ach, ik zie al wat er is gebeurd. > >Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. > >En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of Fust > >direct op Krokkie heeft geantwoord. > > > >Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een > >killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB vinden), je > >weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. > > > >Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. > >(NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) > > Hierbij dus! > > > Tja Hedwig, je hebt nog wat bij te leren over de werkwijze van Usenet. > > Merk dat ik altijd bovenaan de naam de datum de message-ID en de > nieuwsgroep extra vermeld. Je hoeft echt geen latijn te kennen om d'er > aan uit te geraken: je weet altijd op welke post van wie wanneer en in > welke groep ik reageer. Het zal je wel voor blunders zoals deze die > Dixit hierboven vermeldde, behoeden. > > -- > Fusti tutut. Je hebt hem rechtstreeks geantwoord. hedwig |
![]() |
#62 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Sun, 31 Oct > > 2004 20:25:01 GMT, in littera > > <[email protected]> in foro be.politics (et > > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > > > > > >"Dixit" <[email protected]> schreef in bericht > > >news:[email protected]... > > >> > > >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > > >> news:[email protected] i.nl... > > >> > > > >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > >> > news:[email protected]... > > >> > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, > > >die > > >> > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera > > >> > > <[email protected] > in foro > > >be.politics > > >> > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >> > > > > >> > > > > > >> > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > > >> > > >news:[email protected].. . > > >> > > > > > >> > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? > > >> > > >> > > >> > > >> -- > > >> > > >> Fusti > > >> > > > > > >> > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van > > >> > > > > >> > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. > > >> > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk > geslacht? > > >> > > > >> > amaai, dure de comprenure ... > > >> > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt > gewipt. > > >> > Je hebt hem beantwoord. > > >> > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". > > >> > > > >> > hedwig > > >> > > >> Onzin. > > >> Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. > > > > > >Ach, ik zie al wat er is gebeurd. > > >Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. > > >En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of > Fust > > >direct op Krokkie heeft geantwoord. > > > > > >Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een > > >killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB vinden), > je > > >weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. > > > > > >Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. > > >(NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) > > > > Hierbij dus! > > > > > > Tja Hedwig, je hebt nog wat bij te leren over de werkwijze van Usenet. > > > > Merk dat ik altijd bovenaan de naam de datum de message-ID en de > > nieuwsgroep extra vermeld. Je hoeft echt geen latijn te kennen om d'er > > aan uit te geraken: je weet altijd op welke post van wie wanneer en in > > welke groep ik reageer. Het zal je wel voor blunders zoals deze die > > Dixit hierboven vermeldde, behoeden. > > > > -- > > Fusti > > tutut. Je hebt hem rechtstreeks geantwoord. > > hedwig Ah nee, Fustietje, nu zie ik het. JE HEBT GELIJK. Ik was mis. Excuses. hedwig |
![]() |
#63 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die
Mon, 1 Nov 2004 07:58:59 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Sun, 31 Oct >> 2004 20:25:01 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> > >> >"Dixit" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected]... >> >> >> >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >> >> news:[email protected] i.nl... >> >> > >> >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> >> > news:[email protected]... >> >> > > Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, >> >die >> >> > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera >> >> > > <[email protected] > in foro >> >be.politics >> >> > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> > > >> >> > > > >> >> > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> >> > > >news:[email protected].. . >> >> > > > >> >> > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> >> > > >> >> >> > > >> -- >> >> > > >> Fusti >> >> > > > >> >> > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> >> > > >> >> > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. >> >> > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk >geslacht? >> >> > >> >> > amaai, dure de comprenure ... >> >> > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt >gewipt. >> >> > Je hebt hem beantwoord. >> >> > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". >> >> > >> >> > hedwig >> >> >> >> Onzin. >> >> Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. >> > >> >Ach, ik zie al wat er is gebeurd. >> >Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. >> >En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of >Fust >> >direct op Krokkie heeft geantwoord. >> > >> >Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een >> >killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB vinden), >je >> >weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. >> > >> >Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. >> >(NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) >> >> Hierbij dus! >> >> >> Tja Hedwig, je hebt nog wat bij te leren over de werkwijze van Usenet. >> >> Merk dat ik altijd bovenaan de naam de datum de message-ID en de >> nieuwsgroep extra vermeld. Je hoeft echt geen latijn te kennen om d'er >> aan uit te geraken: je weet altijd op welke post van wie wanneer en in >> welke groep ik reageer. Het zal je wel voor blunders zoals deze die >> Dixit hierboven vermeldde, behoeden. >> >> -- >> Fusti > >tutut. Je hebt hem rechtstreeks geantwoord. Onzin, en je weet het wel. Kijk naar de headers: in iedere post staat precies op welke post ik een antwoord geef: ik daag je uit om je onzin hierboven te bewijzen. >hedwig > -- Fusti |
![]() |
#64 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die
Mon, 1 Nov 2004 08:55:34 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >news:[email protected] li.nl... >> >> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Sun, 31 Oct >> > 2004 20:25:01 GMT, in littera >> > <[email protected]> in foro be.politics (et >> > aliis) vere scripsit quod sequitur: >> > >> > > >> > >"Dixit" <[email protected]> schreef in bericht >> > >news:[email protected]... >> > >> >> > >> "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht >> > >> news:[email protected] i.nl... >> > >> > >> > >> > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > >> > news:[email protected]... >> > >> > > Vitae forma vocatur, "hedwig" ><hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, >> > >die >> > >> > > Sun, 31 Oct 2004 13:53:45 +0100, in littera >> > >> > > <[email protected] > in foro >> > >be.politics >> > >> > > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> > >> > > >> > >> > > > >> > >> > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> > >> > > >news:[email protected].. . >> > >> > > > >> > >> > > >> Wat bedoel je met "mannetjesputter"? >> > >> > > >> >> > >> > > >> -- >> > >> > > >> Fusti >> > >> > > > >> > >> > > >daar heb ik géén vertaling naar het Frans van >> > >> > > >> > >> > > Ik vraag je geen vertaling, maar een uitleg. >> > >> > > Bedoel je daarmee een Carduelis carduelis van het mannelijk >> geslacht? >> > >> > >> > >> > amaai, dure de comprenure ... >> > >> > hé, Fustietje, zie je wel dat je de Krok niet in je kelder hebt >> gewipt. >> > >> > Je hebt hem beantwoord. >> > >> > Het was dus toch allemaal "geblaas" en "gesnuif". >> > >> > >> > >> > hedwig >> > >> >> > >> Onzin. >> > >> Fust heeft Krokkebaas helemaal niet direct geantwoord. >> > > >> > >Ach, ik zie al wat er is gebeurd. >> > >Fust heeft geantwoord op mijn antwoord op Krokkebaas. >> > >En aangezien hedwig mij heeft gekillfiled lijkt het nu net voor hem of >> Fust >> > >direct op Krokkie heeft geantwoord. >> > > >> > >Dat is niet zo slim, hedwig. Niet alleen is het gebruik maken van een >> > >killfile een typisch vlaemsche geplogenheid (zoals ze ook op SCB >vinden), >> je >> > >weet ook nog niet eens hoe dat systeem werkt. >> > > >> > >Fust, gelieve dit te becommentarieren opdat hedwig het ook leest. >> > >(NB aan hedwig: bovenstaande tekst komt van Dixit, niet van Fust) >> > >> > Hierbij dus! >> > >> > >> > Tja Hedwig, je hebt nog wat bij te leren over de werkwijze van Usenet. >> > >> > Merk dat ik altijd bovenaan de naam de datum de message-ID en de >> > nieuwsgroep extra vermeld. Je hoeft echt geen latijn te kennen om d'er >> > aan uit te geraken: je weet altijd op welke post van wie wanneer en in >> > welke groep ik reageer. Het zal je wel voor blunders zoals deze die >> > Dixit hierboven vermeldde, behoeden. >> > >> > -- >> > Fusti >> >> tutut. Je hebt hem rechtstreeks geantwoord. >> >> hedwig > >Ah nee, Fustietje, nu zie ik het. Eeeeiiiindelijk! >JE HEBT GELIJK. Oef: zeer zwaar opgelucht. >Ik was mis. Zei ik het niet ? >Excuses. Voltoetsenbordig aanvaard. -- Fusti |
![]() |
#65 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Tja, want Moenebaas was ooit een vriend van me, maar heeft het > jammerlijk verbrod door op smerige wijze een van mijn posts te > vervalsen. Onzin. Het is wél comfortabel voor mij dat mijn opponenten altijd moeten liegen om hun gelijk te krijgen. :-) I<rokkebaas |