![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het beste van alles is dat ik wel een beetje Frans kan en de moeite deed om Frans te praten tegen die gasten. Mijn frank viel toen een van die gasten tegen mij kwam vertellen dat hij het schijt krijgt van de Vlamingen omdat wij de moeite niet doen om tegen hem Frans te spreken. Laatst gewijzigd door Bye Bye Belgium : 28 maart 2016 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeuw. Wat is er gekomen van de beschuldigingen van Laurent Louis tegen Di Rupo ivm pedofilie. Doofpot zeker... Ik had nu wel een deftig onderzoek verwacht. Als je niets te verbergen hebt heb je toch niets te vrezen. LOL. En dan vooral voor mensen die een politiek ambt bekleden normaal wordt heel die hun prive doorgelicht...
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Hetgeen zich hier nu afspeelt, is volledig analoog aan de prelude van de oorlogen in Joegoslavië.
Bosnië: Kroaten vs. Serviërs met daartussen de Bosniakken (moslims) in en rond Sarajevo geplet, die afwisselend de kant van de ene of de andere kiezen naargelang het hen uitkomt. Ofwel ontdoen we ons van de volledige politieke kaste - 40.000 bloedzuigers benoorden en bezuiden van de taalgrens - ofwel krijgt de onschuldige burgerbevolking (zoals bij de terreuraanslagen) de boter te vreten. Wat zal het zijn? Uw vrouw, kinderen en kleinkinderen ... of die psychopathologisch gestoorde bloedzuigers waarvan iedereen al honderd jaar weet dat ze corrupt en onbetrouwbaar zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fixeer op de echte vijand die rondloopt met 15kg explosieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zouden er buiten moslim surprise veel paaseitjes verstopt worden in broekzele?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 maart 2016 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walen spreken geen woord engels.
Niet moeilijk, voor films en dergelijke zitten ze alles te dubben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik was er zaterdagochtend om een erfeniskwestie te regelen .. fijne mensen in de Lippenslaan .. parkeerplaats op overschot .. amusant koeterwaals bij de middenstand .. bourgeois types in rooie nauwsluitende broek .. moddervette matrones met chiuawaas .. rijkeluiszoontjes op hooverbords .. le regal kwaa .. iemand interesse in een golfkarretje ? Zo goed als nieuw .. met zeildoeken luifeltje .. duizend kilometers op de teller .. was van mijn opoe .. god hebbe haar franskilonne ziel ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 maart 2016 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal opbouwende kritiek zijn. Onder toffe collega's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet tegen een overheid. Ik ben geen anarchist. Ik ben tegen een corrupte overheid van volksmenners, zakkenvullers, leugenaars en hypocrieten onder het goedluikende oog van een verlicht despoot, de autistische hark van Laeken. Je kunt geen omelet bakken zonder eitjes te breken. Dat gaat gewoonweg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij doet nu ook mee met wat de politiek wil; polarisatie zodat elke kakgroep die 2 man en een paardekop vertegenwoordigt weer een zeteltje in t parlement krijgt met ons belastingsgeld. De echte incompetente bloedzuigende parasieten zitten in de wetstraat hoor niet in Wallonie of Molenbeek....
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 maart 2016 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |