![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vrees dat dat niets meer zal uithalen dan het kaarsjes branden, liedjes zingen en bloemetjes neerleggen van nu...
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Begin dan maar eens met ze te lezen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zijn gewone trol-lijst van alle dagen
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Leger dat bestaat uit 2 man en 1 paarde kop kweet ook niet of dat nog instaat is , gerecht Ik weet het niet hoor het zit allemaal echt niet meer ZO pluis Er is nog veel werk aan de winkel |
||
|
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Europees Commissaris
|
Ze zijn zoals een sprinkhanenzwerm. Vreten hun land kaal, vertrekken, strijken ergens anders neer en vreten het terug kaal. Vraag is, waar gaan ze naartoe als ze Europa kaalgevreten hebben, want productief meewerken aan de welvaart zit er blijkbaar niet in?
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat een pretentie. Vroeger koloniseerde de blanke man de wereld met militaire veroveringen, nu met zijn ethische principes aan iedereen op te leggen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zover is het idd gekomen.
|
|
#70 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan er veel meer opnoemen met minder mensenrechten waar het veel slechter gaat... moest ik er zin in hebben. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
Het gaat niet door, Schepmans heeft het verboden.
http://www.lesoir.be/1166624/article...lenbeek-direct Zullen we direct weten uit welk hout ze gesneden zijn. |
|
|
|
|
#73 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gewoon ganse straten vallen zo in hun handen en ze houden nog geld over voor hun show met mercedessen en bmw's... Maar dat zal wel weer een hoax zijn geweest, ,nietwaar. Alhoewel, dat "verhaaltje" en vaststellingen heb ik nog gehoord van mensen uit het Brusselse... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft Mayeur alweer beweerd dat deze Franstalige Belgische ultranationalisten eigenlijk verklede Vlamingen zijn?
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist, ja.
Je gaat wat in de voorbije geschiedenis grasduinen en je kunt altijd wat vinden dat zogezegd past in je kraam. Alleen... het is geschiedenis! Maar onze "geschiedenis" is voor een stuk het heden van de moslims, want die lopen een paar eeuwen achter. Enne...dat laatste zinnetje: iedere persoon die zomaar een ander doodt komt ook aan de beurt, slaat dat op moslims die anderen vermoorden? Laatst gewijzigd door andev : 30 maart 2016 om 16:58. |
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk niet dat het een hoax is. ik kan mij vergissen natuurlijk. Alhoewel? Australische bank introduceert renteloze lening voor moslims En toch ... Geld lenen in Marokko
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier, gratis en voor niks, nog eentje. ![]()
|