Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2016, 19:09   #61
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Hoezo? Volgens uw eigen bewering worden de selecties gedaan door Selor?
Ja, en?

Heeft u vragen over de selectietesten van selor, went u dan tot
selor, het selectiebureau van de overheid

De raad van bestuur beslist.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 19:10   #62
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
opdoeken dat linkse clubje
Mijn gedacht.
Dat geldopslurpend clubje heeft al meer kwaad dan goed gedaan in dit apenland.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 april 2016 om 19:11.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 19:28   #63
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Mijn gedacht.
Dat geldopslurpend clubje heeft al meer kwaad dan goed gedaan in dit apenland.
Voor wie?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 19:44   #64
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ja, en?

Heeft u vragen over de selectietesten van selor, went u dan tot
selor, het selectiebureau van de overheid

De raad van bestuur beslist.
Er zijn zelfs kwatongen die beweren dat de N-VA akkoord was met de benoeming van Keytsman omdat het een vergiftigd geschenk zou zijn.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 20:05   #65
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Er zijn zelfs kwatongen die beweren dat de N-VA akkoord was met de benoeming van Keytsman omdat het een vergiftigd geschenk zou zijn.

Ik dacht dat er dergelijke geruchten over Storme de ronde deden. Hij had misschien te weinig vrienden in de raad van bestuur.

Verrottingsstrategie tegen Gelijkekansencentrum gevoerd

Laatst gewijzigd door Jakko : 3 april 2016 om 20:07.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2016, 20:25   #66
Wapper

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik dacht dat er dergelijke geruchten over Storme de ronde deden. Hij had misschien te weinig vrienden in de raad van bestuur.

Verrottingsstrategie tegen Gelijkekansencentrum gevoerd
Na de doortocht van pater Leman en Yusuf De Witte mag het van mij beginnen rotten, hoe rapper hoe liever. En wie de eerste poot doorzaagt zal me een zorg zijn.
Oud 3 april 2016, 20:27   #67
Wapper

Standaard

[dubbel]

Laatst gewijzigd door Wapper : 3 april 2016 om 20:38.
Oud 3 april 2016, 20:35   #68
Wapper

Standaard

[dubbel]

Laatst gewijzigd door Wapper : 3 april 2016 om 20:38.
Oud 4 april 2016, 10:12   #69
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In wat voor een lachwekkend land leven wij toch?
Een N-VAer moest eens gezegd hebben over de Walen of de Brusselaars wat Mayeur mag zeggen over de Vlamingen. Maar de clown aan het hoofd van de hoofdstad van Europa komt ermee weg!

http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...bij-Unia.dhtml

Tot zover het politieke correcte denken."Het is Vlaanderen dat Brussel is komen bevuilen met zijn extremisten".Het zijn Marokkanen die Brussel zijn komen bevuilen met hun extremisten"Van af vandaag mogen we dat laatste dus ook zeggen.Of toch niet?
GZV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 10:25   #70
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GZV Bekijk bericht
Tot zover het politieke correcte denken."Het is Vlaanderen dat Brussel is komen bevuilen met zijn extremisten".Het zijn Marokkanen die Brussel zijn komen bevuilen met hun extremisten"Van af vandaag mogen we dat laatste dus ook zeggen.Of toch niet?
Maar zulke uitspraken lust rechts en extreem rechts dan weer als zoete broodjes !
Maw, is er nog plaats in die federale instelling waar jullie Mayeur willen opbergen ?

De Antwerpse burgemeester herhaalde in de uitzending de stelling dat racisme relatief is, van minister van Gelijke Kansen Liesbeth Homans. 'Racisme is, net als alle 'ismes', relatief', zei hij. Het wordt volgens De Wever te makkelijk ingeroepen als een excuus voor persoonlijk falen, vooral door sommige bevolkingsgroepen, zoals de Marokkaanse gemeenschap.
'Vooral Berbers. Dat zijn zeer gesloten gemeenschappen, met een wantrouwen tegenover de overheid.' 'Onze afwijzing komt ergens vandaan', besloot de N-VA'er. 'Als mensen zich na vier generaties nog altijd allochtoon noemen, heeft dat er iets mee te maken

http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...al-543871.html

Samen met het Antwerps stadsbestuur stond ook Bart De Wever een minuut stil bij de aanslagen in Brussel van gisteren. De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving. Daar word ik vooral woedend van. En dan probeer ik altijd een beetje op te letten met wat ik zeg. Want dan zeg je vaak dingen waar je achteraf spijt van krijgt.'

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160323_02198667
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 10:32   #71
Wapper

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maar zulke uitspraken lust rechts en extreem rechts dan weer als zoete broodjes !
Maw, is er nog plaats in die federale instelling waar jullie Mayeur willen opbergen ?

De Antwerpse burgemeester herhaalde in de uitzending de stelling dat racisme relatief is, van minister van Gelijke Kansen Liesbeth Homans. 'Racisme is, net als alle 'ismes', relatief', zei hij. Het wordt volgens De Wever te makkelijk ingeroepen als een excuus voor persoonlijk falen, vooral door sommige bevolkingsgroepen, zoals de Marokkaanse gemeenschap.
'Vooral Berbers. Dat zijn zeer gesloten gemeenschappen, met een wantrouwen tegenover de overheid.' 'Onze afwijzing komt ergens vandaan', besloot de N-VA'er. 'Als mensen zich na vier generaties nog altijd allochtoon noemen, heeft dat er iets mee te maken

Samen met het Antwerps stadsbestuur stond ook Bart De Wever een minuut stil bij de aanslagen in Brussel van gisteren. De Wever is vooral kwaad: 'Dat mensen die hier geboren zijn zoiets doen. Mensen die hier goed verzorgd zijn. Woede dat die dikwijls vanuit hun eigen gemeenschap worden gesteund. Woede dat als ze worden gearresteerd dat mensen toch protesteren. Woede dat ik analyses moet lezen dat het de schuld is van de samenleving. Daar word ik vooral woedend van. En dan probeer ik altijd een beetje op te letten met wat ik zeg. Want dan zeg je vaak dingen waar je achteraf spijt van krijgt.'

Oud 4 april 2016, 10:34   #72
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat kan allemaal wel zo zijn,maar ik zit nog altijd met de prangende vraag:Mag dat of mag het niet?"Het zijn Marokkanen die Brussel zijn komen bevuilen met hun extremisten".Ik stel die vraag niet om mensen te pesten maar om duidelijkheid te krijgen.
Oud 4 april 2016, 10:38   #73
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan allemaal wel zo zijn,maar ik zit nog altijd met de prangende vraag:Mag dat of mag het niet?"Het zijn Marokkanen die Brussel zijn komen bevuilen met hun extremisten".Ik stel die vraag niet om mensen te pesten maar om duidelijkheid te krijgen.
De antiracismewet vertrekt vanuit het standpunt van de bescherming van de "kwetsbare" groepen. Wat over Vlamingen gezegd wordt, mag dus niet over Marokkanen gezegd worden.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 10:45   #74
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Die DUIDELIJKHEID zal ik je geven: JA dat mag en dat kan, als dit alles in het rechtse en extreem rechtse Vlaams nationalistisch kraampje past.

26-3-2016

Vlaams parlementslid en Aalsters schepen van Integratie Karim Van Overmeire (N-VA) pikt de kritiek niet op een facebookpost waarin hij de term "baardapen" gebruikte. De voormalige Vlaams Belanger reageert opnieuw op Facebook bijzonder fel op zijn criticasters. Een foto van een terrorist met vijf bebloede, afgehakte hoofden moet zijn boodschap kracht bijzetten. De N-VA-top zegt dat "Karim het recht heeft zijn verontwaardiging te uiten".
Van Overmeire postte gisteren een oude Franse prentkaart uit Wereldoorlog I, met daarop de uitspraak 'On les aura' (We zullen ze wel krijgen). "Poster uit 1916 met een actuele boodschap. Het lijkt mij een betere reactie tegen de baardapen dan knuffelen voor wereldvrede", plaatste de voormalige Vlaams Belanger erbij.

CD&V en SD&P, de coalitiepartners van N-VA in Aalst, distantiëren zich vandaag in Het Laatste Nieuws. "Vlaams Belang-praat", klonk het ook bij oppositiepartij Open Vld.

Van Overmeire is allerminst opgezet met de kritiek. Op zijn Facebookpagina postte hij vanmorgen een nieuwe, zeer expliciete foto, dit keer van een terrorist met bebloed mes die neerhurkt achter vijf afgesneden hoofden.

"Aan al degenen die denken dat ze mij de les moeten spellen: waar denken jullie de morele autoriteit te halen om dit te doen?", fulmineert de N-VA'er in dezelfde post. "Moeten jullie niet eens voor de spiegel gaan staan en je afvragen of je door al dat geknuffel, gepamper, wegkijken, goedpraten, laten begaan, twee-maten-en-twee-gewichten, platte electorale berekening en ziekelijke politieke correctheid ook niet hebt bijgedragen tot de ontreddering die zich nu van dit land meester heeft gemaakt?"

"En als jullie daarmee klaar zijn, verzin dan maar eens wat geschikte uitdrukkingen voor heerschappen zoals hieronder", besluit Van Overmeire, verwijzend naar de foto. "Kerels die in naam van een achterlijke ideologie mensen vermoorden, vrouwen reduceren tot sexslavinnen, kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen, erfgoed opblazen en de weldadigheid van hun kalifaat over de gehele wereld willen verspreiden."

Op het N-VA-hoofdkwartier ziet men geen graten in de term 'baardaap' of het posten van zo een expliciete foto op facebook. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, klinkt het. "Karim heeft het recht zijn verontwaardiging te uiten, verontwaardiging die bij veel mensen leeft", zegt de woordvoerder van voorzitter Bart De Wever. De kritiek dat het om 'Old School Karim' gaat, verwijzend naar zijn verleden bij Vlaams Belang, noemt De Wevers woordvoerder "goedkoop". "Dat slaat op niks."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aardapen.dhtml

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 4 april 2016 om 10:46.
Oud 4 april 2016, 10:49   #75
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De antiracismewet vertrekt vanuit het standpunt van de bescherming van de "kwetsbare" groepen. Wat over Vlamingen gezegd wordt, mag dus niet over Marokkanen gezegd worden.
En de franstaligen in dit land vormen een kwetsbare groep, in tegenstelling tot de Vlamingen, welke als te schieten wild worden beschouwd... Laat me niet lachen, wat een leugenachtige praat...
De algemene mensenrechten zijn opgeschreven en die gelden voor iedereen en zeker niet alleen voor de grote francofonie die ze totaal verbasterd hebben om hun zuiver franstalige hegemonistische eisen de Vlamingen op een totaal on- en zelfs anti-democratische wijze door de strot te duwen...
Als die zogenaamde anti-racisme bestrijdende instelling dat niet inziet dan loopt ze totaal aan het doel van haar eigen bestaan voorbij... en wordt ze voor dat doel beter vandaag dan morgen ontbonden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 11:19   #76
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht

Allemaal goed en wel.Maar wat zijn"kwetsbare" groepen.Heb even gegoocheld en heb dit gevonden:"Aanzetten tot of publiciteit geven aan zijn voornemen tot discriminatie, haat of geweld jegens een persoon, een groep, een gemeenschap of de leden ervan wegens een zogenaamd ras, huidskleur, afkomst of nationale of etnische afstamming".

Zo ver ik hier uit kan opmaken,is Mayeur schuldig aan discriminatie.
Oud 4 april 2016, 11:24   #77
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die DUIDELIJKHEID zal ik je geven: JA dat mag en dat kan, als dit alles in het rechtse en extreem rechtse Vlaams nationalistisch kraampje past.

26-3-2016

Vlaams parlementslid en Aalsters schepen van Integratie Karim Van Overmeire (N-VA) pikt de kritiek niet op een facebookpost waarin hij de term "baardapen" gebruikte. De voormalige Vlaams Belanger reageert opnieuw op Facebook bijzonder fel op zijn criticasters. Een foto van een terrorist met vijf bebloede, afgehakte hoofden moet zijn boodschap kracht bijzetten. De N-VA-top zegt dat "Karim het recht heeft zijn verontwaardiging te uiten".
Van Overmeire postte gisteren een oude Franse prentkaart uit Wereldoorlog I, met daarop de uitspraak 'On les aura' (We zullen ze wel krijgen). "Poster uit 1916 met een actuele boodschap. Het lijkt mij een betere reactie tegen de baardapen dan knuffelen voor wereldvrede", plaatste de voormalige Vlaams Belanger erbij.

CD&V en SD&P, de coalitiepartners van N-VA in Aalst, distantiëren zich vandaag in Het Laatste Nieuws. "Vlaams Belang-praat", klonk het ook bij oppositiepartij Open Vld.

Van Overmeire is allerminst opgezet met de kritiek. Op zijn Facebookpagina postte hij vanmorgen een nieuwe, zeer expliciete foto, dit keer van een terrorist met bebloed mes die neerhurkt achter vijf afgesneden hoofden.

"Aan al degenen die denken dat ze mij de les moeten spellen: waar denken jullie de morele autoriteit te halen om dit te doen?", fulmineert de N-VA'er in dezelfde post. "Moeten jullie niet eens voor de spiegel gaan staan en je afvragen of je door al dat geknuffel, gepamper, wegkijken, goedpraten, laten begaan, twee-maten-en-twee-gewichten, platte electorale berekening en ziekelijke politieke correctheid ook niet hebt bijgedragen tot de ontreddering die zich nu van dit land meester heeft gemaakt?"

"En als jullie daarmee klaar zijn, verzin dan maar eens wat geschikte uitdrukkingen voor heerschappen zoals hieronder", besluit Van Overmeire, verwijzend naar de foto. "Kerels die in naam van een achterlijke ideologie mensen vermoorden, vrouwen reduceren tot sexslavinnen, kinderen opleiden tot zelfmoordterroristen, erfgoed opblazen en de weldadigheid van hun kalifaat over de gehele wereld willen verspreiden."

Op het N-VA-hoofdkwartier ziet men geen graten in de term 'baardaap' of het posten van zo een expliciete foto op facebook. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, klinkt het. "Karim heeft het recht zijn verontwaardiging te uiten, verontwaardiging die bij veel mensen leeft", zegt de woordvoerder van voorzitter Bart De Wever. De kritiek dat het om 'Old School Karim' gaat, verwijzend naar zijn verleden bij Vlaams Belang, noemt De Wevers woordvoerder "goedkoop". "Dat slaat op niks."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aardapen.dhtml

Wat de N-VA of de paus van Rome daar over zeggen interesseert me niet.
Oud 4 april 2016, 11:39   #78
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat de N-VA of de paus van Rome daar over zeggen interesseert me niet.
Maar wat een Vlaamse of Franstalige socialist daar over te zeggen heeft dat interesseert je dan weer wel, en met uitbreiding alle LINKSE partijen !
Oud 4 april 2016, 11:43   #79
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wat een Vlaamse of Franstalige socialist daar over te zeggen heeft dat interesseert je dan weer wel, en met uitbreiding alle LINKSE partijen !
Natuurlijk want het zijn zij die de vrije media volledig ondergraafd hebben en die met hun linkse politiek correcte dogma's de hele samenleving in zuiver facistisch vaarwater brengen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2016, 11:48   #80
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Natuurlijk want het zijn zij die de vrije media volledig ondergraafd hebben en die met hun linkse politiek correcte dogma's de hele samenleving in zuiver facistisch vaarwater brengen...
Noem zo eens enkele linkse dogma's waar extreem Bartje moet tegen opboksen ? Want extreem dat kan en mag ik NU wel zeggen, want in 2012 was de conventie van Geneve nog "mensenrechten" om in het heden te verwateren tot de oorzaak van ALLE ellende.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be