Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2016, 12:26   #61
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

Wij leven nu in een overbeschermde maatschappij met duizend-en-één hangmatten. En dat kost natuurlijk handenvol geld.
Is goed; werk dan voort tot u 80.
Oud 8 april 2016, 12:29   #62
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Jij mag dat vinden, jullie hebben dan ook 100 keer meer kansen gekregen vroeger. Nu is het crisis na crisis. En jullie generatie gaat nu net met pensioen en ontwijkt weeral de klappen en de crisissen. In de jaren '60 zo stoned als een garnaal, in de jaren '70 met beatle kapsels, in de jaren '80 moesten ze aan hun geld beginnen te denken dus deden ze mee met het neo-liberalisme. Tot ongeveer het jaar 2000 en dan was het gedaan met "the sky is the limit". En nu steen en been klagen over je pensioentje waar je zogezegd heel veel recht op hebt. En geen cent willen geven aan je kinderen of kleinkinderen, altijd maar krijgen.

Dat is mijn mening je mag er van vinden wat je wil. En misschien is deze generatie er wel 1 van luie honden die geen knip voor de neus waard zijn, maar jullie hebben dan ook geen enkele oorlog of financiële crisis of terreur of wat dan ook meegemaakt. Jullie zijn eerder verwende monstertjes.
Als er godverdomme 1 generatie is die alles in hun gezicht geworpen krijgt zijn het wel jullie 25 -30 ers zekers ?? alle kansen + dikke diploma + luxeleven bij pa & ma + dik zakgeld en of nieuwe BMW van den Opa of Oma met kerstdag cadeau krijgen ,dure wereldreizen ja geef maar zak zeg... dat hadden velen van die sukkelaarkes die geboren waren in de jaren stillekes die zogezegde baby boomers echt niet wij hadden minder veel minder we moesten het met veel minder ....
.... dus ik zou maar vlug eens nadenken mocht ik u zijn over wat u schrijft . Maar ik denk dat ik weet dat u het uitdaagt en nu ferm zit te lachen waarschijnlijk , omdat er een domme koe zoals ik zelf erop afkomt ....met ferm veel commentaar .

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 8 april 2016 om 12:31.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2016, 12:30   #63
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Daar komt de kat op de koord, mijnheer krijgt te weinig van zijn ouders.
En dan anderen verwijten dat ze altijd moeten krijgen.
Ik ken trouwens genoeg van die egoïsten die hun kinderen pamperen.
Maar ook die zelf amper de eindjes aan elkaar kunnen knopen.
Ik zwijg als je tot je 80 werkt. Of de vergrijzing is geen probleem zeker.
Oud 8 april 2016, 12:32   #64
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Als er godverdomme 1 generatie is die alles in hun gezicht geworpen krijgt zijn het wel jullie 25 -30 ers zekers ?? alle kansen + dikke diploma + luxeleven bij pa & ma + dik zakgeld en of nieuwe BMW van den Opa of Oma met kerstdag cadeau krijgen ,dure wereldreizen ja geef maar zak zeg... dan hadden velen van die sukkelaarkes die geboren waren in de jaren stillekes die zogezegde baby boomers echt niet wij hadden minder veel minder we moesten het met veel minder ....
.... dus ik zou maar vlug eens nadenken mocht ik u zijn over wat u schrijft . Maar ik denk dat ik weet dat u het uitdaagt en nu ferm zit te lachen waarschijnlijk , omdat er een domme koe zoals ik zelf erop afkomt ....met ferm veel commentaar .
Dat mag toch, generaties onderling hebben elkaar altijd afgestoten. Niets nieuws onder de zon. Een beetje rebellie mag, toch? En jullie mogen werken tot je 80 voor jullie eigen putten te vullen, deal?
Oud 8 april 2016, 12:36   #65
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat mag toch, generaties onderling hebben elkaar altijd afgestoten. Niets nieuws onder de zon. Een beetje rebellie mag, toch? En jullie mogen werken tot je 80 voor jullie eigen putten te vullen, deal?
Om maar te zwijgen van dat spul dat ge nu snuift of slikt waardoor de geest momenteel verzwakt ; bewijs dien uitleg ..... het gaat je goed hopelijk ik wens je het beste .
Oud 8 april 2016, 12:41   #66
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om maar te zwijgen van dat spul dat ge nu snuift of slikt waardoor de geest momenteel verzwakt ; bewijs dien uitleg ..... het gaat je goed hopelijk ik wens je het beste .
Ah leuk, gaan we nu vechten? Pensioen op de leeftijd van 65 is niet meer van deze tijd, jammer. De mensen die WOII hebben meegemaakt hebben recht van spreken; de generaties daarna niet meer, jammer.
Oud 8 april 2016, 12:46   #67
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah leuk, gaan we nu vechten? Pensioen op de leeftijd van 65 is niet meer van deze tijd, jammer. De mensen die WOII hebben meegemaakt hebben recht van spreken; de generaties daarna niet meer, jammer.
Den boom in .... ik red het wel .... ben hard en wreed genoeg als het er op aan moet komen .... voor mijn zelf maar ook voor derden. Bang zijn is voor poesjes .
Oud 8 april 2016, 12:59   #68
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik vind dat hun asiel na een gepaste straf, om hun wat te laten afkoelen en opnieuw kennis te laten maken met beschaving, moet worden herbekeken.
Wanneer deze en anderen Afrikaanse families, voor welke reden dan ook niet in onze samenleving passen, dan moeten ze terug.

Meteen en zonder uitstel voor deze die hun eisen en vorderingen vooropstellen, vooraleer aan integratie en inburgering te denken.

Met zulks tuig komen problemen, welke aan ons 'eigen volk' zou dienen te worden uitgespaard.

Dit zal wel niet geschieden, hetgeen het risico op overlast zeker zal bevorderen! - Voorbeelden bij de vleet voor de NIET wegkijkers!!!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2016, 13:05   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Den boom in .... ik red het wel .... ben hard en wreed genoeg als het er op aan moet komen .... voor mijn zelf maar ook voor derden. Bang zijn is voor poesjes .
Vorig jaar zijn in ons land 121.379 mensen met pensioen gegaan, zowel bij de werknemers en zelfstandigen als bij de ambtenaren. Dat is een stijging met 6,7 procent ten opzichte van 2011.De pensioneringsgolf van de babyboomers begint volop op gang te komen,” reageert vicepremier en minister van Pensioenen Alexander De Croo. Om de pensioenkost betaalbaar te houden, wil hij dat er blijvend ingezet wordt op langere loopbanen via het hervormen van de pensioenen en op meer mensen aan de slag door een competitief economisch klimaat.

Hehe, de realiteit komt natuurlijk hard aan.
Oud 8 april 2016, 13:14   #70
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Niet voor uw hangmatje.
Oud 8 april 2016, 13:16   #71
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet voor uw hangmatje.
Ik wil ook niet werken voor jullie putten en jullie "sky is the limit"-houding en zo enorme schulden opbouwen die we nu allemaal moeten afdokken. Laten we dan samen maar wat hangmatten zeker.
Oud 8 april 2016, 13:45   #72
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeft niet, ge moogt op pensioen na 45 jaar gewerkt.
Goed?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2016, 13:47   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zwijg als je tot je 80 werkt. Of de vergrijzing is geen probleem zeker.
Als ge op 14 begint te werken moogt ge spreken van mij.
Lief hè ?
Oud 8 april 2016, 13:56   #74
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Als ge op 14 begint te werken moogt ge spreken van mij.
Lief hè ?
U weet toch ook wel best waarom er zoveel import en multikul is tegenwoordig? Dat is ook voor een groot deel om dat "luchtbel"/systeem van de pensioenen houdbaar te houden. De pensioenen; het blijft een moeilijk dossier en ik weet niet hoe het op te lossen valt; okay?
Oud 8 april 2016, 14:00   #75
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar gij wilt niet betalen om de infrastructuur te huren waar ge gebruik van maakt veronderstel ik?
Of dacht ge dat die ook door god geschapen werd ?
Oud 8 april 2016, 14:03   #76
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vorig jaar zijn in ons land 121.379 mensen met pensioen gegaan, zowel bij de werknemers en zelfstandigen als bij de ambtenaren. Dat is een stijging met 6,7 procent ten opzichte van 2011.De pensioneringsgolf van de babyboomers begint volop op gang te komen,” reageert vicepremier en minister van Pensioenen Alexander De Croo. Om de pensioenkost betaalbaar te houden, wil hij dat er blijvend ingezet wordt op langere loopbanen via het hervormen van de pensioenen en op meer mensen aan de slag door een competitief economisch klimaat.

E n nog hebben we werklozen.
Leg dat eens uit.
Oud 8 april 2016, 14:03   #77
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

E n nog hebben we werklozen.
Leg dat eens uit.
Oud 8 april 2016, 14:09   #78
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet toch ook wel best waarom er zoveel import en multikul is tegenwoordig? Dat is ook voor een groot deel om dat "luchtbel"/systeem van de pensioenen houdbaar te houden. De pensioenen; het blijft een moeilijk dossier en ik weet niet hoe het op te lossen valt; okay?
Ik wel.
Men noemt dat rentenieren, genieten van wat men jarenlang opgebouwd heeft.
E n gij moogt mee genieten van die vruchten.
Daardoor moet ge geen 45 urenweek meer kloppen voor een hongerloon, krijgt ge werloosheidsvergoeding, kunt ge studeren tot aan uw pensioen, ziekte-, gezins verlof en noem maar op.
Oud 8 april 2016, 14:10   #79
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wil ook niet werken voor jullie putten en jullie "sky is the limit"-houding en zo enorme schulden opbouwen die we nu allemaal moeten afdokken. Laten we dan samen maar wat hangmatten zeker.
The sky is the limit? Laat dat nu net het motto zijn van de nieuwe generatie. Zij kunnen gewoon niet leven zonder de pure luxe en het geld van pappie en mammie. 'Transporteer' hen naar de jaren '60 en zij kwijnen weg.
Oud 8 april 2016, 14:17   #80
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The sky is the limit? Laat dat nu net het motto zijn van de nieuwe generatie. Zij kunnen gewoon niet leven zonder de pure luxe en het geld van pappie en mammie. 'Transporteer' hen naar de jaren '60 en zij kwijnen weg.
Zonder tv zzeker, dat overleeft hij nooit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be