![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch zijn er poco's/kop-in het-zand-stekers die zeggen dat het niets met de islam te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gedachtenpolitie bestaat al. Maar je hoeft je geen zorgen te maken. Van het CGKR mag �*lles gezegd en gezwegen worden over.... katholieken.....
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waar het jaar nul blijkbaar samenvalt met 1968. Jouw zogenaamde 'vrijheid van meningsuiting' is niks anders dan de tool die parasieten gebruiken om anderen te laten betalen voor hun nutteloos bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Schijnbaar speelt de macht van de sterkste, vooral uitgespeeld door strenge, onwrikbaren en onverbreekbare verbanden tussen de goedgelovigen te smeden, nog altijd meer door dan een greintje verstand...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 april 2016 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Zouden we juist dat niet kunnen omschrijven als de mensen tegen elkaar opzetten, waar zij zelfs of hun verdedigers telkens mee afkomen wanneer hun tegenstanders hun mond durven open doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger ze schroeven zelf die ontvoogding totaal terug door de mensen voor te houden dat ze nu diezelfde misbruiken van de Islam moeten gedogen... Inderdaad de wereld meer en meer op zijn kop... En zij die zichzelf oproepen dat ze ons de juiste weg voorhouden en de juiste houding voorschrijven, onze linkse dwazen, zij voeren ons regelrecht terug naar de middeleeuwen en naar de afgrond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Bij nader inzien, is anti-smurfisme een vorm van racisme, het is immers iets hebben tegen die walgelijke blauwe beestjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want kinderen of bange mensen zijn zeer beïnvloedbaar daarvoor !! Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 april 2016 om 14:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen in bepaalde dingen/zaken geloven mag dat van mij, daarom hoef ik dat niet te doen. Als diezelfde mensen dat gaan opdringen en er zelfs aan het moorden voor slaan om hun gedacht/geloof op te dringen aan anderen dan is dat volledig fout.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |