![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: wanneer stapt het volgende federaaltje op ? | |||
morgen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
overmorgen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
volgende maandag |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
volgende vrijdag |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
wanneer ZKH Prins Laurent daartoe opdracht geeft |
![]() ![]() ![]() |
6 | 66,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik de Muilpeer nogmaals verzoeken om mij de redenen te laten kennen waarom ik bij een bepaalde partij ben buiten gesmeten? Dan kan ik even nagaan wie er binnen die partij verantwoordelijk is voor het rondstrooien van vuile leugens. En hen er ook aan herinneren dat ik zelf ben opgestapt destijds. Wat zou dus de bedoeling kunnen zijn van dat smerig gedrag? En wat is feitelijk uw bedoeling Muilpeer? Want dat je hier deel neemt aan dit forum voor het debat blijkt uit geen enkele van je inbrengen. Stuk voor stuk ben je bezig met uw stompzinnige opmerkingen om personen trachten te sarren. En gelijktijdig dit forum naar de kloten te helpen. Gebeten omdat je niet volwaardig meer mag meedoen? Ik denk dat je dat wel zelf gezocht hebt he vriend. Overwegende uw negatieve inbreng en uw onnozel gedrag hoor je hier zeker niet thuis. Maar kom; er zijn ook nog een paar anderen die hier niet thuis horen. Maar dat is niet mijn functie om hier over te oordelen. Daarom houdt ik mijn inbreng uitsluitend nog miniem. Met "krapul" moet je niet proberen in debat te gaan. En sommigen zullen wel weten waarom ik hen bij het "krapul" rangschik. En nu vlieg ik weer voor een tijdje zelf van dit forum. Kan je straks weer kraaien Muilpeer dat ik er vanaf ben gesmeten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 26 april 2016 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden naast een Zatte Lies vroeger ook een verkrachter. Die is naar het schijnt verbannen naar de catacomben van het Schoon Verdiep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. er steken een paar goei tussen .. mag ik hergebruiken ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. polleke poepenpakker ? is die naar antwerpen verhuist ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je bent me nogal een krapuluize kruiper hoor. Maar met een mombakkes op komen bij sommige dieren hun laagste driften naar boven. Ik beklaag wel de N-VA. U doet zich voor als N-VA-er maar doet wel uw uiterste best om aan te tonen dat zulke smerige ventjes tot die partij kunnen behoren. Terwijl ik van oordeel ben dat je niks met N-VA te maken hebt. Welke normale mens verdedigt zijn partij of visie door constant mensen af te stoten. Maar goed vent. Ik beëindig hier mijn commentaar. Tegen lafaards, leugenaars en laag krapul is proberen een debat te voeren onzin. Ga dus maar anderen op de zenuwen werken. Tot volgende week. Kom ik nog eens kijken. Wel benieuwd hoeveel nieuwe namen je hebt verzonnen ondertussen om op dit forum te kunnen inbreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alhoewel de door U verdachte persoon heeft ook al in de clinch gelegen op dit forum met Peermuil. Alhoewel; met twee computers in hetzelfde lokaal is alles dus mogelijk. Zelfs schijnruzie maken met uzelf. Maar.......laat maar waaien. Ge hebt nog venten die met hun eigen kl.... spelen van pure arremoede. Mijn probleem niet hoor. Groetjes nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 april 2016 om 03:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Graag namen aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een vuile trol die niks schuwt. Zijn twee sterke punten zijn dat hij hier een "nikab" kan dragen en dat hij zonder crupules zich bedient van de ene leugen na de andere. Hij doet zelfs de moeite niet om zijn leugens te staven. Zie mijn onbeantwoorde vragen. Alleen een domme glimlach is het antwoord. Ik kan alleen adviseren uw tijd er niet in te steken. Hij komt hier niet om een debat te voeren maar gewoon om dit forum om zeep te helpen. Maar zo zijn er nog hoor. Commentaar op alles en nog wat maar als het in een topic over hun kleurploeg gaat zijn ze altijd afwezig. Kunnen ook niet anders want ze kunnen zelf niks positief zeggen en staven over hun ploeg. Dus zien of horen ze maar niks. De meest effectieve manier van trollen is trouwens zwijgen. Er zitten hier kampioenen op dit forum die deze debat-tactiek beoefenen. Niet aantrekken. Er zijn nog andere dingen in het leven dan samenspraak te beogen met trollen. Groetjes nog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Even in eigen rode, Franstalige boezem kijken is er echt niet bij.
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(vrij naar de BiZak)
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 april 2016 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=poep - Geweldig boeiend. Kom a.u.b. zo vlug mogelijk terug.[/QUOTE]
Weeral vergeten poep dat je het al gelezen had? Post je daarom tweemaal? Of vond je het de eerste keer zo boeiend dat je het een tweede keer wilde lezen? En ik die dacht dat je mijn bijdragen niet las omdat ze te lang zijn. Tja, als je op het einde niet meer weet waarover het in het begin ging dan is een lange bijdrage wel fustrerend. Daarom gebruik jij waarschijnlijk uitsluitend "one-liners"? ![]() Vooruit! Begin er maar mee! Trolleueueueueu! Laatst gewijzigd door werkman : 27 april 2016 om 19:49. |
![]() |
![]() |