![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die beslissing zal dus morgen door N-VA worden genomen. Ik kijk er met spanning naar uit en ik stel je morgenavond of dinsdagochtend voor de feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever, de man die in zijn broek schijt om verantwoordelijkheden op te nemen ipv burgemeerstertje van Antwerpen te spelen gaat zonder twijfel zijn fiat geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
' l'École nationale d'Administration (ENA) française." Dus een school die mensen leert hoe een nationale administratie werkt , en hij zou niet weten dat men de taal van de meerderheid van een land moet kennen, om een land goed te besturen ![]() Hallo Tokyo. Wie houdt men hier voor de gek? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 april 2016 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk weet de nieuwe minister wel hoe Wallonië te integreren in Frankrijk. Dank zij zijn studies aan dat instituut op hoog niveau in Parijs.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Wetsvoorstel en geen wet.?) Laatst gewijzigd door eno2 : 17 april 2016 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is meer in het leven dan alleen maar te sterven op een hospitaalbed ... En eerlijk, voor mij als flamingant, ik zou ook liever de lotto in Frankrijk winnen, dan geen lotto te winnen. Maar zelfs daarvoor geldt het bovenstaande. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2016 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een land met een Nederlandstalige meerderheid , moet elke federale minister Nederlands kunnen. Dat ze Bellot dan kabinetschef maken , dan kan hij zoveel Frans spreken als hij wil in zijn technisch departement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je nu echt dat Jambon en De Wever die voordracht niet op voorhand wisten, en die niet reeds mee hun fiat gaven ? De partijvoorzitters beslissen autonoom in hun partij, en spreken dat door met hun collega's in de coalitie. Dit is het domein van de voorzitters, en het kernkabinet. De rest van eender welke partij heeft daar geen zak mee te maken. Moest Olivier Chastél, de voorzitter van MR een zwartvoetpinguïn voorgedragen hebben als nieuwe minister dan was het ook OK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs geen snokje aan de leiband nodig : Michel en De Wever hebben alle twee een gsm hoor, die zaken zijn zeker doorgesproken. Het zou naïef zijn om te geloven dat niet elke coalitiepartner op voorhand de keuze tot voordracht van MR kende en impliciet akkoord gaat daarmee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |