![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klassieker bij politici. Vóór de verkiezingen beloven ze de sterren uit de hemel die ze van geen kanten kunnen realiseren en dan moeten ze zich profileren. Ze moeten aantonen dat ze iets gerealiseerd hebben voor al die duizenden euro's die ze gekost hebben, en dan komen ze met de meest stomme wetten en onnozelheden voor de dag.
Laatst gewijzigd door Garry : 20 april 2016 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag jij eens een bouwpremie aan voor je verbouwingetje van piet snot. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ve...mal-45800.html Ik heb in hartje Antwerpen een aantal jaar geleden ook een gigantische prachtige oude stadsresidentie gerenoveerd waar al jaren een krottentaks op lag van toen 75000 B.fr/jaar, en dit zonder één cent subsidie. In tegendeel, na afloop van de werken kwam financiën nog beboeten omdat ik het pand zou te goedkoop gekocht hebben omdat het op dat moment het mooiste pand in de wijde omgeving was. Niemand die toen heeft gewag gemaakt van belevingswaarde van de stad. Maar ik heet niet....... natuurlijk. Laatst gewijzigd door Garry : 20 april 2016 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaan we jouw taks noemen ? Er-blijven-op-motten-taks ? of Eeuwig-pesten-toegestaan ? Of gewoon 'katholiek-vroom' ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het 'beste' is dat u de toekomst kan voorspellen. Mag ik uw glazen bol even lenen, ik wil graag de lotto winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voorspel geen toekomst, ik zie naar het verleden en vergelijk met het heden. Dat Parijs ooit een subtropisch klimaat gekend heeft is blijkbaar iedereen vergeten of ontgaan en dat het ten tijden van de dinosaurussen pakken warmer was dan nu, ook, en toen waren er geen fabrieken en reden er geen auto's. en vaarden er ook geen schepen op zware stookolie. Welke groenen boer gaat er nu nog beweren dat hij de opwarming gaat doen keren. Ge hebt ook mensen die zich alles laten wijsmaken hé. Voor die mensen is het het hele jaar door 1 april.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Bourgeois heeft gelijk in deze maar zoals steeds blaast hij veel maar gaat er niet veel veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer er bij gebouwd wordt hoe minder er zal spraken zijn van lintbebouwing, het zal op den duur zo gegroeid zijn dat de ene bebouwde kom zal grenzen aan de andere zoals men nu ook vanuit hartje Antwerpen naar Borsbeek kan rijden zonder uit de bebouwing uit te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we morgen de ijsberen van pool veranderen en bij de Pinguïns zetten, ook al leven die nu in gelijkaardige omstandigheden, dan vreten die ijsberen die Pinguïns op. Een beetje vergelijkbaar met onze gefaalde multicultuur. 't Is niet omdat we het graag anders hadden gezien dat het ook anders kan hé? Laatst gewijzigd door Garry : 20 april 2016 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.ruimtevlaanderen.be/topnoordrand de vlaamse noordrand laat ze opgaan in Brussel tegen 2050.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 april 2016 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Omdat die mensen nodig zijn, en....bewijzen hiervoor moeten ministers NIET meer leveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, en als ze aan mijn stukje komen is het letterlijk oorlog.
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Als het over wetten gaat die met ons leven te maken hebben dan pas moeten er bewijzen zijn hé en liefst zoveel mogelijk maar voor de rest van de instroom niks nogabollen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |