Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2016, 19:53   #61
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Die man staat bekend om zijn gebrekkige dossierkennis, moet eerst orde op zaken stellen!
is dat zo ja?

En om eens bij "India" te blijven...
Ik vraag me af of "we",ik bedoel Vlaanderen,het ons kunnen permitteren om NIET,regelmatig,delegaties van enig belang ter plaatse te zenden...

India zit al een paar decennia in een transformatieproces van een soort illusie van een staatsgecontroleerde eenheidsstaat naar een moderne "meer open" wereldmacht.

Toen ik "een klein manneke" was(jaren zeventig vorige eeuw alweer) was het ONMOGELIJK te voorzien dat de Volksrepubliek China ,binnen de 20 jaar,zou uitgroeien tot DE groeimotor van de planeet,en de smisse van de wereld zelfs.

Alles wijst er op dat India,eens ze hun interne problemen beter op orde hebben gebracht,een zeer gelijkaardige rol zou kunnen spelen.

Beter het aas in de visvijver hangen,zoniet vang je zeker niks!

Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2016 om 20:00.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 20:01   #62
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
is dat zo ja?

En om eens bij "India" te blijven...
Ik vraag me af of "we",ik bedoel Vlaanderen,het ons kunnen permitteren om NIET,regelmatig,delegaties van enig belang ter plaatse te zenden...

India zit al een paar decennia in een transformatieproces van een soort illusie van een staatsgecontroleerde eenheidsstaat naar een moderne "meer open" wereldmacht.

Toen ik "een klein manneke" was(jaren zeventig vorige eeuw alweer) was het ONMOGELIJK te voorzien dat de Volksrepubliek China ,binnen de 20 jaar,zou uitgroeien tot DE groeimotor van de planeet,en de smisse van de wereld zelfs.

Alles wijst er op dat India,eens ze hun interne problemen beter op orde hebben gebracht,een zeer gelijkaardige rol zou kunnen spelen.

Beter het aas in de visvijver hangen,zoniet vang je zeker niks!
Vissen kun je ook doen met dynamiet.

Laatst gewijzigd door non-conformist : 22 april 2016 om 20:02.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 20:49   #63
Stormram
Banneling

Standaard

Naar India ga je alleen om te outsourcen. In de VS is het zelfs sinds dit jaar zo ver gekomen dat duizenden Amerikaanse programmeurs hun Indische vervangers moesten opleiden om hun ontslagvergoeding (!) te kunnen behouden. Stel je die ultieme vernedering maar eens voor ...

Administraties, call-centers, klantendiensten, ICT ... Al wat ze kunnen of konden outsourcen, zit ginds al.

En het gaat in dit geval dan al om het outsourcen van de dienstensector; het zoethoudertje waarmee men ons de laatste 30 jaar heeft wijsgemaakt dat de aftocht (het ontmantelen en uitverkopen) van de locale industrie er volledig door zou worden opgevangen en dat iedereen er veel beter van ging worden ...

Heb je het nog niet begrepen? Moet ik er een tekeningske bij maken?
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 20:54   #64
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Naar India ga je alleen om te outsourcen. In de VS is het zelfs sinds dit jaar zo ver gekomen dat duizenden Amerikaanse programmeurs hun Indische vervangers moesten opleiden om hun ontslagvergoeding (!) te kunnen behouden. Stel je die ultieme vernedering maar eens voor ...

Administraties, call-centers, klantendiensten, ICT ... Al wat ze kunnen of konden outsourcen, zit ginds al.

En het gaat in dit geval dan al om het outsourcen van de dienstensector; het zoethoudertje waarmee men ons de laatste 30 jaar heeft wijsgemaakt dat de aftocht (het ontmantelen en uitverkopen) van de locale industrie er volledig door zou worden opgevangen en dat iedereen er veel beter van ging worden ...

.. voor mijn part outsourcen we zijne anale retentie Heert en zijn menagerie van de vlomsche regering .. maakt genen ene rekker uit of men op het martelarenplein of in Bangalore er een potje van maakt ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 april 2016 om 20:55.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 21:16   #65
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

En zijn die programmeurs daar in getrapt ?

Stelletje slapjanussen.

Bij ons op het bedrijf gaan ze zoiets ook doen, maar de programmeurs hebben hun middelvinger al opgestoken.
Oud 22 april 2016, 21:17   #66
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. voor mijn part outsourcen we zijne anale retentie Heert en zijn menagerie van de vlomsche regering .. maakt genen ene rekker uit of men op het martelarenplein of in Bangalore er een potje van maakt ..
Ik heb veel meer kosten-efficiënte oplossingen voor pathocraten zoals Boer Zjwa. Al wat ik daar eigenlijk voor nodig heb, zijn een paar van die oerdegelijke West-Vlaamse varkenskwekerijen.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2016, 11:20   #67
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maar wat scheelt er juist aan de reis van Bourgeois?
Enkele jaren geleden gingen de Grieken ook op "handelsreis".
Zij deden dezelfde landen aan als boer Cois nl China, de Verenigde Staten, de Arabische landen en ja, ook Cuba en Venezuela.
Achteraf bleek die "handelsmissie" gewoon een zoektocht naar leningen om de pensioenen en ambtenarenlonen te kunnen betalen!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2016, 17:21   #68
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Hij heeft 55.000 banen in de bierbrouwerijen verhuisd naar het buitenland, zijn zakken daarmee goedgevuld en gezongen, het leven is mooi. Hij heeft ons "zeer democratisch" het Europees rusthuis opgedrongen, waar hij zich goed kon uitslapen. Toch een een "aanwinst" voor het land, sorry voor zichzelf.
Raar dat niemand dat Wil geweten hebben..... " die schonen Waarheid " Ons Landje is precies Een Grote Opera een Drama .... gespeeld door corrupte poppen ... en velen aan een koordje ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2016, 18:42   #69
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Wil jij het voor ons opvolgen?
OK.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2016, 07:36   #70
demonen
Banneling

Standaard

Vlaams minister-president Geert Bourgeois is zondagavond aangekomen in de Letse hoofdstad Riga, zijn eerste stop tijdens een Vlaamse missie naar de Baltische staten. De aftrap voor die missie werd gegeven door het Torhoutse vocaal ensemble Septem Viri, dat in Riga een dubbelconcert gaf met de Letse a capellagroep Latvian Voices. Na afloop kreeg Bourgeois van de Vlamingen in Letland nog een antieke kaart van de Lage Landen cadeau, in de vorm van een leeuw.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...s-missie.dhtml

De bejaarde boer Cois reist de wereld af om Vlaanderen op de kaart te zetten!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be