Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2016, 11:07   #61
Anna List
Banneling

Standaard

"slaan met een tandestoker" daar bedoelen die verknipten laf en sadistisch prikken mee

maar dat "gebruik een zakdoek" wat bedoelen ze daarmee mss ? ... is dat een referentie naar 'waterboarden' ?

achterlijke seksueel gefrustreerde schlemielen !

ps de verwijzing naar tandestoker is een onbewuste Freudiaanse verwijzing naar het probleem dat aan de basis ligt van hun vrouwenhaat ... domme kleine pikies.

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 april 2016 om 11:07.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 11:15   #62
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
"slaan met een tandestoker" daar bedoelen die verknipten laf en sadistisch prikken mee

maar dat "gebruik een zakdoek" wat bedoelen ze daarmee mss ? ... is dat een referentie naar 'waterboarden' ?

achterlijke seksueel gefrustreerde schlemielen !

ps de verwijzing naar tandestoker is een onbewuste Freudiaanse verwijzing naar het probleem dat aan de basis ligt van hun vrouwenhaat ... domme kleine pikies.
Na 50 jaar totaal zinloos palaveren, hetgeen absoluut niets heeft opgebracht, integendeel , het werd jaarlijks erger, gaan Homans en Beke nu komen met een wij-verhaal.
Kumbajaa en nog eens kumbajaa.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 19:32   #63
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is hier gepast om nog eens een van mijn Schoofse stellingen in herinnering te brengen:
een vent trouwt met het perfecte meisje, omdat hij denkt dat ze perfect blijft, maar helaas: ze verandert;
een meisje trouwt met een bijna perfecte man, omdat ze denkt dat ze er nog een perfecte van kan maken, maar helaas: hij verandert niet.

.

hazo....
In het Westen probeert men dergelijk "euvel" dan te remedieren met (dure) raadgevers,hulpverleners en zelfs juridische procedures....

"Elders" met een eindje hout.

Wie is nu het verstandigste?

kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 20:02   #64
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hij kreeg 15 maanden bak hier in Spanje, d�*t is wat niet-moslims te maken hebben met mohamedanen die zich nog in de woestijn in de 7de eeuw wanen

Ik heb nog 'n anecdote die ik je echt niet wil onthouden.

Zaterdag in de vroege avond wandelde ik door m'n favoriete winkelcentrum.
Loopt er ineens (en dat was voor 't eerst dat ik dat hier live zag) zo'n volledig ingepakte voorbij, enkel 'n spleetje voor de ogen, zo'n 5 meter achter haar man in woestijnkledij, soepjurk, alles d'rop & d'ran.
Ik reageer meteen (want die kans laat ik niet liggen) en roep luidop ;"terroristenkwekers", de man kromp zo'n cm ineen, zij gaf geen krimp, daarom herhaalde ik 't nog eens wat luider zodat zij en ook de omstaanders 't zeker hoorden.
Meteen daarop sprak ik 'n vigilancia aan om hem erop te wijzen dat gezichtsbedekking in 't openbaar verboden is en hij er iets aan moest doen, met 't gevaar vd aanslagen in 't achterhoofd, de bedreigingen van IS om aanslagen te plegen op drukke plaatsen, ook in Spanje.
De brave, simpele man wist 't niet, meende dat zij 't recht had zo rond te lopen "segun su religion", dat we in 'n vrij land leefden etc, waarop ik de Guardia Civil opbelde, 't geval uitlegde en meteen daarop werd er 'n patrouille uitgestuurd.
Madame werd verzocht haar gezichtsbedekking te verwijderen, weigerde uiteraard, en werd vervolgens meegenomen. Hoe 't verder afgelopen is weet ik niet, maar de Guardia bedankte me voor mijn opmerkzaamheid, de vigilancia werd berispt voor zijn onwetendheid en gemaand om op te treden in de toekomst.
Ik had nogal wat misbaar gemaakt, zodat haast iedereen in dat winkelcentrum de terroristenkwekers konden aanschouwen en meteen wisten dat je gezicht bedekken in 't openbaar verboden is, want de meesten durven hun mond niet open te trekken.
😂😁

En ik kan krijgen wie ik wil zuh madammeke, hoef maar met m'n vingers te knippen, ik hoef niet uit wanhoop uitgehuwelijkt te worden aan mijn neef. 😝

Zo, gij zijt zo'n type dat in een vreemd land van haar kloten ligt te maken over iets waar de autochtonen geen last van blijken te hebben?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 21:54   #65
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Zo, gij zijt zo'n type dat in een vreemd land van haar kloten ligt te maken over iets waar de autochtonen geen last van blijken te hebben?
Hebt ge uwen kristallen bol alweer geraadpleegd.

Hoe weet gij waar "de autochtonen" al dan niet "last" van blijken te hebben?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 22:06   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Girl Power !!!!!!!!!!!!!!!!!
.........

Je bent bejaard en gaat bijna dood. Please, stfu.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2016, 22:31   #67
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hebt ge uwen kristallen bol alweer geraadpleegd.

Hoe weet gij waar "de autochtonen" al dan niet "last" van blijken te hebben?
Citaat:
Hij kreeg 15 maanden bak hier in Spanje, d�*t is wat niet-moslims te maken hebben met mohamedanen die zich nog in de woestijn in de 7de eeuw wanen

Loopt er ineens (en dat was voor 't eerst dat ik dat hier live zag) zo'n volledig ingepakte voorbij, enkel 'n spleetje voor de ogen, zo'n 5 meter achter haar man in woestijnkledij, soepjurk, alles d'rop & d'ran.
Ik reageer meteen (want die kans laat ik niet liggen) en roep luidop ;"terroristenkwekers", de man kromp zo'n cm ineen, zij gaf geen krimp, daarom herhaalde ik 't nog eens wat luider zodat zij en ook de omstaanders 't zeker hoorden.
Meteen daarop sprak ik 'n vigilancia aan om hem erop te wijzen dat gezichtsbedekking in 't openbaar verboden is en hij er iets aan moest doen, met 't gevaar vd aanslagen in 't achterhoofd, de bedreigingen van IS om aanslagen te plegen op drukke plaatsen, ook in Spanje.
De brave, simpele man wist 't niet, meende dat zij 't recht had zo rond te lopen "segun su religion", dat we in 'n vrij land leefden etc, waarop ik de Guardia Civil opbelde, 't geval uitlegde en meteen daarop werd er 'n patrouille uitgestuurd.
Madame werd verzocht haar gezichtsbedekking te verwijderen, weigerde uiteraard, en werd vervolgens meegenomen. Hoe 't verder afgelopen is weet ik niet, maar de Guardia bedankte me voor mijn opmerkzaamheid, de vigilancia werd berispt voor zijn onwetendheid en gemaand om op te treden in de toekomst.
Ik had nogal wat misbaar gemaakt, zodat haast iedereen in dat winkelcentrum de terroristenkwekers konden aanschouwen en meteen wisten dat je gezicht bedekken in 't openbaar verboden is, want de meesten durven hun mond niet open te trekken.
😂😁

En ik kan krijgen wie ik wil zuh madammeke, hoef maar met m'n vingers te knippen, ik hoef niet uit wanhoop uitgehuwelijkt te worden aan mijn neef. 😝
Ik heb een vermoeden dat je een flapuit bent.
Mijn kristallen bol zegt dat.

WTF

edit: in elk geval ongepast van u als immigrant de plaatselijke gebruiken van zwijgen niet te respecteren.
Ze zouden u moeten terugsturen, maar iets in me denkt dat dat dan hierheen zal zijn, dus laat maar.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 25 april 2016 om 22:37.
Oud 25 april 2016, 23:07   #68
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb een vermoeden dat je een flapuit bent.
Mijn kristallen bol zegt dat.

WTF

edit: in elk geval ongepast van u als immigrant de plaatselijke gebruiken van zwijgen niet te respecteren.
Ze zouden u moeten terugsturen, maar iets in me denkt dat dat dan hierheen zal zijn, dus laat maar.
Welke vermoedens jij hebt laat mij Siberisch koud, interesseert me totaal niet, lig ik niet van wakker. Die mag je hebben zoveel je wil, je mag er zelfs over fantaseren zoveel je wil, verzinnen wat je wil om je zelf beter te voelen, er over dromen, er nachtmerries over hebben, over je kristallen bol wrijven, er in kijken zo vaak en zo diep je wil. Zal me allemaal worst wezen. Hoef 't zelfs niet te weten, ken je niet eens.

Nu dat geklaard is toch nog effe laten weten dat ik naar Blg. ga zo vaak en wanneer ik wil, en er blijf zo lang ik zelf wil, zal geen enkele "Paulus" ook maar iets aan kunnen doen of me kunnen tegenhouden.
Oud 25 april 2016, 23:11   #69
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke vermoedens jij hebt laat mij Siberisch koud, interesseert me totaal niet, lig ik niet van wakker. Die mag je hebben zoveel je wil, je mag er zelfs over fantaseren zoveel je wil, verzinnen wat je wil om je zelf beter te voelen, er over dromen, er nachtmerries over hebben, over je kristallen bol wrijven, er in kijken zo vaak en zo diep je wil. Zal me allemaal worst wezen. Hoef 't zelfs niet te weten, ken je niet eens.

Nu dat geklaard is toch nog effe laten weten dat ik naar Blg. ga zo vaak en wanneer ik wil, en er blijf zo lang ik zelf wil, zal geen enkele "Paulus" ook maar iets aan kunnen doen of me kunnen tegenhouden.
Jij klinkt zo moslim?

Oud 26 april 2016, 01:48   #70
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
MADRID - Een rechtbank in Barcelona heeft een imam van Egyptische origine tot vijftien maanden cel veroordeeld omdat hij in een boek richtlijnen heeft geschreven voor echtgenoten die hun vrouwen willen slaan. Als een 'opstandige vrouw' na 'serene dialoog' en lichte straffen nog niet wil luisteren is een dunne stok geoorloofd. De imam betoogde dat het meeste wat in zijn boek staat zo uit de koran komt. De rechter vond dat Spanje niet 'de Arabische woestijn van veertien eeuwen geleden' is.
De imam uit Egypte heeft gelijk met z'n argumentatie. En die rechter kan vinden wat hij, het staat wel degelijk in de koran.
Citaat:
Zo!
Deze straf staat gelijk aan 15 maanden cel om iets openbaar te verkondigen dat binnen de islam algemeen aanvaard wordt als zijnde het woord van God.
Oud 26 april 2016, 01:55   #71
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

hazo....
In het Westen probeert men dergelijk "euvel" dan te remedieren met (dure) raadgevers, hulpverleners en zelfs juridische procedures....

"Elders" met een eindje hout.

Wie is nu het verstandigste?

Een eindje hout is zeker goedkoper.

Geen sprake meer van die (dure) raadgevers, hulpverleners en zelfs juridische procedures ...
Oud 26 april 2016, 02:01   #72
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij klinkt zo moslim?
Natuurlijk.

Gematigd, vredelievend, tolerant.
Islam is vrede en de aanhangers zijn vredelievende, tolerante, hardwerkende, goed geïntegreerde burgers die geen vlieg kwaad doen & 'n verrijkende bijdrage voor de maatschappij.
Terroristen en IS'ers hebben totaal niks vandoen met islam.

Toch?

Maar gij wilt natuurlijk 't laatste woord hebben, doe maar, want ik wil niet hebben dat ge ook nog zou gaan lopen huilen.
Oud 26 april 2016, 02:10   #73
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De imam uit Egypte heeft gelijk met z'n argumentatie. En die rechter kan vinden wat hij, het staat wel degelijk in de koran.

Deze straf staat gelijk aan 15 maanden cel om iets openbaar te verkondigen dat binnen de islam algemeen aanvaard wordt als zijnde het woord van God.
Natuurlijk staat dat in de koran + ahadith, maar daar hoeft 'n westerse rechter geen rekening mee te houden, net zomin als met dat woord van god, er geldt nog geen sharia wetgeving in Spanje. Bovendien is ook nog niet iedereen zo politiek correct gestoord doorgeslagen dat mohamedanen omwille van hun 'cultuur of religie' steeds gelijk krijgen, de kerel zette aan tot 't slaan van vrouwen en dat is nu eenmaal wettelijk niet toegestaan in Spanje, of dat nu in de koran staat of niet.
Oud 26 april 2016, 10:09   #74
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Na 50 jaar totaal zinloos palaveren, hetgeen absoluut niets heeft opgebracht, integendeel , het werd jaarlijks erger, gaan Homans en Beke nu komen met een wij-verhaal.
Kumbajaa en nog eens kumbajaa.
ik heb dien draad zelfs nog niet willen openklikken, echt, bespaar het me. ik moet t niet weten.

Laatst gewijzigd door Anna List : 26 april 2016 om 10:09.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 19:58   #75
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
.........

Je bent bejaard en gaat bijna dood. Please, stfu.
Amai, Nietzscheke, zo slecht gezind
Oud 26 april 2016, 20:00   #76
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Niet juist! Toen de koran geschreven werd, waren tandenstokers nog niet uitgevonden.
Voil�*!
Nu gij weer
Oud 26 april 2016, 20:48   #77
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar de coran heeft geen rechtsgeldigheid in Spanje
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 21:25   #78
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:

😂😁

Hm mja, ik weet zo ook wel dat het leven van een oude vrijster pokkesaai is.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 21:31   #79
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij klinkt zo moslim?
Eg ni... gene ene moslim wil haar hoor.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 22:43   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Amai, Nietzscheke, zo slecht gezind
Is de waarheid slecht gezind?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be