![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() "slaan met een tandestoker" daar bedoelen die verknipten laf en sadistisch prikken mee
maar dat "gebruik een zakdoek" wat bedoelen ze daarmee mss ? ... is dat een referentie naar 'waterboarden' ? achterlijke seksueel gefrustreerde schlemielen ! ps de verwijzing naar tandestoker is een onbewuste Freudiaanse verwijzing naar het probleem dat aan de basis ligt van hun vrouwenhaat ... domme kleine pikies. Laatst gewijzigd door Anna List : 25 april 2016 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kumbajaa en nog eens kumbajaa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hazo.... In het Westen probeert men dergelijk "euvel" dan te remedieren met (dure) raadgevers,hulpverleners en zelfs juridische procedures.... "Elders" met een eindje hout. Wie is nu het verstandigste? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo, gij zijt zo'n type dat in een vreemd land van haar kloten ligt te maken over iets waar de autochtonen geen last van blijken te hebben?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet gij waar "de autochtonen" al dan niet "last" van blijken te hebben?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn kristallen bol zegt dat. WTF edit: in elk geval ongepast van u als immigrant de plaatselijke gebruiken van zwijgen niet te respecteren. Ze zouden u moeten terugsturen, maar iets in me denkt dat dat dan hierheen zal zijn, dus laat maar.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 25 april 2016 om 22:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat geklaard is toch nog effe laten weten dat ik naar Blg. ga zo vaak en wanneer ik wil, en er blijf zo lang ik zelf wil, zal geen enkele "Paulus" ook maar iets aan kunnen doen of me kunnen tegenhouden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze straf staat gelijk aan 15 maanden cel om iets openbaar te verkondigen dat binnen de islam algemeen aanvaard wordt als zijnde het woord van God.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen sprake meer van die (dure) raadgevers, hulpverleners en zelfs juridische procedures ...
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk.
Gematigd, vredelievend, tolerant. Islam is vrede en de aanhangers zijn vredelievende, tolerante, hardwerkende, goed geïntegreerde burgers die geen vlieg kwaad doen & 'n verrijkende bijdrage voor de maatschappij. Terroristen en IS'ers hebben totaal niks vandoen met islam. Toch? Maar gij wilt natuurlijk 't laatste woord hebben, doe maar, want ik wil niet hebben dat ge ook nog zou gaan lopen huilen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ik heb dien draad zelfs nog niet willen openklikken, echt, bespaar het me. ik moet t niet weten.
Laatst gewijzigd door Anna List : 26 april 2016 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |