![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De federale regering is een obesitasregering. De portefeuille " Sociale Fraude, Privacy en Noordzee " die door het vertrek van Tommelein vrijkomt kan bij Maggie of Alexander gevoegd worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen wist dat het systeem een grote put had nagelaten. Alleen werd voor de verkeerde oplossing gekozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Bourgeois is advocaat en geen technocraat. Als advocaat is hij ook het voorwerp geweest van een onderzoek naar transacties op zijn derderekeningen. Hoe is dat eigenlijk vergaan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Potverdorie ik ben juist minister geworden. Hopelijk niet van Energie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu echt dat de opvolger van Turtelboom de energieheffing gaat wijzigen of ongedaan maken en voor een andere oplossing gaat kiezen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 april 2016 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Kijk, ik ben 1 van de meest belaste personen op de wereld zonder zonnepanelen op mijn dak, dus van extra belastingen voor andere mensen hun profijt word ik ook helemaal niet vrolijk, maar ik vond de gemaakte keuzes perfect verantwoordbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik betreur wel dat de aanpak van de niet Vlaams nationalisten volledig verkeerd was. Maar zo was hun aanpak vorige jaren tegen het VB ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Electriciteit is geen basisproduct. Als je geen heffingen op elektriciteit wenst kan je off-grid gaan. Niets of niemand verplicht je elektriciteit af te nemen. In de wereld zijn miljarden mensen die het zonder doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke eigen ministeriële verantwoordelijkheid is er dan eigenlijk nog? Meer zelfs, om welke reden zou Turtelboom dan ontslag nemen? Zij is volgens u niet verantwoordelijkheid. Zij draagt geen enkele schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij heeft de pech dat men over Turteltaks is gaan spreken, zo onnozel is het ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onze maatschappij is dat nu eenmaal wel een basisproduct. In een ver afgelegen dorp in de Karpaten misschien niet, maar bij ons wel. In België moet je trouwens op het elektriciteitsnet zijn aangesloten als je minder dan 100 meter van het net zit. Dan heb je geen recht op eigen energievoorziening los van het net.
|
![]() |
![]() |