![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hahaha!
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werd tijd.
Ziedet wel, zo moeilijk is dat toch niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Is er nog iemand die iets wil bijdragen aan de oorsprong van het menselijk gedrag om overal vlaggen te planten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Lege doos.
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Geef het 'goeie' voorbeeld.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ik wacht nog altijd op uw tegenargumenten op mijn (sterke en out-of -the-box) argumentatie. Ik wacht en wacht en wacht. Want zo zijn Antwerpenaren ook: geduldig en empathisch. Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 mei 2016 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Kom aan, laatste kans om u in het inhoudelijk debat te mengen.
Doen! Geen koud water vrees hebben. Dus ik herhaal mijn stelling: Vlaggen zijn niet meer van deze tijd, want het is een primitieve uitdrukking van territoriumdrang. Ik ben echt benieuwd naar uw visie. Echt waar! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 mei 2016 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Vlaggen en sjaals op allerlei evenementen kunnen mij geen bal schelen, ze zijn mijn ding niet. Ze hebben de waarde die de dragers eraan geven. Voor hun veel, voor mij niets. Als er mensen vlaggen, sjaals, petjes en dergelijke belangrijk vinden omwille van hun verbondenheid met een 'territorium', hun dorp, hun stad, sportclub, hobbyclub geeft mij en een ander niet het recht om daar denigrerend over te doen en respecteer ik dat. Hoewel ik wel het mijne ervan denk.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 mei 2016 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaggen dienen om in de koers in de renners hun gezicht mee te wapperen en hebben niets met muziek te maken........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 mei 2016 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En weet ge wie ge eerst op de vingers moet tikken op denigrerende posts? U ZELF! Hier een kleine bloemlezing (ik heb 2 seconden moeten zoeken): 27 April 2016, 21:40 Sarcasme? nieuw woord voor jou? 27 April 2016, 21:45 Je begint het te leren. 27 April 2016, 20:03 Als kabouter Plop een scheet laat komt dat ook in de media. 27 April 2016, 12:31 Probeer toch maar, misschien lukt het je. 27 April 2016, 12:15 Gwijde Verafstoot om juist te zijn. Naar een kort stripverhaal Pest In Het Paleis van ??? in de PVV-tijd. En dan komt gij mij de les spellen over 'denigrerende posts' Ge moet echt durven! Dit is echt het wereldrecord hypocrisie! ![]() Ik heb een grote hekel aan mensen die zichzelf uitroepen als baas. En aan hypocrieten. Maar weet ge waar ik echt een bloedhekel aan heb? Aan mensen die zich beter voordoen dan ze zijn, en dat zelf nog geloven ook. Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 mei 2016 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Uw hysterische reactie is naast de kwestie, met alles uit de context gerukt. Is meneer journalist van Story misschien?
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat is compulsief gedrag bij u. En het erge is, dat ge het bij anderen verwijt. ![]() En 'alles uit de context gerukt'. Tuurlijk. Geloof dat maar.... ![]() Dat politiek correct excuus kennen we. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Als ze iets van mij onmiddellijk mogen opblazen is het dat songfestival, waar het ook gehouden word.
|
![]() |
![]() |