![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Bij mij kwamen de rekeningen en belastingbrieven al lang digitaal. Tot ik eens dacht te gaan anders leven. Toen kwamen de achterstallen en aangetekende schrijvens plots terug op papier. Eens digitaal is er amper een weg terug. IEDEREEN heeft thuis een computer en een scanner en een printer. IEDEREEN.
On topic. Ons land werkt niet meer. Alle andere landen wel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb hem opengescheurd, en gelezen. De man schreef een motto af, verdiende ongeveer evenveel als,ik niets,om,jaloers van te zijn. Maar educatief in feite Er zou zo een paar review groepjes moeten bestaan voor uw belastingen. Dus burgers dat je anoniem de aangiftes,kunt vergelijken Nu ivm mijn fakturen, gemiddeld,krijg ik tien procent van de fakturen niet. Zowat elke maand heb ik een aanmaning.... En nee ik gooi geen fakturen weg knap he van de post
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 mei 2016 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkel ex staats vehikel werkt zolang de oude werknemers en délégués er nog werkzaam(?) zijn.
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wereld is groter dan het stamcafé hoor. De economie zelfs mondiaal. Waar is de logica? We kopen graag producten uit lage loonlanden en willen hier dat de vakbonden het onderste uit de kan slepen. Wat denk je ...?????
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een bende verzuurde gasten dat daar zitten bij de post. het enige werk dat ze willen doen is voorgefrankeerde brieven op de hoop gooien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een bende verzuurde gasten dat daar zitten bij de post. het enige werk dat ze willen doen is voorgefrankeerde brieven op de hoop gooien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ontmanteling van de economische macht van staten, waarvan we allen aandeelhouder zijn, gebeurt onder het voorwendsel van incapaciteit, maar dat is een voorwendsel. ... Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 mei 2016 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ewel ge zegt dat vroeger hier in de gemeente toen het nog de post was , de ervaring met die medewerkers ja klant vriendelijkheid was altijd zo zoek , en gemotiveerd waren ze nog minder , hedendaags juist het zelfde hoor....je moet er haast voor kruipen voor die gasten.... ze bekijken u gelijk ne zak stront... aan hun loket , alleen als een neger iets vraagt of ene met ne hoofddoek dan merk ik dat ze dan juist wel meer moeite doen om die mensen te helpen.... ,raar maar waarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...abrieken.dhtml Nog zo een land waar ze denken dat populisme de boel kan redden. Daar zetten ze nu de electriciteit uit en laten de beambten thuis om te besparen .....
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien woon je in Brussel niet, maar in ieder geval uw "versie" van het Nederlands en de inhoud van uw zielige boodschapjes doen mij sterk denken aan de mentaliteit van een franstalig of semi-franstalig Vlamingen hatend Brusselaartje. Laatst gewijzigd door quercus : 15 mei 2016 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje als met CD en vinyl.....die muziek op de vinyl plaat leeft kan je voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat de,overheid die firma kan belasten op een ongewenst gedrag, en dat het overheidsbedrijf zichzelf nooit in vraag stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over een ruimere evolutie. Uiteraard is een overheidsmonopolie een dictatuur. Dat is de situatie in Noord Korea. In een private dictatuur werken overheid en corporatie hand in hand. Dat is waar we naar toe groeien. De overheid staat ten dienste van de corporatie en niet meer van het volk. De TTIP onderhandelingen zijn een stap in die richting.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 mei 2016 om 12:24. |
![]() |
![]() |