![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Och, kun je nog eens lachen, jong.
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We moeten eerlijk zijn. Een prachtig lijf maar haar kop straalt nogal wat waanzin uit.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Die voorspelbare lolbroeken toch niet?
|
|
|
|
#70 |
|
Gouverneur
|
Ondertussen gaat de partner domme tegenmaatregelen nemen, nog meer aandacht voor het fait-divers!
Hij denkt hiermee handig de schuld bij anderen te leggen ("Er moet iets in haar drank gedaan zijn. Wij gaan hier stappen tegen ondernemen") en zo de schuld en het zware schuldgevoel bij zichzelf weg te toveren. Want ja, de belangrijkste vragen blijven (en werden tot zover ik weet nog niet vermeld in de wanneer-het-hun-uitkomt-met-het-vingertje-wijzende-media!): - Waar was hij toen er iets in haar drankje werd gedaan??? - Waar was hij toen zijn vriendin open en bloot stond te dansen voor 1000den hitsige voetbalfans??? - Waar was hij toen zijn vriendin waarschijnlijk eindeloos werd uitgereden in de smerige toiletten van dat etablissement??? Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 19 mei 2016 om 15:18. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De halve leugen is wel de beste moet ik zeggen. Plausibel maar niet helemaal controleerbaar. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
THX, LOL.
|
|
|
#75 |
|
Europees Commissaris
|
Graag gedaan, beste jongen.
Het is echt waar. Of rond iets. Dat zeggen ze op tv altijd. Naar de tuin TOE en ROND wat dan ook.
|
|
|
#76 |
|
|
YOLO
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U mag het mij niet kwalijk nemen beste forumleden maar ik vind dat een lelijke en ik zou er mijn instrumentarium niet aan vuilmaken.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gemene sletten zoals een Tanja Dexster of een Lesley Ann daar zou ik hem niet insteken maar ik vind dat deze nog meevalt. Ik vind het alleen flauw dat ze achteraf afkomt dat iemand iets in haar drankje had gedaan. Als ge zoiets doet assumeert ge dat en volhard in de boosheid als het ware.
|
|
|
|