![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is er niet méér aan de hand.
Na decennia topless zonnen in St. Tropez is men eindelijk tot de conclusie gekomen dat 't gevaar voor huidkanker aanzienlijk afneemt met 't dragen van 'n bovenstukje/de héle bikini ipv enkel 't slipje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Tot die conclusie is men niet enkel in Saint-Tropez gekomen, maar zowat overal in Europa en daarbuiten, en voor wat Frankrijk betreft net zo goed aan de Atlantische kust als aan de Manche, de Côte d’Azur, in Corsica, en aan de kusten van de overzeese gebieden. Wat niet belet dat veel dames daar en elders nog steeds topless zonnen...
Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 mei 2016 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Punt ontgaat je blijkbaar...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar kom...
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() U hebt kennelijk het artikel van vorig jaar in Elle, waarvan ik een link gaf, niet gelezen of misschien beheerst u de Franse taal onvoldoende om het begrijpen.
Om u te helpen citeer ik enkele zinnen, en leg ik u beknopt de betekenis ervan in uw taal uit : “……….lorsque l’on pense au bronzage seins nus, on se représente les années 80-90. Depuis, cette façon de prendre le soleil est moins populaire, probablement en raison des campagnes de prévention liées au danger du soleil qui se sont multipliées cette dernière décennie." Hier stelt men dat het topless zonnen zoals in de jaren 80-90 nu minder populair is geworden, wellicht wegens de veelvuldige acties van het voorbije decennium ter voorkoming van de gevaren van de blootstelling aan de zon. Even verder in het artikel : “Allons droit au but : bronzer seins nus n’est pas plus dangereux que le bronzage en général." hetgeen zoveel betekent als "laten we meteen duidelijk zijn : topless zonnen is niet gevaarlijker dan zonnen in het algemeen". Kortom : als reden voor de mindere populariteit van topless zonnen wordt het (vermeend) gezondheidsgevaar van topless zonnen aangehaald, wijl topless zonnen dus in werkelijkheid niet gevaarlijker is dan zonnen in het algemeen. Méér dan dat is er niet aan de hand, want er wordt met geen woord gerept over de door de topicstarter en andere deelnemers aan dit topic voorgehouden toegenomen preutsheid en/of over enigerlei vermeende druk van de multiculturele samenleving. Ik kan slechts hopen dat één en ander nu ook voor u duidelijk is. Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 mei 2016 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons alvast enige bloempjes op de stranden plaatsen voor de 'gesneuvelde' blote borsten van Satan.
Donc, la même chose pour vous. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2016 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft uw bijdrage te maken met het al dan niet topless zonnen ? Gaan de terroristen of andere boosdoeners een bom leggen onder de dames die topless zonnen, maar niet onder zij die een topje dragen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat er in uw artikel staat en dat was dus ook mijn punt, dat u - desondanks - nog steeds niet begreep. Geen dank. Citaat:
Zeker niet als 't niet gepubliceerd werd/wordt.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heet tolerantie. In barbaarse maatschappijen zoals bijvoorbeeld de meeste islam-staten volstaat een afwijking van de dresscode al om standrechterlijk verlinkt of zelfs geëxecuteerd te worden. Citaat:
Heel ver hoef jij je boerka niet omlaag te trekken opdat je geen naakt meer hoeft te aanschouwen. Andere tip: blijf weg uit Bredene, of beter: uit België, misschien best uit Europa. Citaat:
Respect voor andermans lichaam is: geen aanstoot nemen aan lichamen zoals ze in hun meest natuurlijke staat zijn: naakt. Op dat vlak hebben moslims (m/v) nog een hele weg af te leggen, blijkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel evenwel voor dat we daar niet verder tijd mee verliezen. Blijft u voor mijn part maar gerust bij uw “logica” ; ik hou het liever bij de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft enkel zin voor mensen die het Nederlands meer beheersen dan louter de formele kant ervan.
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Indien u denkt dat u op dit forum de enige bent die het Nederlands meer beheerst dan louter de formele kant ervan, kunt u zich inderdaad de moeite besparen. In het andere geval is het een poging waard, tenzij u het eenvoudigweg niet kunt aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat u geen haat koestert voor zulke mensen maar onze vrijheden zijn belangrijker dan fascistische religieuze waanzin die als.een sluipend gif onze vrijheden meer en meer innemen. Vrijheid boven slappe hippiegelul over "make love not war".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet wie of wat u bedoelt met "zulke mensen", maar in ieder geval toont u in geen enkele mate aan dat er een verband is tussen de ietwat mindere populariteit van topless zonnen en de door de topicstarter en andere deelnemers aan dit topic voorgehouden toegenomen preutsheid en/of over enigerlei vermeende druk van de multiculturele samenleving. Pech, want mijn vraag was nu net “Als u meent dat er een verband is mag u dit gerust aantonen, mijnheer.”.
Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 mei 2016 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook dat je gelijk hebt. De Europese vrouwen lopen normaliter gekleed. Maar gedurende enkele dagen op het jaar denken ze plots dat ze zich kunnen permitteren een soort Afrikaanse vrouwen te zijn en hup! daar vliegen de bh-tjes en de arme tere blanke borsten worden plots geconfronteerd met een meedogenloos brandende zon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN