![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het. Maar u heeft dan nog altijd uw zelfstandig beroep en uw politiek mandaat. Maar een politiek mandaat hebben en een ander werk doen, mag dat nog wel? Ik dacht dat ze gestemd hadden dat ze dat niet meer gingen toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat er in België veel bedrijven zijn die structureel verlies maken. Ze gaan door omdat ze in ontkennisfase blijven steken of vergeefs hopen op de terugkeer van de gloriedagen. Veel holdings hebben ook bewust structureel verlieslatende bedrijven om hun belastbaar inkomen naar beneden te consolideren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de regering de moed zou opbrengen om dat virtueel monopolie van het uitdelen van "de dop" door de vakbonden af te schaffen en een verdomde plicht na te leven: het behoorlijk uitbouwen van de Hulpkas voor Werklozen. Dat hadden alle vorige regeringen sedert WO2 ook al moeten doen. En in deze tijd met de performante informatica en databanken is dat niet eens zo moeilijk. Er is geen enkel ander Europees land waar dat misbruik van uitbetaling van werklozenvergoeding (dus overheidsgeld!) door vakbonden wordt gedoogd. Men heeft hen hier een schitterend chantagemiddel in de handjes geduwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag een bron of een link. Ik moet geen schrik hebben dat ik mijn werk verlies. Maar u heeft alweer niet begrepen wat ik schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publiek geheim, mijn kloten ja. De meeste werkgevers willen hun zaak overgeven aan het nageslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan zal ik wel beter zorgen voor mijn nageslacht en zorgen dat ze financieel niks tekort komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag antwoord!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() SPA stemt voor einde cumul.
Ik weet ook dat gaat over de parlementsleden van SPA, zij mogen hun betrekking niet langer cumuleren met functie van burgemeester of schepen van een grote gemeente.Ten vroegste in voege te gaan met de volgende verkiezing. Ze zouden beter iedereen die een politiek mandaat heeft verbieden om daar een andere job bij te hebben. Waarom een politiek mandaat en nog een andere job hebben? Je pakt dan misschien een job af van iemand die geen werk heeft. En als het voor het geld is dan is het toch echt van ikke, ikke, ikke en die geen job heeft kan stikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
werken voor uwe baas uw zelfstandig bijberoep uw politiek mandaat. Precies nooit genoeg. En dan iemand anders maar verwijten van ikke ikke ikke. Als u blijft bij uw zelfstandig beroep dan kan iemand anders in uw plaats gaan werken voor uwe baas en iemand anders uw politiek mandaat doen. Weeral 2 personen die werk hebben. |
|
![]() |
![]() |