![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: telt u mee met mij | |||
van je een |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
en van je twee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
ZKH Prins Laurent |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitbaters van snack Anatolia, die na een faillissement met de noorderzon verdwenen, dumpten hun afval met etensresten wekenlang in de tuin achter hun zaak. Voor ratten een echt feestmaal, voor de buurt een nachtmerrie. (uit hln)
't was weer te denken welke soort aan de basis van dit probleem ligt.... Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 juni 2016 om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je neemt je wensen voor werkelijkheid. ik denk niet dat de laatste dagen zijn ingezet. Vergeet niet dat het een rechtse regering is die oa als doel heeft links te stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Indien dit terecht is dient de overheid personeel aan te werven. De kostprijs hiervan wordt verminderd door een werkloze minder te hebben. Die tewerkgestelde werkloze zal dan op zijn beurt meer gaan consumeren want dan goed is voor de economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Dus.... Als we van alle werklozen opleiden tot ambtenaar, gaat de economie boomen en hebben we een werkloosheidsgraad van om en bij de 0%?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooreerst: niet alle pro Vlexit Vlamingen zijn katholiek en verder nog dit: waarom kom jij zo smerig uit de hoek met schuttingtaal? Ik heb in het berichtje waarop je zo pisnijdig reageert toch niet gesproken over "Waals crapuul"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij kan het niet laten om met de regelmaat van de klok hier op dit forum te laten uitschijnen dat hij een succesvol zakenman is die op een klein fortuin zit. Maar als je lang genoeg wacht, valt hij, net zoals nu, uit zijn rol. In het verleden heeft hij dat al meer bewezen. Onze "Duc" is waarschijnlijk zo iemand die de anonimteit van het internet nodig heeft om z'n zelfbeeld op te krikken en zo te vergeten dat hij eigenlijk niet zoveel voorstelt. Ik kan me natuurlijk vergissen : misschien is hij wel een succesvol zakenman met Tourette ...
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Waar haal jij het vandaan dat alle werklozen tot ambtenaar moeten opgeleid worden? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 2 juni 2016 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Parlementslid
|
![]() Waar haal jij dat ik zeg dat het moet? Maar als het alleen maar positieve effecten zou hebben, waarom niet dan? (theoretisch gezien dan wel, praktisch gaat dit leiden tot een onbetaalbaar staatsapparaat.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil u terug naar een periode zoals tijdens Verhofstadt zijn regering.... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet wat u wil zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Schepen
|
![]() De Zweedse regering van C Michel ten val brengen ???. Zie ik niet zo direct zitten.
![]() Waarom: Omdat ze langst alle kanten klem zijn gereden! : Geen middelen meer, geen geld meer, hetgeen niet versleten is, is kapot en de rest volgt later wel; Na de 'brandweer', u weet wel: Pinpon, Pinpon . Ochot?, de sirenes doen het nog??? Alhoewel ik NIET voor zijn partij stem: -'BDW', wil niet tot zulks uiterste komen. Gewoon omdat het nu, geen goede opportuniteit bied. Alhoewel ik eveneens NIET voor 'CM' stem, ga ik resoluut voor deze mening. Hoe denken 'forummers' hierover ? ![]() |
![]() |
![]() |