![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom "count your blessings". Wees tevreden met wat u hebt. En vergelijk met andere plaatsen : India, China, Nigeria, Korea, Soedan ... vul het lijstje maar aan. In de meeste landen is het slechter dan hier.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch heb ik weinig vertrouwen in die cijfers. Hoe worden die opgesteld? Een bevolkingsonderzoek? Da's tegenwoordig dikwijls via de computer en dus valt er een groot deel van de bevolking af. En let nu op : waar wordt er meer gezaagd dan on-line? Nergens toch! Enquêtes? Ik doe daar wel eens aan mee. Zo'n 12 mensen (maximum) in één of andere ruimte worden bevraagd. Dat is toch geen juist overzicht van de bevolking. En waarom doen die 12 mee? Omdat ze een gratis tasje koffie met koekje krijgen, een halve dag warm binnen zitten en mogelijk een beloning van 15 € krijgen op het einde. Wie heeft er tijd om zich daar mee bezig te houden : werklozen, huismoeders, gepensioneerden. Gepensioneerden mogen er niet teveel bij zijn want dan klopt het leeftijdscijfer niet. Werklozen zijn dikwijls pessimistisch door hun omstandigheden. En de huismoeders zitten naar de klok te kijken : oei, 't is bijna 4 uur, seffens moet ik de kleine van 't school gaan halen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen heb ik begrepen dat het daar niet zozeer om eten gaat ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. U wel?
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat een patiënt die die krijgt ze ook echt nodig heeft? Er bestaan andere middelen om uit een depressie te komen.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geluk is een utopie. Leer tevreden zijn, dan is het leven ook mooi.
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik medicatie begon te nemen ontpopte ik van cocon naar vlinder. Afgelopen dagen weer ff gecocond, maar geen angsten meer en ook geen medicatie meer. Het heeft mij wel geholpen zaken in perspectief te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik naar de apotheker in de mening een vitamine-preparaat te krijgen, kom ik thuis, lees de bijsluiter, en wat was het? Deanxit. http://www.zuper.com/veerle/compendium/deanxit.htm Ik heb er niets van genomen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu echt dat de mensen al zo lang vroeg op pensioen kunnen? Vroeger was het werken tot uw 80 of tot u kapot was. Pensioen is een tamelijk recente uitvinding.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan merkt men al spoedig dat er twee soorten mensen zijn : 1) zij die dat plezant vinden en u daarom uren te lang aan de praat houden; 2) zij die daaraan niet willen meewerken en de deur voor uw neus toegooien. Die tweede categorie zijn ook consumenten of mensen met een bepaalde levenshouding, maar zij doen gewoon niet mee aan zo'n zaken en hun mening weerspiegelt zich nooit in de peilingen. Er waren ook 2 soorten enquêteurs: 1) Zij die dit serieus namen, zoals ik, en er dus veel meer tijd in staken dan nodig was en in absurde situaties terecht kwamen. 2) Zij die het enkel als een gemakkelijke bijverdienste zagen en het niet nodig vonden er tijd aan te verdoen : geen medewerking op dat of dat adres? Ik weet hoe die heten, hoe oud die ongeveer zijn, hoeveel kinderen ze hebben, ik vul dat wel zelf in. Echt waar, een medewerker aan een hogeschool in Antwerpen die in mijn buurt woonde, deed het zo en lachte mij uit als ik mij zorgen maakte als ik niet aan mijn quota kwam ...
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het niet nodig is is het niet nodig. Maar ik was echt ver ontspoord en kwam er terug mee op rails. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is maar die bloedsoep, hé
![]() Anderzijds waren vrouwen daar geëmancipeerd. Dus dat is in moderne vorm om te zetten. ![]()
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Het moet wel conform met de Europese wetten zijn. Spartanen passen zich aan, zolang ze maar mogen strijden en sterven op het veld.
![]() Ik overweeg het echt, Spartanen te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de rest geef ik geen fuck (speciaal voor ss)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gaan vissen bijvoorbeeld.
![]() |