![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet een paar uitstekende straatrestaurants waar je schotels kan bestellen voor 60-80-100 bath gemiddeld 2 Euro. Ik kan je ook bij de toeristen populaire restaurants aanwijzen waar je slecht eet voor veel geld. Uw paleis moet ook voor de smaken openstaan zoniet houdt u bij de kip met friet.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn eerste keer in Bangkok was 1972 ondertussen heb ik andere uitdagende bestemmingen in Azie leren kennen uitsluitend op zakelijk vlak.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mja, toch mee oppassen: wat vandaag zo is kan morgen plots veranderen -> men verliest nogal eens uit het oog dat het tenslotte een militaire dictatuur is ........
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
yep zoals gipsy zgt: je kan daar heel lekker en goedkoop Thais eten, alleen de night market met al z'n brochetjes en gerechtjes doet me watertanden ... en niet te vergeten de talloze exotische vruchten ..... Mjam Mjam! XD! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het minimumloon is momenteel 300 bht per dag (zelfs op het rijstveld) en dat zou binnenkort worden opgetrokken tot 400 bht. Ik ken niemand die er werkt voor 50 euro per maand. De normale lonen liggen rond de 30 tot 40.000 bht per maand En natuurlijk kan je met 200 euro je plan trekken .....vraag is wat je daar dan gaat doen ?? ...behalve wat (goedkope) rijst vreten.....de klauw van een kip....wat regenwater drinken.....en je wassen in een ton ....het minste hok om te wonen zal al snel kleine 100 euro per maand zijn en dan spreek ik nog niet waar het zal gelegen zijn.....elektriciteit en water zijn ook te betalen....medicijnen....dokter..tandarts...wasmid delen..... De skytrain ga je niet veel moeten nemen want ik weet niet goed waar je na aftrek van de levensnoodzakelijke dingen nog zou heen kunnen gaan. Op enig medeleven zal je niet moeten rekenen .....en zie maar dat je met je 200 al toekomt om al je visumperikelen in orde te krijgen.....want op enig medeleven moet een Farang Kee Nok niet rekenen....No money Go home zal je dikwijls moeten horen en al zeker bij de welstellende Bangkok Thai die er met hopen zijn.. Degenen die denken er te dik te leven met hun 1100 euro pensioen gaan stuk voor stuk retour. Als het is om daar tussen de zatlappen te liggen stinken in een goot blijf dan beter waar je bent. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 juni 2016 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik spreek over straatrestaurants met een echte keuken. Geen triporteurs met een wok en stoomkom met 2 tafeltjes. Je moet al serieus je best doen om over de 400 bath te geraken met twee met pakweg een grote kom Tom yuen, varken of kip in de wok, gerooste ribbetjes met look met groente of inktvis 2 incluis 2-3 grote flessen bier. Dat is genoeg en een zeer lekkere smaakvolle Thaise keuken. Bovendien zie je het leven op de straat. Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 juni 2016 om 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zal allemaal wel wat minder romantisch zijn als dat het wordt voorgesteld. Ik denk dat je daar als blanke flink op je hoede moet zijn want ik kan me voorstellen dat ze je constant proberen af te zetten. Het feit dat je daar niets op eigen naam kan kopen is ook een serieus nadeel me dunkt. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|