![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() A propos.... kind? Zoon?
Op basis van bv. het leven van profeet Noach, mag ik concluderen dat een ongelovige niet (meer) tot mijn gezin behoort. Volwassenen zijn toch sowieso vrij om te gaan en staan waar ze willen, dus ik begrijp de 'ophef' omtrent de niet-acceptatie van een homokind niet. Soera 11, Hud En Noach riep tot zijn zoon, die zich afzijdig hield: "O mijn zoon, scheep u met ons in en wees niet met de ongelovigen." [11:43] Hij antwoordde: "Ik zal mijn toevlucht weldra op een berg zoeken, die mij tegen het water zal beschermen." Hij antwoordde: "Er is deze dag geen beschermer tegen het gebod van God, met uitzondering van degenen wie Hij barmhartigheid toont." En een golf kwam tussen beiden, hij behoorde tot de drenkelingen. ... [11:45] En Noach riep zijn Heer aan en zeide: "Mijn Heer, mijn zoon is voorwaar van mijn familie en Uw belofte is voorzeker waar en U bent de Rechter der rechters." [11:46] Hij (God) zeide: "O, Noach, hij behoort niet tot uw gezin omdat zijn daden niet goed zijn; daarom vraag Mij niet over hetgeen waarvan gij geen kennis bezit. Ik geef u raad om niet tot de onwetenden te behoren." [11:47] Hij zeide: "Mijn Heer, ik zoek mijn toevlucht tot U om niet te vragen waar ik geen kennis van heb. En indien Gij mij niet vergeeft noch mij barmhartigheid betoont, zal ik onder de verliezers zijn." |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe gaat dat in de praktijk eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Ge krijgt een soort van puntenkaart denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog na mijn dood! Ik geef zelfs aan niemand rekenschap van mijn beddebak-activiteiten bij leven en welzijn. Waar haal je toch die flauwekul? Wie heeft jou die onzin ingefluisterd? Een dorpsonderpastoor terwijl hij met zijn fluit in uw andere oor boorde? Citaat:
Citaat:
Zij financieren de straat evengoed als jij en ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En onder wetenschappers is al geen consensus over de oorzaak van homofilie oriëntatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als homosexualiteit aangeboren is, dan is er niks aan te doen. Als het een keuze is, hoeft er niks aan gedaan te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ok , smijt uw kind gerust buiten , maar wat .... stel dat uw homokind stinkend rijk is bij overlijden , en dus met een grote erfenis achterlatende ?? Of wat als uw homokind in't ziekenhuis belandt , wegens bv ongeval ?? U wilt die toch gaan bezoeken , maar die wil u niet (meer) zien ?? Of wat als u in't ziekenhuis belandt , wegens bv ongeval ?? uw homokind wilt u gaan bezoeken , is die daar dan welkom ?? Of wat als u in't ziekenhuis belandt , wegens bv ongeval ?? U heeft bv een nier nodig , uw zoon is DE geschikte donor ?? Of wat als u heeft een dringende hartoperatie nodig , uw overleden homokind heeft toevallig het geschikte hart ?? Citaat:
Of , stel dat die u haat vanwege "uw" mening , wat dan ?? Of , u heeft autopech , u bent in the middle of nowhere , maar bv uw homokind woont toevallig het dichtste bij , wat zou dan doen (locatie: Woestijn in Australië) ?? Citaat:
hoe is uw EIGEN geweten/gedachte daarover ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juni 2016 om 22:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien een tikkie vreemde vertoning voor sommige , maar .... er zijn nog andere dingen die nog vreemder zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juni 2016 om 22:38. Reden: Wat moeten ons daarbij voorstellen ?? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dus jouw keuze voor een religie staat een andere zijn aangeboren eigenschap in de weg. Dan ben JIJ het probleem die iemands rechten schaadt door je eigen rechten uit te oefenen. Ik zou zeggen, zoek een andere religie of hou je bek. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen neutrale uitspraak, daar, toegepast op andere seksuele afwijkingen, het tot het verwerpen van morele referenties leidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welteverstaan zolang het consenting adults betreft. Die kunnen in hun beddebak uitrichten wat ze willen: ze schaden mekaar niet, ze schaden geen derden.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal voor de meeste homo's geen problemen stellen, vermoed ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Het element van wederzijdse toestemming is niet relevant in deze discussie aangezien deze voor elke seksuele handeling geldt, heteroseksueel of homoseksueel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |