![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niets tegen een representatieve democratie. Toch niet als ze de bevolking representeert. Naast de representatieve democratie is er daarom directe democratie nodig. En niet zomaar directe democratie maar het BROV. Het Bindend Referendum Op Volksinitiatief. (Zoals in Zwitserland) Met een hondenbrokreferendum (referenda die van de regering uitgaan) is de bevolking niet gediend.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Microcefalie is een ernstige aandoening.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de verkiezingen mogen de leden van de club desident zijn , hoe meer hoe liever, je weet maar nooit wat het opbrengt maar na de verkiezingen is het overal het dictaat van de grote leider of je vliegt buiten , dan is het in "geef acht". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 29 juni 2016 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik nog meer goede punten krijg, doe ik vlijtig voort, juffrouw.
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bent te dom om dokter te spelen, maar je mag wel het diploma van dokter uitreiken ?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op papier ja. En hoe kleiner de structuur, hoe meer kans er is dat er iets van in huis komt. Maar het principe: "gij zijt gedwongen om tussen mij en mijn companen aan ene een mandaat te geven, en daar doen wij dan mee wat wij willen gedurende 4 of 5 jaar", lijkt mij niet de meest logische manier om uw belangen laten te behartigen...
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan Vuggie.
Heel goeie tekst. Trouwens, er zijn er blijkbaar veel die niet snappen dat Plato's Republic een parodie is, he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 juni 2016 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekwaam of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik een electricien in dienst neem om hier kabels te leggen en hij doet het slecht, mag ik hem wandelen sturen en zelf die kabels leggen, dat idee. Niemand laat zijn kabels leggen door een electricien die een vrijbrief krijgt om naar eigen goeddunken te beslissen waar de stopcontacten komen: in de muur, in het plafond of in de schoorsteen, zonder dat hij het contract kan opzeggen bij slechte uitvoering. En je neemt al helemaal geen electricien in de arm omdat de wet bepaalt dat je om de vier jaar kabels moet leggen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |