![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ach ze kunnen mij geen reet schelen ... ik hoop dat ze allemaal stikken in hun eigen vuiligheid van de besmetting der continenten zoals ook hun bepamperaars het is een pot nat.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 13 juli 2016 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dat even rechtzetten: Ik bedoelde een WETENSCHAPPELIJKE bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog, misschien zal dat boek voor u zelfs niet wetenschappelijk genoeg zijn. ![]() Ge hebt nu eenmaal van die mensen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 juli 2016 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus witte moslims, zwarte moslims, en zwarte niet-moslims, allemaal één pot nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
De waarheid is zeer simpel. De eerste Israelische settlers in de 19e eeuw, waren verbaasd dat de 2/3 van de Palestijnse dorpen een Hebreeuwse naam hadden, en dat de Palestijnen nog oude Joodse gebruiken hadden. Ook vele achternamen hadden een Aramese of Hebreeuwse oorsprong. Bovendien was de islam helemaal niet belangrijk voor de Palestijnen. In een bepaalde streek was er maar 1 moskee voor 25 000 Palestijnen. Maar dat was ...Toen! Maar nu wel. De Palestijnen zijn veel islamitischer geworden, net doordat ze zo in een hoek gedrongen zijn. Hoe zoudt ge zelf zijn? En het erge is ... de eerste Israelische presidenten wisten dat de oorsprong van de Palestijnen Joods was. En ze hebben nog gespeeld met het idee om hen opnieuw Joods te maken. Maar ze hebben ervan af gezien. Een magistrale blunder waarvan we nu de gevolgen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al zijn bronnen gezien ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Het is allemaal dikke zever. Het Noorden van het huidige Israël is voor een groot stuk ingenomen door de Hula valei, moerasland dat werd drooggelegd met geld van de Rothschields, daarvoor was dat gebied zo goed als onbewoond en in het zuiden is er de Negev waar wat nomaden rondtrokken die haast van honger omkwamen en hun waardeloze grond tenslotte verkochten aan de Joden. Hetgeen wat men nu de Palestijnen noemt zijn helemaal niet de nazaten van die nomaden maar Arabische Libanezen en Egyptenaren die daar vanaf de jaren "20 zijn komen wonen nadat de Joden het gebied hadden gesaneerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar na wat ik hier van hem gelezen heb geloof ik nog weinig van zijn beweringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Het gebied is trouwens nog steeds grotendeels onbewoonbaar. Want ze moeten water aanvoeren van de Golan hoogte. Dus ik stel u opnieuw de vraag die ge zo actief ontwijkt. Is het een goed idee om daar met miljoenen van over de hele wereld te gaan samenhokken in een gebied dat daar ecologisch niet voor geschikt is? En vooral: dat op basis van een 'goddelijk' boek dat 2500 oud is en een stuk land 'belooft' aan een 'volk'. Is dat een goed idee? Lees dit, en zet uw oogkleppen af: http://www.jpost.com/Magazine/Featur...lestinian-Jews En ook dit is een uitstekende Joodse bron: https://en.wikipedia.org/wiki/The_In..._Jewish_People http://blog.godreports.com/2011/09/m...ians-and-jews/ DNA onderzoek dat uw beweringen tegenspreken kan u gemakkelijk googlen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() En zelf vroeg je om een wetenschappelijk bron?
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt waar man en dat is dan uw bron. ![]() Ik ben een echte historicus, ik heb daar een diploma van. En dan vraag je wetenschappelijke bronnen aan mij. ![]() Natuurlijk komt hun DNA min of meer overeen, zowel de Arabieren als de Hebreeën zijn semitische volkeren. Hun geschiedenis is pas 3OOO jaar geleden marginaal uit elkaar gegaan en naar DNA en erfelijkheid toe is 3000 jaar niets. https://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten Laatst gewijzigd door Pericles : 14 juli 2016 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Hij aanvaardt geen huiswerk en al zeker niet in de vakantie.
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest België een erg grote groep Spaanse migranten hebben en er nog steeds grote problemen zijn die enigszins vergelijkbaar zijn met de problematiek tussen de VS en Mexico,... dan zou men hier vermoedelijk de Spanjaarden ook als veel 'anders' beschouwen dan dat men ze nu beschouwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
De wetenschap kan ondertussen wel wat verder dan het genetisch verschil te kunnen zien tussen chimpansees en mensen. Bvb via het maternally inherited mitochondrial DNA. Maar daarover ga ik u niet onderwijzen, het is niet mijn schuld dat u onwetend ben. Maar wat wel opvallend is dat u OPNIEUW de essentiele discussie ontwijkt. Dus OPNIEUW stel ik u de vraag of het wel een goed idee is om miljoenen mensen op een klein stukje woestijn te laten samentroepen, op basis van een belofte in een 3500 jaar heilig boek, waarin een opperwezen een stukje grond exclusief toewijst aan een 'volk'. |
|
![]() |
![]() |