![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat je wil weten over hem en andere ex moslims heeft hij gebundeld en op z'n site geplaatst, waar ook geverifieerd kan worden wat hij beweert adhv de islamitische geschriften. http://www.exmoslim.org Enkel 't Franse forum is nog actief. Met de anderen heb ik geen contact meer, ik ben verhuisd en ben ook veel minder militant omdat 't me niet zo erg veel meer interesseert (en ik denk dat we 't punt van geen terugkeer al gepasseerd zijn maw 't is te laat, deze zooi kan nooit meer zonder geweld opgelost worden), ik zet me nu meer actief in voor dierenrechten. Ik blijf wel steeds m'n mening verkondigen en zal me ook nooit onderwerpen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 30 juli 2016 om 04:59. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zefs IS kan met de koran in de hand hun misdaden verantwoorden. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is volgt gewoon letterlijk de koran, en volgt het pad van de profeet, die in de eerste plaats een warlord was waarbij islam als bindmiddel diende om anderen te doen aansluiten.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Hoe gaat Europa de geschiedenis in? Als Eurabia of als seculiere staat die het voor zichzelf opnam?
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Maar Alice, het volk is het nooit meer dan ooit eens geweest. Toch niet in mijn herinneringen.
Waarom gaan die fucking politici niet gewoon opzij staan of halen ze hun kop uit het zand? https://www.youtube.com/watch?v=v_4JPgf-mQ4 Why aren't we more like that? Wij hebben enkel Pegida. Hier komen ze echt als land bij elkaar. Een volk. Waar is dat in de EU te vinden zulke eenheid en opstand voor vrijheid en voor recht? Laatst gewijzigd door Peche : 30 juli 2016 om 14:10. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Maar de Europeanen he. Die hier tiental generaties wonen.
Zelfs migranten die hier geïntegreerd zijn zien hier onheil uit komen. Velen onder hen hebben ook een afschuw van de islam. Als wij verder seculariseren kan de politiek eens eindelijk stoppen met die politieke correctheid en toegevingen doen. Laatst gewijzigd door Peche : 30 juli 2016 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |