Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 06:24   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
U vindt de democraten nog betrouwbaar na het Sanders debacle en de vele gigantische Clinton schandalen? Wordt toch eens wakker!
Wat wil je nu plots in mijn schoenen schuiven: iets waar helemaal niets over gezegd geweest is .... ?

Kijk, nu krijg ik zo'n idee dat Trump en jij van hetzelfde karakterieel kaliber zijn; en dat oogt niet fraai.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 06:45   #62
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat wil je nu plots in mijn schoenen schuiven: iets waar helemaal niets over gezegd geweest is .... ?

Kijk, nu krijg ik zo'n idee dat Trump en jij van hetzelfde karakterieel kaliber zijn; en dat oogt niet fraai.
Da's zo ongeveer de belediging van 't jaar!
Oud 3 augustus 2016, 06:53   #63
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Citaat:
.
Precies of Clinton de maagd Maria hem zelf gebleven is ... "niemand is zonder zonde ".... ze is wel een beter toneel speelster dan Trump , maar of de Amerikanen dat gaan snappen....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 06:57   #64
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Als je ziet hoe ze "alles in de werk stellen " om Trump af te maken de laatste tijd ... dan kan je al denken dat hun bedoelingen en werkwijzen ook niet zo onschuldig lijken te zijn over heel de lijn... haha ,en den blinde zag het komen...
Oud 3 augustus 2016, 08:36   #65
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Als je ziet hoe ze "alles in de werk stellen " om Trump af te maken de laatste tijd ... dan kan je al denken dat hun bedoelingen en werkwijzen ook niet zo onschuldig lijken te zijn over heel de lijn... haha ,en den blinde zag het komen...
Euh, Trump zelf lijkt alles in HET werk te stellen om zichzelf af te maken. En mekaar zwart maken, da's al een aantal decennia hoe het werkt in de Amerikaanse politiek, het gebeurt aan beide zijden. Al eens naar een speech van Trump geluisterd? 50% van de speech bestaat uit het zwartmaken van Clinton. En hij gaat daar verder in dan bij mijn weten ooit iemand anders gedaan heeft: de afgelopen dagen is hij compleet gek geworden in zijn beschuldigingen. Zo beweert hij nu dat Clinton 'de DUIVEL' is, beschuldigt hij haar ervan dat ze de verkiezingen in november zal VERVALSEN (een EXTREEM zware beschuldiging), én begint hij nu zelfs te insinueren dat ze banden heeft met en gesteund wordt door IS.

Clinton is verre van een heilige, maar Trump is een gevaarlijke, onberekenbare gek van wie ik vrees dat hij de wereld zware, onherstelbare schade zal doen oplopen als men hem ooit verkiest. Die kerel spoort niet!
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 08:59   #66
Scorpio
Minister-President

Standaard

De Trump campagne gaat nu nog wat verder in deze belachelijke historie. Nu heeft zijn officiële woordvoerster op CNN gezegd dat kapitein Khan waarschijnlijk gesneuveld is omwille van 'de gewijzigde aanvalsregels onder Obama en Hillary Clinton'. Jawel, zij zegt dat de dood van kapitein Khan de schuld was van Obama en Hillary:
http://www.mediaite.com/tv/katrina-p...death-in-2004/

Kapitein Khan sneuvelde in 2004. Da's vijf jaar voordat Obama president werd. Een prachtig voorbeeld weeral van het niveau van de Trump-campagne...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 3 augustus 2016 om 09:23.
Oud 3 augustus 2016, 09:16   #67
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
De Trump capagne gaat nu nog wat verder in deze belachelijke historie. Nu heeft zijn officiële woordvoerster op CNN gezegd dat kapitein Khan waarschijnlijk gesneuveld is omwille van 'de gewijzigde aanvalsregels onder Obama en Hillary Clinton'. Jawel, zij zegt dat de dood van kapitein Khan de schuld was van Obama en Hillary:
http://www.mediaite.com/tv/katrina-p...death-in-2004/

Kapitein Khan sneuvelde in 2004. Da's vijf jaar voordat Obama president werd. Een prachtig voorbeeld weeral van het niveau van de Trump-campagne...
Ik denk dat Trump goed weet wie zijn tegenhangers werkelijk wel zijn... ook hij zal wel weten dat de loop tegen zijn hoofd staat gericht , ik denk dat hij "gek aan het worden is van wanhoop ,omdat hij weet dat "de Hillary club "ook tot het uiterste gaat gaan om te winnen ... en de blinden zag ... ik zou niet verschieten dat het uitdraait op een Kennedy verhaal...1963,, Hillary gaat zelf compleet doordraaien mocht zij verliezen ...( echt gevaarlijk zou dat ook zijn) ik zie ze gekke toeren uithalen bij haar eigen verlies ,, eerlijk gezegd ik zou bang zijn als Amerikaan .

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 09:22.
Oud 3 augustus 2016, 09:29   #68
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat Trump goed weet wie zijn tegenhangers werkelijk wel zijn... ook hij zal wel weten dat de loop tegen zijn hoofd staat gericht , ik denk dat hij "gek aan het worden is van wanhoop ,omdat hij weet dat "de Hillary club "ook tot het uiterste gaat gaan om te winnen ... en de blinden zag ... ik zou niet verschieten dat het uitdraait op een Kennedy verhaal...1963,, Hillary gaat zelf compleet doordraaien mocht zij verliezen ...( echt gevaarlijk zou dat ook zijn) ik zie ze gekke toeren uithalen bij haar eigen verlies ,, eerlijk gezegd ik zou bang zijn als Amerikaan .
Er is geen enkele aanwijzing dat als Clinton verliest, zij zich daar niet bij neer zou leggen.

De retoriek die we van Trump de laatste tijd horen wijst er op dat hij een nederlaag wel eens NIET zou kunnen aanvaarden. Hij is drie maanden op voorhand al zijn publiek aan het indoctrineren met het idee dat als hij verliest, het zal zijn omdat Hillary de boel vervalst heeft. Dat is ongezien. Dat zijn derdewereldtoestanden.

De kerel spoort niet.
Oud 3 augustus 2016, 09:32   #69
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is geen enkele aanwijzing dat als Clinton verliest, zij zich daar niet bij neer zou leggen.

De retoriek die we van Trump de laatste tijd horen wijst er op dat hij een nederlaag wel eens NIET zou kunnen aanvaarden. Hij is drie maanden op voorhand al zijn publiek aan het indoctrineren met het idee dat als hij verliest, het zal zijn omdat Hillary de boel vervalst heeft. Dat is ongezien. Dat zijn derdewereldtoestanden.

Citaat:
De kerel spoort niet
.
Dat moet hij nog bewijzen.... Clinton is een gevaarlijke vrouw...en er zit daar veel veel veel achter ....
Oud 3 augustus 2016, 09:56   #70
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat moet hij nog bewijzen.... Clinton is een gevaarlijke vrouw...en er zit daar veel veel veel achter ....
WAT moet hij nog bewijzen?
Oud 3 augustus 2016, 10:02   #71
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
WAT moet hij nog bewijzen?
Oe ? en ge zegt het daarjuist zelf .... ge vertrouwd hem niet ( ik zelf heb vertrouwen in die man...) trouwens het draait niet om hem ,maar wat er achter hem staat wat & wie hem gaat steunen.... dat is alles ,meer niet.
Oud 3 augustus 2016, 10:08   #72
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De retoriek die we van Trump de laatste tijd horen wijst er op dat hij een nederlaag wel eens NIET zou kunnen aanvaarden. Hij is drie maanden op voorhand al zijn publiek aan het indoctrineren met het idee dat als hij verliest, het zal zijn omdat Hillary de boel vervalst heeft.
Hillary heeft al zoveel gelogen en vervalst in haar leven dat dit uiteraard niemand zou verbazen.
Bovendien is dat wezen de incarnatie van het kwade.
Een soort demon in mensengedaante.

Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 10:11   #73
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hillary heeft al zoveel gelogen en vervalst in haar leven dat dit uiteraard niemand zou verbazen.
Bovendien is dat wezen de incarnatie van het kwade.
Een soort demon in mensengedaante.

shoebat. Warrom niet ineens stormfront?
Oud 3 augustus 2016, 10:17   #74
Thuleander

Standaard

Citaat:
shoebat.
Haar bevriende mainstream media zullen die foto niet gebruiken, nee.
Oud 3 augustus 2016, 10:23   #75
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Haar bevriende mainstream media zullen die foto niet gebruiken, nee.
En wat is nu eigenlijk de significantie van die foto? Jij nog nooit zo'n bek getrokken?

En shoebat is een krankzinnige conspiracy-site. Zijn dezelfde idioten die afgekomen zijn met het 'Khan is een geheim agent van de Muslim Brotherhood' verzinseltje. Dat soort sites serieus nemen getuigt van een indrukwekkend gebrek aan intelligentie.
Oud 3 augustus 2016, 10:35   #76
Thuleander

Standaard

Citaat:
En wat is nu eigenlijk de significantie van die foto?

Wat is de significantie van alle zorgvuldig geselecteerde foto's die de msm bij artikels over Donald Trump zet?

Oud 3 augustus 2016, 10:59   #77
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
( ik zelf heb vertrouwen in die man...)
Dat zegt dan zeer veel over jou, en positief is dat niet.
Oud 3 augustus 2016, 11:01   #78
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is de significantie van alle zorgvuldig geselecteerde foto's die de msm bij artikels over Donald Trump zet?

Je ontwijkt de vraag. Jij gebruikt die foto als een soort bewijs dat Clinton een (en ik citeer) 'demon in mensengedaante' is.

Oh, en iedereen die 'de msm' zegt dient standaard uitgelachen te worden. Ik vind dat dat een wet moet worden.
Oud 3 augustus 2016, 11:17   #79
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarom zou het meer zeggen over Donald Trump dan over de familie in kwestie zelf? Zij zien blijkbaar niet in dat er nog heel wat jongens zoals hun zoon zullen sneuvelen als Clinton president wordt.
Misschien, maar met Trump zullen ze allemaal sneuvelen, en wij met hen, in een nucleaire Armageddon. I can tell you that! You can write that down!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 11:22   #80
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat is nu eigenlijk de significantie van die foto? Jij nog nooit zo'n bek getrokken?

En shoebat is een krankzinnige conspiracy-site. Zijn dezelfde idioten die afgekomen zijn met het 'Khan is een geheim agent van de Muslim Brotherhood' verzinseltje. Dat soort sites serieus nemen getuigt van een indrukwekkend gebrek aan intelligentie.
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be