![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() We protesteren tegen het nazisme, maar we mogen het woord nazi niet gebruiken? Pegida is door de politiek correcte mislukkelingen in het extreemrechtse hoekje geduwd, niettegenstaande er veel verontrustte gewone mensen aan deelnamen. Dus met hetgeen u voorstelt zal hetzelfde gebeuren.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 augustus 2016 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 dan? merci voor het compliment!
Laatst gewijzigd door alice : 3 augustus 2016 om 14:11. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu zijn we bezig over het behouden van onze cultuur. Ik denk dat we dat beter doen door op onze waarden te staan, verder te accentueren in plaats van naar een ander te wijzen. Be the change you wanna see in the world. Wijs jij hen aan, wijzen ze terug. Vicieuze cirkel die ons nu al ruim meer dan een decennia steeds woester laat rondgaan. Wij zij kloof is intussen zo groot uitgegroeid dat er een keuze dient gemaakt te worden. Ik kies dan onze normen en waarden die zich seculier ontwikkeld hebben. Ikzelf vind organisaties als Pegida moedig. Maar ik denk niet dat het zo opgelost gaat worden. Anders was er al lang veel meer beweging in geweest. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Desnoods gaan ze jaren terug om je proberen pakken op wat je ooit gepost hebt op een of ander forum. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 augustus 2016 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() [quote=daiwa;8186878]
Citaat:
Zag ik daar een titel waar ik vroeger ook over geschreven had op een forum. Hoe groot was mijn verbazing te zien dat het mijn eigen reactie onder mijn forumnaam...was. Als dus mensen nu zeggen dat je vanalles en nog wat kunt tegenkomen op internet dan weet ik nu dat dat zo is... |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal met het oog op de verkiezingen 2019 ...nu al beginnen ze met het psychologisch vuil spel op de bevolking los te laten.............................. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De niet langer neutrale pers speelt dit spel jammerlijk genoeg mee door soortgelijke feiten volledig anders te rapporteren. Bij autochtonen wordt er steeds een voornaam gegeven en zijn de artikels een stuk langer, bij allochtonen wil men geen details over het onderzoek geven. Kijk bijvoorbeeld nu, er worden screenshots afgedrukt met de namen van de posters. Ik heb een collectie van tweets/facebook posts van Nederlandstalige allochtonen (of allochtoonse achtergrond) die de aanslagen in Brussel toejuichten, of andere aanslagen zoals Nice. Waarom worden deze niet met naam en quote afgedrukt in de krant? Waarom krijgen deze personen geen bezoekje van Karen Damen of worden ze opgebeld door journalisten? Dit alles heeft als gevolg dat er een onderstroom in de samenleving gecreëerd wordt die zijn mening niet kwijt kan, die niet gehoord wordt. Daarom gaan deze op zoek naar andere nieuwskanalen die een stuk minder neutraal zijn, die meestal een stuk minder deontologisch te werk gaat. Maar ze voedt deze onderstroom wel, en zo raakt ze nog meer gefrustreerd. Door nu via Unia rechtzaken aan te spannen wegens racisme (??) leg je deze groep weer het zwijgen op. Zal deze weer groeien. Een gefrustreerde, genegeerde onderstroom in een samenleving is nooit goed, want op een komt zal deze zich tegen de samenleving keren of zich er buiten zetten. Dan mag je daar staan met je hogere politiek correcte moraal als je samenleving in brand staat. Want vergeet niet, degene die zich niet langer kunnen uitdrukken door middel van conversatie, zijn ook meer geneigd naar geweld te grijpen. Over de zaak zelf: een 15 jarige verongelukt op een quad. Jammer voor de familie, kennissen en al die bla bla. Maar eerlijk gezegd, dat gebeurd. Mensen sterven. De rest gaat mij niet aan. Waarom dit in de eerste plaats in de media is verschenen is me een raadsel, ooit een vriend van me overleden met zijn brommer. Geen steunbetuigingen gehad van heel België, en eerlijk gezegd zou ik dat ook nooit aanvaard hebben van mensen die hem niet kenden. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De aandacht waarmee "onze" media dit voorval behandelt en de woordkeuze zijn weloverwogen. "Men" wist bij voorbaat dat het soort gecontesteerde reacties zouden volgen. Dat was de bedoeling en hiermede kan men "tegengas" geven op de stemming bij de bevolking t.o.v. bepaalde allochtonen, die na de recente aanslagen ontstaan was. Goed gespeeld.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 3 augustus 2016 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zijn Vlamingen en wij willen Vlaanderen zoals wij Vlaanderen van onze voorouders gekregen hebben. Niet tot wat de EU er van maakt. De Vlaming staat niet alleen in deze strijd. De patriotten rijzen als paddenstoelen uit de grond. Het nieuwe idee gaat als mycelium doorheen onze steden en er is hoop. Hoop, dat wij terug mogen worden wie we zijn. Trotse mensen met eergevoel, zonder de schouders te laten hangen. Onze normen en waarden zijn grotendeels bekomen door de vrijheid van meningsuiting. Doordat mensen in protest gingen tegen immorele zaken. Vandaag staan we weer voor zo'n kruispunt. Onze normen en waarden ontwikkelde zich seculier dus een secularisme is essentieel als fundament. Vanuit het secularisme onze nieuwe samenleving regelen. Europeanen zijn seculier. Europeanen zijn thuis en hebben dus recht van spreken. Zij kunnen hun stem niet meer laten gelden dus zijn er referenda nodig. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie het eerder passief.
Men wil via de emo-tactiek de gewone burger een "slecht geweten" aanpraten. Al wie anders denkt of reageert is "slecht/racist".
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk van niet, de ongelijke behandeling zet enkel aan tot meer kritiek en verzet. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid krijgt enkel de hoofdlijnen mee en de connectie "Vlaming=racist" ! Als die bedoeling slaagt, is het vanuit hun standpunt goed gespeeld.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 3 augustus 2016 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij weten echter hoe de media omgaat met informatie. Of hoe ze op het nieuws beelden achter elkaar plakken. De media is het klavier van de EU geworden en dat zou niet mogen. Steeds meer mensen hebben dit gelukkig door. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen overschat niet het individueel inzicht van de doorsnee Vlaming. (spijtig genoeg)
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |