![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Arabische. Maar de Vlaming is koploper.
Laatst gewijzigd door Peche : 6 augustus 2016 om 22:11. |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mensen die deze terrorist en vele anderen om een nog onduidelijke reden vrij in onze samenleving laten vertoeven veroordelen de aanslag scherp.
![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 augustus 2016 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat uw bewijs is voor het bestaan van de racistische westerse wereld, dan vind ik dat maar dunnetjes.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() een aanval met een machete meer of minder...
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we een kaarsje branden of is dat ongepast gezien hij geen dodelijke slachtoffers heeft gemaakt?
Arme verwarde man. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 augustus 2016 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijd dat gelovigen hetzelfde doen. Mijn walging van de islam is te danken aan de moslims zelve.... De weinig goeien wegen niet op tegen de vele slechte. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() Suicide by cop. Tja.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu is het uit. Ik heb er GODVERDOMME genoeg van.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar de Vlamingen zijn nog erger, niet? Daar zit er maar één goeie tussen: "Peche". Of heb ik u verkeerd begrepen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overal waar ik kom in Vlaanderen en de rest van 't land zie ik bruine etalagepoppen in de winkels, Aziaten en afrikanen in reklamespots, gekleurde mensen in brochures etc, Mensen met een ander kleurtje worden heel dikwijls positief gediscrimineerd en hebben komaan iedereen weet toch dat ze een beschermd statuut hebben, een soort calimerostatuut. Wat is het probleem eigenlijk met jou? Ben je gewoon niet antipathiek of geliefd of heb je persoonlijke problemen 'other' dan raciale problemen. Of ben je gewoon een schreeuwlelijke griet? Met dit nadeel - lelijkheid- kampen alle lelijkerds hoor, of ze nu aziatisch, zwart of blank zijn. Schoonheid is universeel. Niemand valt over Aziatische schoonheid. Maar voor mij maakt dit persoonlijk niets uit. Als de mensen maar aardig zijn. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens Stormfront zit sinds kort ook in het cordon, BE heeft er een filter op gezet. Tja, toch mensen met verstand die het gelukkig nog steeds voor het zeggen hebben in dit landje. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WIe, met enige realiteitszin, heeft er niet genoeg van? Maar laat u eens gaan in dit onland. De Vlaam kunnen ze ettelijke duizenden, tienduizenden, honderdduizenden Euro's lichter maken indien hij het recht in eigen handen neemt. Het kan hier de pot op. Als het te link wordt zijn er andere plaatsen in de wereld, zeker als je iets te bieden hebt. Weg van de invasie, weg van islamieten.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|