![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had die hier nog te zoeken? Met dank aan al de Politici die ze nog steeds en tot vervelens toe maar blijven binnenhalen. ![]() Ik heb het met die Theo nooit hoog opgehad. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Dit is volkomen irrelevant, en geldt bovendien vermoedelijk voor iedereen op dit forum. Los van het feit dat ik die ambitie ook helemaal niet heb. Zeveraar.
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef de illegale Algerijnen werk, ze zullen snel naar een ander land verhuizen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wake up! |
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen we er nog even op terug dat de dader illegaal in ons land verbleef.
Dader aanslag Charleroi was illegaal in België Citaat:
Citaat:
En niet alleen voor Algerije alleen maar voor alle andere landen moet er zo een akkoord komen. Stop gewoon met ze tot vervelens toe maar te blijven binnenhalen is misschien een betere oplossing?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De terroristen zijn hier om onze gepensioneerden op te blazen.
|
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Dat is wel een originele manier om het probleem van vergrijzing aan te pakken. Nu ja, gij vindt - in navolging van Dewinter - vermoedelijk dat het probleem van 'verbruining' pertinenter is?
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene verkleuring los je niet op met een andere verkleuring, integendeel.
|
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Dat is helemaal het punt niet.
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet mee aan verbloemingen, emo-politiek of woordspelletjes.
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Edit: Kom op, u doet niet mee aan emo-politiek? De rechtse reactie op de terroristische aanslagen is pure emo-politiek.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 7 augustus 2016 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo weet maar al te goed dat er hier een vreemd leger aanwezig is.
Tienduizenden dus... http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Belgie.dhtml |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Och nvm.
Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vreemdelingen kunnen ervaren als racisme is een vorm van haat en afkeer dat Belgen en Europeanen in het algemeen ook naar mensen van het eigen volk kanaliseren. Op de werkvloer praat men ook in begrippen als "den dikke", "den rossen", en natuurlijk ook "den bruinen". Er zijn kinderen die scheef bekeken worden omdat hun ouders steenrijk zijn. Is dat dan ook racisme? Nee, de samenleving is door en door rot. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |||
Minister-President
|
![]() Leuk voor u, maar dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat het Vlaams Belang een racistisch discours hanteert.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft Dewinter ooit gezegd dat we de verbruining moeten tegengaan? Ik betwijfel het. Dat de verbruining een probleem is zei hij wel ja, maar het tegengaan? Dat is heel wat anders. Het Vlaams Belang kan niet anders dan een scherp discours voeren omdat ze anders compleet genegeerd worden door het journaille. Als Dewinter spreekt over verbruining heeft hij het over culturele en religieuze eigenschappen die niet verenigbaar zijn met onze waarden en normen. Dewinter heeft gelijk: deze culturele en religieuze verbruining is een gigantisch probleem: terreuraanslagen allerhande, georganiseerde verkrachtingen, priesters worden onthoofd voor het altaar van de kerk. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: