Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2016, 06:16   #61
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ze hebben weer een stok gevonden om de blanke autochtoon hard en onophoudelijk mee te slaan. Ze zullen niet stoppen tot witmans al huilend ter aarde stort en zweert dat hij de multicul alsnog klakkeloos zal aanvaarden.
Zo is dat, volledig met eens.

Ze zullen het niet nalaten om 'witmans' op de knieën te dwingen.

Men zal die multicul blijven opdringen en 'witmans' zal er aan ten onder gaan.

Zei éne zekere Merkel in het prille begin eens niet dat de multiculturele samenleving nooit zal lukken?

Die veranderde ook 'aardig' van mening een poosje na die uitspraak want ze ging alles maar even schaffen de gekkin.

Tjah van dat soort idiote wijven moeten we het dan ook nog hebben pfffffffff

Zoals ik al eerder wist te schrijven ben ik tegenwoordig enorm fan geworden van de opmerking:

Het zal mijn tijd wel duren

Wat op zich een oneerlijke opmerking is naar uw eigen kinderen en kleinkinderen en je familie toe maar toch ...

Want die zullen nog serieus mogen strijden om hun huidig leventje te kunnen behouden als men daar echt niets gaat aan doen en het allemaal maar laat begaan en ze allemaal maar blijven uitnodigen.

Grenzen dicht, asielcentra afbreken, Schengen afschaffen, Afrika en bepaalde andere landen hermetisch afsluiten van de EU, bootjes terugduwen, Paard van Troje in brand steken, goed plan???

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 augustus 2016 om 06:23.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2016, 07:46   #62
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja, dat suf gebombardeerd jongetje in die ambulance. Ik hoop dat het kind een goede verzorging krijgt en verder gezond kan opgroeien in een omgeving waar het nog kind kan zijn.
Maar natuurlijk wordt door het poco-wereldje dat beeld weer tegen ons uitgespeeld om ons met schuldgevoelens op te laden. Doet zo een beetje denken aan het lijkje van de verdronken kleuter dat op de kust aanspoelde. En ik herinner me nog scherper de zwaar melodramatisch geladen blikken van nieuwslezers �* la Martine Tanghe die ons vanop het scherm beschuldigend aankeek.
nieuwslezers kunnen alleen maar lullen , zoals deze week geweest VTM 'je mag zekers niet strijken in zo'n warm weer " toing wat was dat voor uitspraak
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be