![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Paul,
Balthazar Boma heeft net gebeld, hij wil dringend zijn outfits terug! Grtz Jack |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik wens me verder bij deze te verontschuldigen bij elke geprepensioneerde prostituee van Oost-Europese origine, om hen ervan verdacht te hebben vrijwillig met Paul geposeerd te hebben voor een foto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En pijpt ze goed?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en je hebt alle bewijzen dat ik geen troll ben https://www.facebook.com/de.pol.56
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 25 augustus 2016 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Die draagt geen
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() versace
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij die geld heeft is dus excentriek en niet zot.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 26 augustus 2016 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Paul is het type klant dat op restaurant steeds naar goei flessen vraagt.
Aangezien ze het verschil niet proeven tussen kaktussap en een sauvignon blanc, ziet de sommelier de kans schoon om zijn flessen die over tijd zijn met een schoon étiquette, aan dat soort klanten te slijten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 augustus 2016 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() BEN NAAR HET STRAND NU
Ga huwelijksverjaardag vieren. By the way onder een short draagt men in knokke :
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() BEN NU NAAR HET STRAND
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag , ga vanavond te zat zijn om te reageren.
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Uiteraard kiest dat type klant voor ronkende merknamen en titels...
Alles draait om uiterlijke schijn. Imiteren is daarbij het hoogst haalbare 'Iedereen in Knokke draagt Havaianas!' Uiterlijke schijn die de innerlijke leegte niet kan camoufleren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 augustus 2016 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eens een hersenscan laten uitvoeren hoor Paul
De meeste nouveaux richesdie ik ken zijn nog niet half zo astrant dan jij
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 26 augustus 2016 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nu ben ik weg want viv ligt al op haar zetel.
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Goed bezig, bedrijven docter.
Hou ze hier a.u.b. de hele dag aan den draai, dan maken ze elders geen brokken. |
![]() |
![]() |