![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() (Misschien kan jij je koersfiets ruilen voor die moto, was je d'r niet zo snel kwijt ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beide mobyletten, de roeiboot, en de damesfiets uit de geheime schuilplaatsen halen bijvoorbeeld, en van een vers laagje camouflageverf voorzien. De aanvalspony en de kaki poedel waar we zoveel schrik van hebben kunnen misschien een bijkomende opleiding in Offensive Tactics krijgen, in casu de lessenreeks “Hoe bijt ik gezwind de kanonsloop van een char Leclerc in tweeën". Dat de tientallen manschappen uwer leger best nu reeds grote hoeveelheden wortelen toegediend krijgen hoeft voor het overige geen betoog. Aldus zullen immers hun stembanden caroteensgewijs worden gesmeerd, zodat uw schrikwekkende krijgers onze mannen aan de landsgrens en aan de kustlijn met luider stemme kunnen de huid vol schelden en hen zodoende tot een smadelijke aftocht dwingen met hun ganse santeboetiek aan nucleaire onderzeeërs en ander blinkend maar totaal ongevaarlijk materiaal, wegens Made in France, natuurlijk. Over uw tweedekkers en uw beide Piper PA-28’s, een paar stokoude F-16’s niet te na gesproken, hoeven we het niet eens te hebben : het is duidelijk dat zij zonder enige moeite korte metten zullen maken met onze Rafale’s en ander vliegend spul. Voorwaar, we maken geen enkele kans. We kunnen ons maar beter meteen overgeven, denk ik. Of niet ? Toch maar eens proberen ? Laatst gewijzigd door Gwylan : 28 augustus 2016 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Boerkini for life en als ik zou willen dan zou ik hem elke dag naar de stad aandoen
Inderdaad ja, naar de stad. Zegt ze nu zelf dat het niets voor het strand is of bedoelt ze dat ze het hele jaar door in de stad in bikini wil rondlopen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Ja.
En de lichtvoetige Laurent de Belgique. Maar als ik u was zou ik niet al uw kaarten bij voorbaat op tafel gooien. Laatst gewijzigd door Gwylan : 28 augustus 2016 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeer goed opgemerkt.
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katholieken bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smeer u maar in.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Mijn Hallebarde staat al klaar, sinds 28 augustus 2007 trouwens, dus vandaag precies negen jaar geleden. Méér heb ik niet nodig. You’ll never know what hit you.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 28 augustus 2016 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Gesteld dat ik dat toch gedaan zou hebben, wat zijn dan de "verschillende opinies" die daarover bestaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als we weten dat u tegen het homohuwelijk bent en tegen adoptie door homo's. ![]() Een boerkini kan je uittrekken, homo zijn , dat zit in de genen. Ik heb uw idioot standpunt over absolute vrijheid van keuze van klederdracht al eens flink belachelijk gemaakt. Maar goed, Jan gaat door in de absurditeit. Uw en mijn vrijheid wordt dagelijks beperkt door karrenvrachten wetten en maar goed ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 augustus 2016 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |