![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als volksnationalist steun ik het Palestijnse volk in hun strijd voor een volwaardige nationale strijd. Als democraat en pacifist behoud ik me het recht voor te sympathiseren met de vertegenwoordigers van dergelijk streven naar MIJN keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Mischien kunnen zijn aanhangers als laatste cadeau een zelfmoordbompakket sturen naar arafat.Zelf met klinisch dode hersenen zal deze ervaringsdeskundige het bommetje snel in elkaar kunnen knutselen.Hopelijk gaat ze iets te vroeg af..dan is ook het probleem van de begrafenis geregeld;de afvalrestjes netjes bijeenschrapen met zijn versleten kopvod en hop bij gevaarlijk restafval sorteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 5 november 2004 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Is hij nu al dood of nog niet ? Als hij nog leeft kunnen we hem dit lijstje sturen om hem op te beuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn deelneming:
Weet ge wat veel mensen vergeten, de witte brigade in WO II heeft ook bommen gelegt, heel Duitsland is plat gebombardeerd door den Amerikaan. Daar zijn ook héél veel onschuldige slachtoffers bij omgekomen. Awel, volgende week vieren wij deze bevrijders voor de zoveelste keer. Ze hebben zijn land afgepakt, en volgens mij moogt ge, moet ge misschien zelfs, daar tegen in komen. Ik heb heel veel respect voor Arafat en als ik zie wat de Israëliers allemaal tegen de Palestijnen doen begrijp k ze ten volle. 1 voorbeeld misschien: Al de olijfbomen van een oud vrouwtje omzagen omdat hier zogezegd Palestijnse schutters in zitten die wel eens kolonisten kunnen vermoorden. Waar moet dat oud vrouwtje nog van leven? Van den dop die Israël haar gaat geven?
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 5 november 2004 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pallies gaan nog een beetje wachten om te kunnen uitpakken met "Arafart heeft moedig 3 dagen lang gevochten met de dood, ...". Zijn laatste 'fart' heeft hij 36 uur geleden al gelaten, tschijnt dat het daar goe gestonken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Mijn gebeden zijn verhoord: naar verluidt is zijn toestand weer stabiel en is hij buiten levensgevaar. God is Almachtig, en zal de tegenstanders van de Rechtvaardigen vermorzelen als onkruid! Ik zei het al toen hij al officieus "dood" werd verklaard: Arafat
leeft en zal blijven leven tot er een oplossing komt voor de Palestijnen: zoniet zal zijn opvolger zijn dood wreken en schoon schip maken met de illegale bezetters van Palestijns grondgebied! Te vroeg gejuicht, sympathisanten der genocide! Ik zei het nog! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Toch blijft het raar dat een Egyptenaar zich voordoet als Palestijn en voor de "bevrijding van Palestina" een hoop beestigheden gaat aanrichten. Maar ja : hij was dan ook een zwaar verslaafde alcoholicus en dat verklaart veel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens, de keuze van de arabier ligt al een kleine 1400 jaar vastgepind en verzegeld in een boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]20.000.000 doden moet men verdienen... Elke dag![/size] [size=4][/size] Man, man toch... Hoe U die massamoordenaar in uw 'handteken' durft blijven gebruiken... Onvoorstelbaar... En dan maar spreken over vredelievendheid... ![]() Stalin... De pot in! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() wij hebben geen uitstaans met arafat of de palestijnen.
hun volk, hun strijd gaat ons niet aan. net zomin als wij enige reden hebben om in te zitten met chinezen, aboriginals, negers of eskimo's. het enige dat telt is de voorzetting, instandhouding en progressieve ontwikkeling van onze existentiële hoogconjunctuur. dat is onze enige opdracht, ons enig alternatief voor het nihilisme en totale zinloosheid vermits wij weten dat er geen god bestaat. wij dienen slechts naar godsdienstige conflicten te kijken zoals leeuwen naar vechtende zebra's kijken. immer onze klauwen scherp houdend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun Arafat, gezien zijn toestand, ter waarde van één bus SUBSTRAL.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Amerikanen hebben sinds eind jaren '80 al 3 landen zonder enige reden unilateraal binnengevallen, geen enkel land doet beter. Maar wat Bush betreft, 1000 Amerikaanse en misschien wel 100000 Iraakse doden moet je verdienen, als de Amerikanen dat goed vinden moeten ze maar ingaan op de ingeslagen weg en aan de lijve voelen wat oorlog is. Duizend bommen en granaten, niet enkel in Bagdad maar ook in Washington en NY. Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2004 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |