Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2004, 16:45   #61
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Beschaafde mensen doen hun behoeften in een toilet.
Terorristengraven ZIJN toiletten
Oud 5 november 2004, 16:49   #62
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Vreemd hoe iemand die opkwam voor de rechten van een onderdrukt volk hier afgeschilderd wordt als een terrorist. De volksnationalist Arafat zal het alleszins niet moeten gehad hebben van zijn collega's Vlaamse volksnationalisten (of toch een deel daarvan)...
Ik ben een volksnationalist die afkerig is van geweld, corruptie, nepotisme en despotisme. Zaken waar Arafat zich in zijn 40 jaar uitgebreid aan schuldig heeft gemaakt.

Als volksnationalist steun ik het Palestijnse volk in hun strijd voor een volwaardige nationale strijd. Als democraat en pacifist behoud ik me het recht voor te sympathiseren met de vertegenwoordigers van dergelijk streven naar MIJN keuze.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 19:54   #63
fientje
Banneling

Standaard

fientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 20:01   #64
fientje
Banneling

Standaard

Mischien kunnen zijn aanhangers als laatste cadeau een zelfmoordbompakket sturen naar arafat.Zelf met klinisch dode hersenen zal deze ervaringsdeskundige het bommetje snel in elkaar kunnen knutselen.Hopelijk gaat ze iets te vroeg af..dan is ook het probleem van de begrafenis geregeld;de afvalrestjes netjes bijeenschrapen met zijn versleten kopvod en hop bij gevaarlijk restafval sorteren
fientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 21:12   #65
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 5 november 2004 om 21:12.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 21:57   #66
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Is hij nu al dood of nog niet ? Als hij nog leeft kunnen we hem dit lijstje sturen om hem op te beuren.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 22:03   #67
100% VLAMING
Provinciaal Statenlid

Standaard

mijn deelneming:

Weet ge wat veel mensen vergeten, de witte brigade in WO II heeft ook bommen gelegt, heel Duitsland is plat gebombardeerd door den Amerikaan. Daar zijn ook héél veel onschuldige slachtoffers bij omgekomen. Awel, volgende week vieren wij deze bevrijders voor de zoveelste keer.

Ze hebben zijn land afgepakt, en volgens mij moogt ge, moet ge misschien zelfs, daar tegen in komen. Ik heb heel veel respect voor Arafat en als ik zie wat de Israëliers allemaal tegen de Palestijnen doen begrijp k ze ten volle.

1 voorbeeld misschien: Al de olijfbomen van een oud vrouwtje omzagen omdat hier zogezegd Palestijnse schutters in zitten die wel eens kolonisten kunnen vermoorden. Waar moet dat oud vrouwtje nog van leven? Van den dop die Israël haar gaat geven?

Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 5 november 2004 om 22:05.
100% VLAMING is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 22:15   #68
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Is hij nu al dood of nog niet ?
Morsdood!
Pallies gaan nog een beetje wachten om te kunnen uitpakken met "Arafart heeft moedig 3 dagen lang gevochten met de dood, ...".
Zijn laatste 'fart' heeft hij 36 uur geleden al gelaten, tschijnt dat het daar goe gestonken heeft.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 01:37   #69
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister

Lang zal hij leven!!!
Ik peins het ni...
Oud 6 november 2004, 04:12   #70
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Mijn gebeden zijn verhoord: naar verluidt is zijn toestand weer stabiel en is hij buiten levensgevaar. God is Almachtig, en zal de tegenstanders van de Rechtvaardigen vermorzelen als onkruid! Ik zei het al toen hij al officieus "dood" werd verklaard: Arafat
leeft en zal blijven leven tot er een oplossing komt voor de Palestijnen: zoniet zal zijn opvolger zijn dood wreken en schoon schip maken met de illegale bezetters van Palestijns grondgebied!

Te vroeg gejuicht, sympathisanten der genocide! Ik zei het nog!
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 04:14   #71
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn gebeden zijn verhoord: naar verluidt is zijn toestand weer stabiel en is hij buiten levensgevaar. God is Almachtig, en zal de tegenstanders van de Rechtvaardigen vermorzelen als onkruid! Ik zei het al toen hij al officieus "dood" werd verklaard: Arafat
leeft en zal blijven leven tot er een oplossing komt voor de Palestijnen: zoniet zal zijn opvolger zijn dood wreken en schoon schip maken met de illegale bezetters van Palestijns grondgebied!
In'shallah !!!
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 07:24   #72
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Op deze lijst kan u als gebruiker van dit forum op mijn initiatief uw steun betuigen aan de Palestijnse leider Arafat. Gelieve deze post niet aan te grijpen voor politieke discussies, enkel voor steunbetuigingen.

Zelf wens ik de held, die zich vijftig jaar onverdroten heeft ingespannen voor zijn volk, het behoud en/of de recuperatie van door joden ingepikt land, van harte alle beterschap toe en zal ik bidden voor een snelle genezing, hopelijk samen met andere deelnemers aan dit forum. Tegenstanders van deze oproep verzoek ik met klem
alle (vanwege de kritieke toestand van meneer Arafat) ongepaste reacties voor zich te houden.

Lang zal hij leven!!!
Arafat lijdt of leed aan een vergevorderde levercyrrhose, een gevolg van het zuipen dat hij destijds geleerd heeft bij zijn sinistere oostblokvriendjes zoals oa Ceaucescu. De held is nadien fanatiek, dat was hij in alles, blijven doorzuipen...et voila : zoals bij alle alcoliekers gaat de geestelijke dementie, waaraan hij reeds jaren leed, vooraf aan de totale fysieke uitputting met de dood als resultaat.
Toch blijft het raar dat een Egyptenaar zich voordoet als Palestijn en voor de "bevrijding van Palestina" een hoop beestigheden gaat aanrichten.
Maar ja : hij was dan ook een zwaar verslaafde alcoholicus en dat verklaart veel ?
Isegrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 08:12   #73
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Arafat is een bloeddorstige terrorist die massa's onschuldige mensen, inclusief vrouwen en kinderen, heeft vermoord en laten vermoorden.

Alsof zijn 'kritieke toestand' een reden was om zijn moordenaarsleven te negeren.

Arafat is bovendien de reden waarom de Palestijnen zoveel geleden hebben. Met een pragmatische leider (zoals een Mandela) had dat volk reeds lang in vrede en voorspoed geleefd in een onafhankelijk land naast Israel.

Door de schuld van Arafat hebben de Palestijnen decenia van geweld en miserie, een imago van terroristenvolk, en een complete chaos in de mager overgebleven gebieden.

Arafat heeft niets voor zijn volk bereikt. Terwijl Israel ondertussen reeds een halve eeuw een machtig, modern en voorspoedige westerse democratie is, hebben de Palestijnen nooit maar een centimeter grond kunnen herwinnen, en zijn alle opportuniteiten tot akkoorden de grond ingeboord.

Vanwege de terrorist en moordenaar Arafat. Een loser eerste klas.

Zijn dood wordt een zegen voor Israel, voor de Palestijnen, en ook voor heel het midden-oosten.

Felecitaties met de overwinning van Bush, moge de Arabische, israelische en Amerikaanse terroristen elkaar blijven uitmoorden, tot voordeel van de mensheid in het algemeen, dan laten ze tenminste de vredelievende volkeren met rust. Amerikanen hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, Arabieren hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, israeli's hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, oorlog zal hun lot zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 14:04   #74
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
...Arabieren hebben gekozen ...
arabieren kiezen?

Trouwens, de keuze van de arabier ligt al een kleine 1400 jaar vastgepind en verzegeld in een boek.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 14:27   #75
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is ongehoord om een Nobelprijswinnaar voor de Vrede en tegelijk iemand die zichzelf al zijn hele leven lang heeft opgeofferd om zijn volk in nood bij te staan zo kwaad te bejegenen. De grote betekenis van deheer Arafat zal pas na zijn dood aan het licht komen, maar dat is nu niet aan de orde want Arafat leeft!

Vijanden van Arafat, juicht niet te vroeg, want God's wegen zijn ondoorgrondelijk! De
Paus-haters hebben de afgelopen jaren Zijne Heiligheid (notabene de Plaatsbekleder van Christus op Aarde!) op eenzelfde laag-bij-de-grondse mensonwaardige manier al vele malen doodverklaard, maar ook hij blijft aan de macht!

Mijn felicitaties aan de heer Chirac, president van Frankrijk, die meneer Arafat met de nodige zorgen omringt. Er zijn nog echte leiders in de wereld!
Er zijn nog echte achterlijke leiders in de wereld, in Europa struikel je erover!!! Afschaffen die nobelprijs voor de vrede!!!
Oud 6 november 2004, 14:35   #76
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Felecitaties met de overwinning van Bush, moge de Arabische, israelische en Amerikaanse terroristen elkaar blijven uitmoorden, tot voordeel van de mensheid in het algemeen, dan laten ze tenminste de vredelievende volkeren met rust. Amerikanen hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, Arabieren hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, israeli's hebben gekozen voor oorlogszuchtige leiders, oorlog zal hun lot zijn.
Met Stalin 'koos' men vroeger voor menslievende leiders... Was de slogan van de Russische Carrefours niet:
[size=4]20.000.000 doden moet men verdienen... Elke dag![/size]
[size=4][/size]
Man, man toch... Hoe U die massamoordenaar in uw 'handteken' durft blijven gebruiken... Onvoorstelbaar... En dan maar spreken over vredelievendheid...
Stalin... De pot in!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 14:37   #77
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Te vroeg gejuicht, sympathisanten der genocide! Ik zei het nog!
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 14:47   #78
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

wij hebben geen uitstaans met arafat of de palestijnen.

hun volk, hun strijd gaat ons niet aan.

net zomin als wij enige reden hebben om in te zitten met chinezen, aboriginals, negers of eskimo's.

het enige dat telt is de voorzetting, instandhouding en progressieve ontwikkeling van onze existentiële hoogconjunctuur. dat is onze enige opdracht, ons enig alternatief voor het nihilisme en totale zinloosheid vermits wij weten dat er geen god bestaat.

wij dienen slechts naar godsdienstige conflicten te kijken zoals leeuwen naar vechtende zebra's kijken.
immer onze klauwen scherp houdend.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 14:49   #79
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Ik steun Arafat, gezien zijn toestand, ter waarde van één bus SUBSTRAL.
Oud 6 november 2004, 17:23   #80
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Met Stalin 'koos' men vroeger voor menslievende leiders... Was de slogan van de Russische Carrefours niet:
[size=4]20.000.000 doden moet men verdienen... Elke dag![/size]

Man, man toch... Hoe U die massamoordenaar in uw 'handteken' durft blijven gebruiken... Onvoorstelbaar... En dan maar spreken over vredelievendheid...

Stalin... De pot in!
Stalin was niet oorlogszuchtig, met uitzondering van wereldoorlog 2 en Afghanistan was de Sovjet-Unie een vredelievend land en de Sovjet-Unie koos ervoor niet in te gaan op Amerikaanse aggressies en uitnodigingen tot wereldoorlog 3 zoals in Korea en Vietnam.
De Amerikanen hebben sinds eind jaren '80 al 3 landen zonder enige reden unilateraal binnengevallen, geen enkel land doet beter.
Maar wat Bush betreft, 1000 Amerikaanse en misschien wel 100000 Iraakse doden moet je verdienen, als de Amerikanen dat goed vinden moeten ze maar ingaan op de ingeslagen weg en aan de lijve voelen wat oorlog is. Duizend bommen en granaten, niet enkel in Bagdad maar ook in Washington en NY.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 november 2004 om 17:27.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be