![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Mijn en de net oudere generatie heeft het voor de jongeren onmogelijk gemaakt om op een aanvaardbare manier hun leven te organiseren. Ik denk niet dat je moet kunnen rekenen op een hoog IQ om dat te snappen. Waarom spannen die jongere generaties niet samen om dat onrecht een halt toe te roepen? Eis verdorie de centen terug bij diegenen die ze hebben verbrast en/of achterover hebben gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we mogen pas vanaf 18 stemmen, wat de ouderen alweer een voordeel geeft. Er is bijvoorbeeld geen maximum leeftijd om te stemmen. En ouderen denken, met alle respect, vooral aan hunzelf. Ze beseffen niet dat kinderen vaak veelvouden afdragen aan bijdragen dan ze in een erfenis van hun krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ben zelf niet meer vd jongste, vandaar mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik duidelijk wilde maken, aangezien je vaak het argument hoort dat jonge mensen "dik erven" van de ouderen. Ik heb liever geen erfenis maar wel minder belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We worden oud samen met ons forumke...
En ja hoor,soms vallen we tijdelijk al eens in pan,zijn we precies even niet meer van deze wereld, of zeggen we twee keer na elkaar hetzelfde...... zoals ons forumke... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we de toekomst in handen van Pokemonjagers moeten leggen.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kinderen omwentelen? Er zijn er die miserie krijgen voor minder!
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Veel te lang om te lezen. We kunnen bijvoorbeeld beginnen bij het invoeren van de BTW. 1971.... Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 18 oktober 2016 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kweetni, wie voelt hem??? Calculuscasiomachine gebruiken + begrijpend lezen: de bijvakken van vandaag.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 oktober 2016 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9lives bof, eerder beurk zelfs, er was een tijd dat ik er eveneens op zat, wel ik was daar meer het mikpunt van spot en hoongelach omdat de meeste van die 'jongeren' duchtig neerkijken op so called marginaliteit & armoede, heu er zat toen ook een meisje op, Soekie, waar ik het regelmatig voor opnam want ze was er net als ik het zwarte schaap, wel die zit hier nu ook, lol, en ze doet precies alsof ze me niet kent, bij deze hello paddenstoel aka groentje-18, yep ik hou me zo nu en dan van de domme maar ik weet drommels goed mensen te spotten aan de hand van hun schrijfstijl/uitlatingen, met alle Chinezen maar niet met den deze, ihihihi LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij deze wou ik in feite zeggen dat de meeste jongeren - althans degene waar ik mee te maken heb/had of waar ik weet van heb - totaal niet opgewassen zijn moest er iets erg plaatsvinden, denk bvb. aan plotse schaarsheid enz. wel, bijna geen enkele zou zich daarin kunnen vinden - laat staan het voor langere tijd weten uit te houden, ze zijn zodanig gewend aan hotel Mama, feesboek en hun smartphone dat de gedachte om een week met amper 50€ door te komen hen bijna onmogelijk lijkt.. pussies zijn het.. ergens ben ik blij dat doorstaan te hebben, het heeft me sterker en vastberadener gemaakt...
|
![]() |
![]() |