![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net je post gelezen, dat volstaat
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 23 oktober 2016 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Oh sweet sweet nicotine
When will you release me? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu iets meer dan anderhalf jaar geleden - en ditmaal hopelijk definitief - nog maar eens gestopt met roken (een goeie zeven jaar geleden had ik er ook al eens een vijftiental nicotine-vrije maanden op zitten).
Twee nachten geleden heb ik nog eens gedroomd dat ik een sigaret opstak, maar in mijn droom zei ik tegen mezelf: "ge gaat nu niet inhaleren, hé, kameraad, want ge zijt eigenlijk gestopt!". En als ik dan iets later wakker werd, was ik toch maar wat opgelucht dat het maar een droom was. (Ter info: ik ben beginnen roken toen ik 15 jaar oud was, en heb minstens 30 jaar aan een stuk ferm veel gepaft.)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 oktober 2016 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan denkt ge telkens weer: wat ben ik toch blij dat ik alvast daar geen slaaf meer van ben! Blijf dus volhouden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ja sowieso, ik ga niet meer terug roken. Ik verdamp nog wel even.
Maar damn, niemand heeft mij nog graag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk raakt ge haar niet kwijt. En blijf weg van die Jehova's Getuigen. Die zijn nog erger dan nicotine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Ik hou dat vol hoor, ik zou mij nooit nog in gezelschap durven begeven moest ik terug zo stinken, ik wist niet dat rokers zo een degoutante geur bij hadden, ik dacht steeds dat wij goed roken (tabaksgeur). Nee alleen daarvoor al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij wél steeds méér tegenstak was dat eeuwig ongerust zijn dat ik m'n dosis niet op tijd binnen ging krijgen, en dan de wanhoop als ik ontdekte dat ik geen blaadjes meer had om m'n sigaretje te rollen, of dat m'n aansteker het liet afweten, pff, zeg, wat 'n miserie was me dat! Dolblij dat ik daar vanaf ben!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 oktober 2016 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 25 oktober 2016 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ook, ja. Zo herkenbaar ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best overstappen op sigaren dat inhaleer je niet en je hebt toch een goede hoeveelheid nicotine / tabak binnen.
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das allemaal zuivere gekapte tabak.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ach ik ga stoppen met de ecigarette dus beter niet beginnen met sigaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |