![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meteen in dat eerste boek Peche en bembem gaan naar zee, eindigen ze immers al bij de politie wegens zwartrijden op de trein ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bv. Peche en bembem, het mysterie van de trage zwemmertjes. Ik denk toch allemaal iets makkelijker dan de Bijbel te verkrachten. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 november 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit zelfs in bijbelstudie om meer inzicht te verwerven. Ik voer de discussies trouwens jaar en dag. Ik heb daarin MIJN perspectief verworven, en ervaar hoe moeilijk dat is in woorden te gieten. Daarom niet onmogelijk. Mijn expertise is niet theologie, maar heb wel voldoende in mijn achterzak steken wat hielp bij mythologie. Het boek zal een combinatie van allerleitjes zijn tot wat ik in mij genomen heb tot "mijn waarheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hemel en universum zijn toch dezelfden? Men had er vroeger gewoon geen benaming voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou nogal wat geven nietwaar? Maar het is wel iets van deze tijden dat mensen zich expert wanen en vinden dat "hun" kijk daar op belangrijk is. Theologie is materie van levenslange studie en dan nog zal je mening verkeerd zijn.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik van kinds af met religie bezig ben, dan is dat ook een jarenlange studie he. Ik zeg het U nog eens, theologie is niet mijn expertise, maar heb voldoende in mijn achterzak. Ik neem maar in mij op wat ik van toepassing vind en heb mij niet tot religie beperkt. Laatst gewijzigd door Peche : 21 november 2016 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de bijbel beschrijven is zoiets als de evolutie beschrijven. Zelfs met een levenslange ernstige studie zal je er nog mijlen naast zitten. Dat is niet slecht bedoeld hoor; dit is voor ieder onder ons zo. Het enige niveau dat je kan halen is zoals die gastjes van molenbeek die een beetje in de koran gelezen hebben en naar de moskee geweest zijn en nu met de waarheid in pacht de anderen hun strot oversnijden. Je kan hun ook niet overtuigen dat ze mis zijn. Laat dat rusten, schrijf gewoon iets ludiek of zo.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat helpt is mijn nieuwe Bijbel te lezen en te bestuderen en te begrijpen en vandaar uit zal je dan ook de Oude Bijbel veel beter kunnen beoordelen. Citaat:
En het universum is de uiterlijke wereld van de sterren en de planeten, de zon en de aarde. Alleen dacht men vroeger dat de hemel ergens boven ons was. vertaling: de hemel is in je eigen geest en in de microkosmos.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en, hoe vlot het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche ik heb een super site ontdekt, is een interactief platform voor auteurs en lezers.. wattpad, je kan daar je stories/drafts posten terwijl je bijna instantly feedback krijgt... ze hebben ook een forum met allerlei tips & tricks... zit echt goed ineen..... wou dat ik het eerder ontdekt had, LOL
ik zit daar met de moniker guinestar, ehehehehe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Ik heb 0,0 geschreven. Mijn word is al even niet meer open geweest.
Maar ik voel me goed. Allez, ik word nog wel geprikkeld en daarnet heb ik het moeilijk gehad op het OV. Ik ben mezelf aan het genezen door mijn ziekte als genezing te aanvaarden. Het is als in de film divergent. Hoe ze mensen die anders zijn uit het systeem halen, maar dan uiteindelijk iemand die anders is de code kraakt en alles oplost. Het voelt aan alsof ik nabij het kraken van mijn eigen code ben en weldra uit mijn hoofd kan leven. Wel heel veel inspiratie opgedaan voor een nieuw boek. Maar ik wacht er nog enkele jaren mee. Misschien wel enkele decennia. Ik voel me nu te lekker om moeilijk te gaan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit er ook over na te denken iets te schrijven.
Hoe ik baas werd van een buitenaardse ufo. En dan verhuur ik mijn diensten voor extreem veel geld om hun wetenschappers naar planeten te brengen zo ver weg dat ze nog niet ontdekt zijn. Aan boord van dat schip moeten ze wel luisteren naar mij want er zitten special commando's tussen die wetenschappers die mij uiteraard dood willen om mijn ufo te jatten. ... Oh en nog veel meer.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een grappig boek, doorspekt met de meest seksueel getinte zinnen, vol galgenhumor, sarcasme ... een pageturner zal het worden. Veel succ6 bij het schrijven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 december 2016 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |