![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
Die nieuwe jonge generatie je komt ze overal tegen dagelijks ,een ding hebben " ze wel dik op zak en dat is veel dromen en weinig ervaring....ze hebben allemaal het zelfde dikke nekje denken wereld verbeteraars te zijn maar hebben geen achtergrond geschiedenis en hebben de wereld niet gekend 'toen ze in de wieg lagen...onze generatie heeft door de tijd gereisd veranderingen ondervonden aan de lijve ... we weten de fouten zitten ....en weten door wie ze gemaakt werden,
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar van mij mag dit allemaal hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Weeral onnozele praat vent. Een fameuze drol zelfs. Hoe kan jij weten of ik dronken ben? Je kletst maar wat uit je nek. Omwille van gezondheidsredenen mag ik zelfs geen druppel alcohol drinken. Mag ik je soms ook een zware trombose toewensen? Eentje die vooral op uw tong slaat. Dan verkoop je misschien minder nonsens. Het is hier verdomd erg op dit forum. Ik stel mij serieuze vragen over uw leeftijd hoor. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Holala hier boze werkman
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Europees Commissaris
|
Toch niet hoor. Maar ik probeer met ditmaal straffe taal iemand eens met het kopje te schudden. Misschien valt zijn nikkel dan. Nu goed. Van mij mag Dewinter zijn gang gaan. Hopelijk heeft hij Merkel in Griekenland ontmoet. En hebben ze een praatje gemaakt over de vreemdelingenproblematiek. Bovendien heb ik geen zaken met hetgeen Dewinter doet. Ik zeg alleen maar dat indien ik deel zou uitgemaakt hebben van het partijbestuur en hij had mijn (onze) mening niet gevraagd over dat snoepreisje dat hij ofwel buiten de partij vloog ofwel dat ik ontslag nam. Toch een simpel rechtlijnig standpunt dacht ik? Maar geen erg hoor. Er zijn nog partijen waar het partijbestuur niks te zeggen heeft. Dat Tobback buiten vloog heeft hij ook aan zichzelf te denken. Er waren tevoren al geruchten dat hij het bestuur nogal neerbuigend behandelde. En dan kan er wel een weerbots volgen natuurlijk. Als het allemaal waar is wat naar buiten komt natuurlijk. Want gewoonlijk mogen we alleen iets weten als het op niks trekt. Daarvoor dient de kiezer trouwens. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De verkiezing van Trump had een zekere positieve invloed kunnen hebben voor Vlaams Belang. Die positieve invloed is nu volledig teniet gedaan door het gedrag van de voorzitter. Het doel : alle vertrouwelingen van Dewinter uit het partijbestuur gooien. Moet Dewinter dit laten gebeuren neen, ofwel proberen de voorzitter af te zetten, ofwel een nieuwe partij oprichten die gaat voor een onafhankelijk en blank Vlaanderen.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Minister-President
|
Dewinter zat niet in het partijbestuur, dus dan konden ze hem er ook niet uitzetten. Al was het interessant geweest als ze dat echt gedurfd zouden hebben.
|
|
|
#71 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. V O L K S V E R R AA D .. dat den storm blauwvoet op zee ..
![]() .. hier onze poet, wanneer onze specht ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 november 2016 om 21:17. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Minister-President
|
Ik zie het zo: Filip De Winter waarschuwt al zo lang voor de radicale Islam. Het is gewoon belangrijk om daarnaar te luisteren, maar ik vind ook dat binnen een partij als Vlaams Belang een gematigde vleugel nodig is. Anders krijg je gewoon twee kleine partijen die niet goed kunnen samenwerken. We hebben op 22 maart duidelijk kunnen zien dat het nodig is om naar mensen zoals Filip De Winter te luisteren. Dat wil nog niet zeggen dat hij altijd zijn zin moet krijgen en dat we alles moeten doen wat hij zegt. Het gaat niet alleen om een mening over migratie en Islam, maar ook over de juiste koers. Sommige beslissingen kunnen misschien wel "goedbedoeld" zijn, maar averechts uitpakken. Bovendien is de multicul hier al zo lang. Die nieuwe Belgen zijn hier nu, ze wonen hier nu. Da's de realiteit.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Minister-President
|
Een keuze maken is één. Maar dit gaat niet alleen maar over een persoonlijke mening over migratie en Islam. Een beleid kan ook contraproductief zijn.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van Grieken is goed bezig ! Het zou mooi zijn als hij morgen op dat partijbestuur de boel nog wat op de spits drijft.
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
De partij Vlaams Belang zal misschien wel verdwijnen, maar het gedachtegoed zal nooit verdwijnen. Integendeel een nieuwe partij, een nieuwe start kan op wat langere termijn zelfs voordelig zijn.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 20 november 2016 om 23:17. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Mogen we dan ook het percentage kiezers dat op het VB stemt gelijkschakelen met het aantal separatisten?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
FDW wel.
Maar het grappige is dat hij 5 jaar na datum nu ook eens weet hoe het voelt om "tegen" iemand te zijn. Sinds de zaak MRM kabbelt het VB maar verder.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 21 november 2016 om 08:02. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als jij nu denkt dat het Vlaamsnationalisme dood is door deze idiote reis, ben je eraan voor de moeite.
|
|
|