![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het tribunaal in Den Haag bekijk ik wat argwanend. Het schijnt me een rechtbank opgezet door de overwinnaars. Tot zover dus mijn pc. Ik word nog cynischer als ik merk dat de VN zich geen barst aantrekt van de wapenhandel. Taxeer die export tot ze zwart en blauw zien !!! Maar "The world is watching" is gewoon niet goed genoeg. Er moet een orgaan zijn dat internationaal recht kan afdwingen. Als de VN er een potje van maakt hebben de landen die zich benadeelt voelen een stem (hoe klein ook). Bij andere organisaties is er nauwelijks een discussie. En bij Engelse politici een zekere vorm van affiniteit met deze organisatie hebben. Sommige liberals waren geschokt door het gedrag van Us en Blair tov de VN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Want hoe kan de heropbouw van Irak nu geld opbrengen ? Betekent dat niet dat Irak zelf voor de kosten opdraait ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de media de VN even kritisch benaderen als ze de Amerikaaanse verkiezingen benaderd hebben, dan zou de kans bestaan dat de nodige druk ontstaat om van dat tam konijn een wild te maken... ![]() 'Die genocide in Sudan die is er vanzelf gekomen en zal dus ook wel vanzelf verdwijnen,' zou Guy Mathot (uiteraard een linkaard) zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |