![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daaruit ontleen ik ook mijn zelfbewustzijn: harriechristus te zijn. Citaat:
Waarnemen, dus zien, dat kunnen de dieren ook, maar denken kan alleen de mens en daaruit is dan ook de wetenschap en de filosofie en de theologie ontstaan. Citaat:
Citaat:
Vertaling: Wees jezelf bewust van je eeuwig leven in de microkosmos. De hemel is daar ook. Bedankt voor al je goede raadgevingen, en je verkeert blijkbaar nog steeds in de mening dat ik zelf in gebreke ben en niet jij en ook de wereld niet. Blijkbaar had God mijn atoomtheorie beter aan jou kunnen geven, want jij had het allemaal veel beter gedaan dan ik. Maar helaas heeft God die atoomtheorie aan mij gegeven, en ben ik mij bewust dat andere mensen op andere gebieden zoveel beter zijn dan ik. Maar hopelijk komt er nog eens een tijd dat ook ik mee mag doen om wat ik heb ontdekt: dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan, want daarmede is het raadsel van het heelal opgelost en ook het bestaan van God. Voorlopig wil niemand zich daarin verdiepen. Vertaling: Hij, die niemand wil geloven, Hij spreekt de waarheid. Atomen zijn ruimteschepen.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had ze dat gedaan dan had Europa al reeds 42 jaar geleden de goede weg in kunnen slaan van de heilige geest in plaats van die van het kapitalisme. Maar misschien is het nog altijd niet te laat. Het Oude Europa in de kielzog van het Amerikaanse kapitalisme is een tevergeefs streven en moet eerst onder gaan om waarlijk wedergeboren te kunnen worden. Niet Mammon dus, maar de heilige geest kan Europa en ook de wereld redden.
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoek en gij zult vinden. Sommigen zien het gehele universum als scheppende kracht, anderen vinden het in het kleine. Feit is dat het één niet los te zien is van het ander, maar de moeilijkheid is de overgang van micro naar macro. We blijven zoeken. Denken is trouwens ook waarnemen als men bewust nadenkt, dan vindt er reflectie plaats naar jezelf, zoals in een spiegelbeeld, begrijpt u nu? Het gaat om de interactie. Vandaar ook dat wisselwerking zo belangrijk is. Ook in interactie met anderen herken je zowel het grote als het kleine. Daar gaat het om. Indien er geen interactie meer is, dan zijn wij levende doden. U doet daar ook aan mee met uw berichten, begrijpt u nu beter wat ik bedoel?
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook dat ik daarmee veel meer kan verklaren dan dat de wetenschap kan, en ook veel beter is dan het krakkemikkige heelal van de wetenschap. En bovendien dat ik daarmee het bestaan van God kan bewijzen. Waarvoor je toch moeite zal moeten doen dat te begrijpen, of tenminste de kennis op te willen doen om te weten waar het over gaat. Citaat:
Citaat:
We kunnen namelijk niet alles zien wat we denken. Zo zullen we nooit de oneindigheid kunnen zien, maar wel begrijpen. En vóór we de microwezentjes ook zullen zien, dat zal nog een hele tijd duren. Nu: de oneindigheid kun je niet zien, maar wel denken en voelen, want niet alleen de Geest, maar ook de Ziel van de mens is eeuwig en oneindig. Maar waarnemingen zijn eindig. Citaat:
En na 42 jaar nadat ik mijn atoomtheorie heb gevonden, ben ik vooral degene die dat zeer goed weet en heb ondervonden. ...en niet alleen de kerk, maar ook de wereld en de wetenschap en alle mensen, die mijn atoomtheorie hebben vernomen. Nog niemand heeft de moeite genomen mijn atoomtheorie eerst goed te lezen en vragen te stellen als iets te moeilijk is om te begrijpen (vooruit: slechts zo af en toe is dat wel eens voor gekomen)....laat staan serieus bij mij te willen studeren. Wat ik tot nu toe op mijn bordje heb gekregen aan reacties is meest oppervlakkig en niet te vergeten: de pesterijen. Amen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Fijn om weten.-
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Breek me de bek niet open... ![]() Het tegendeel is waar: deze wereld is volkomen achterlijk wat mijn atoomtheorie betreft. En qua reacties veelal ook nog slecht gemanierd. De mensen kunnen absoluut niet nadenken, zijn conservatief en ook vooral massamensen die elkaar alleen maar na kunnen praten. Kortom: de massa is zeer traag van begrip. Liever lezen ze nog de Koran dan zich in mijn nieuwe Bijbel te verdiepen. Ze zijn niet vooruit te branden. Liever blijven ze eindeloos over die oude Jezus leuteren, welks verhaal een mythe is en die als zodanig nooit heeft bestaan. En allerlei verdere onzin willen ze graag geloven, zoals: 1 - het spaghetti monster. 2 - de Ufoos. 3 - en dat de wereld in 2012 onder zou gaan. Vertaling: 1 - de mensen wilden niet geloven dat de aarde rond is. 2 - ook niet dat de aarde om de zon draait. 3 - en nu willen ze niet geloven dat atomen uit ruimteschepen bestaan. Maar God molens malen nu eenmaal langzaam, dus het komt er wel. Geduld.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Europa is doof.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa gaat ten onder omdat het zijn wortels, zijn grondslag verloren heeft en dat zijn het christendom en de Griekse filosofie.
Het is overgeleverd aan het Amerikaanse kapitalisme en de moderne atheïstische wetenschap. Het dient niet God, maar Mammon. Vervuilde oceanen. De oceanen zijn inmiddels vervuild met eindeloos vele kleine plastic partikeltjes, die zich ophopen in de lichamen van de vissen. Maar men blijft maar doorgaan alles en nog wat in plastic te verpakken. Belasting daarop heeft niet werkelijk de bedoeling gehad dat te verminderen (en is ook niet gebeurd), maar om de fiscus te spekken.
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Genialiteit en gekte liggen soms dicht bij elkaar.................
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat soort mensen zie je hier in Amsterdam op de dam wel vaker. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, Harry is een kleurrijk persoon, dat zie je ook aan zijn gezellige kleurrijke tekeningen.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk de gespletenheid dezer wereld tussen de religie en de wetenschap. Ik raad mijn atoomtheorie aan. vertaling: de religie is deels fout, maar de wetenschap eveneens. De microwezentjes zijn de hogere oplossing van beide. Wat betekent de naam "de vuile muilenkoek" eigenlijk? Zoiets als: "vuilbekkerij"..... ![]() En ben je nu bezig je naam eer aan te doen, of zie ik dat verkeerd?
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gekte wil de wereld graag in mij zien om zich de moeite te besparen zich in mijn atoomtheorie te verdiepen. En niet ik ben krankzinnig, maar deze wereld, die bezig is onder te gaan.
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kabouters, tot begin jaren 'seufentich'?
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet alleen de kleuren, maar ook nog de inhoud waar het om gaat. Vertaling: het leven is niet geëvolueerd uit de dode materie, maar uit het hogere leven in de microkosmos.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat verschilt wel een beetje. Wel hou ik ook van schilderen en tekeningen en met paint op mijn computer primitieve tekeningen te maken. Met aquarel gaat het al wat beter. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De goeie oude hippe tijd, ja, daar heb ik nog wel eens heimwee naar.
Vlak daarna, als overgave aan de wereld, heb ik mijn atoomtheorie gevonden in 1974.
![]() |
#79 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou de een zijn zonder de ander? ![]() Vertaling: geen licht zonder duisternis, geen goed zonder kwaad, geen vrouw zonder man, alles is in het leven tegenstrijdig, bekend als dialectiek. God is ook de Duivel. Lees Jesaja 45:7 Jesaja 45:7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 december 2016 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |