Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 19 november 2004, 20:20   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Dialoog komt altijd van twee kanten, zeg ik en-raarmaarwaar-velen op dit forum. Toch heb ik de indruk dat het wel degelijk van 1 kant komt: die van mij.
Gegroet iedereen, Salaam.
Met extreemrechts is geen dialoog mogelijk of dacht je soms dat wanneer iemand voor je staat met bokshandschoenen dat die er soms op uit zou zijn om een gezellig onderonsje me je te hebben? Nee hoor, die wil simpelweg je mond en je ogen dichtslaan en wees maar blij dat het nog maar internet is.

Als het uit de pan swingt moet je ingrijpen vandaar dat er gemodereerd wordt, weliswaar meestal veel te laat, als er een klacht volgt of als ze er nog eens zin in hebben en dat allemaal zonder een bepaald doel, de kwaliteit verbeteren bijvoorbeeld zou zo'n doel kunnen zijn.

Maar internet is een goeie graadmeter om te kijken hoe zwart VB'rs in werkelijkheid van binnen eruit zien. Hier laten ze al eens makkelijker -anoniem- het achterste van hun tong zien en dat is meestal geen fraaie kant van ze. In het dagelijks -echte- leven, houden ze zich meestal wel koest, als dat een troost mag zijn.

Het ga je goed en kop op, er is nog niks verloren integendeel.

Laatst gewijzigd door thePiano : 19 november 2004 om 20:21.
thePiano is offline  
Oud 19 november 2004, 20:24   #62
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Jammer.

Gegroet Ibeke, het ga je goed
ik sluit me hier bij aan.

het beste, Ibeke

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 19 november 2004, 20:38   #63
Jeroen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
[..]

Als het uit de pan swingt moet je ingrijpen vandaar dat er gemodereerd wordt, weliswaar meestal veel te laat, als er een klacht volgt of als ze er nog eens zin in hebben en dat allemaal zonder een bepaald doel, de kwaliteit verbeteren bijvoorbeeld zou zo'n doel kunnen zijn.

[..]
Het is echt sterker dan jezelf he
Jeroen is offline  
Oud 19 november 2004, 21:27   #64
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Een onbedwingbare drang, zou Vermassen het noemen
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 19 november 2004, 21:34   #65
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Ah wat, jij bent best tevreden met het niveau op dit forum, dat is toch het belangrijkste of niet soms?

Het heeft wel het voordeel dat ik ook niet naar kwaliteit moet streven maar dat lekkere onderbuikgevoel vrijuit kan uiten en zelfs ik mag dat primitief instinctief gedrag vrije meninguiting noemen.

Geef toe, waarom zou ik boel zoeken met de moderators? Dat is net zoiets als door een rood verkeerslicht rijden en de politieagent verrot schelden als hij mij op de bon slingert, dat doe je toch ook niet of wel? Die man doet toch ook maar gewoon zijn werk en ook hij heeft de wetten niet gemaakt of niet soms?

Ondertussen zijn we wel ibeke kwijtgespeeld en vraag je nu maar eens af hoe dat weer gekomen is, weet het me te vertellen als je erachter bent. Tot zolang zal ik de Vlaamse Behangersclub nog wat ambeteren. De tijd dat ik dacht dat ik dat rapalje nog een geweten kon schoppen is ook al lang voorbij.

Laatst gewijzigd door thePiano : 19 november 2004 om 21:35.
thePiano is offline  
Oud 19 november 2004, 21:55   #66
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

@Ibeke.
Ik vind het jammer dat ge het zo vlug opgeeft.
Mensen met een verschillende levensvisie hebben nu eenmaal verschillende meningen.
Toch heb ik de indruk dat we de islam door uw toedoen wel iets anders zijn gaan zien.
Voor ongelovigen is het natuurlijk wat gemakkelijker, wij hebben geen god die ons afraadt met andersgezinden te argumenteren.
Het ga je goed.
Bobke is offline  
Oud 19 november 2004, 22:04   #67
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen zijn we wel ibeke kwijtgespeeld en vraag je nu maar eens af hoe dat weer gekomen is, weet het me te vertellen als je erachter bent. Tot zolang zal ik de Vlaamse Behangersclub nog wat ambeteren. De tijd dat ik dacht dat ik dat rapalje nog een geweten kon schoppen is ook al lang voorbij.
Ibeke had tenminste de moed om eerlijk en met open vizier het dialoog aan te gaan.
Naar mijn mening heeft haar geloof er wel iets mee te maken dat we haar kwijtgespeeld zijn. Godsdiensten laten meestal niet toe om met andersdenkenden in dialoog te gaan om niet in “verzoeking” te komen, zoals ze zo mooi omschrijven.
Bobke is offline  
Oud 19 november 2004, 22:42   #68
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Ibeke had tenminste de moed om eerlijk en met open vizier het dialoog aan te gaan.
Je bedoelt dat de rest van de niet-leden van de Vlaamse Behangersclub dat niet heeft? Hou jezelf voor de gek Bobke, met alle piano's maar niet met de mijne.
Oud 19 november 2004, 22:45   #69
thePiano

Standaard

Citaat:
@Ibeke.
Ik vind het jammer dat ge het zo vlug opgeeft.
Mensen met een verschillende levensvisie hebben nu eenmaal verschillende meningen.
Toch heb ik de indruk dat we de islam door uw toedoen wel iets anders zijn gaan zien.
Voor ongelovigen is het natuurlijk wat gemakkelijker, wij hebben geen god die ons afraadt met andersgezinden te argumenteren.
Het ga je goed.
Doe mij een plezier en vervang die 'we', 'wij' en 'ons' door de enkelvoudige persoon of ik ga je zo dadelijk nog associeren met dat stelletje neonazi's waar jij ook een afkeer van hebt of... toch zou moeten hebben. In het andere geval mag je gerust 'wij' blijven zeggen.
Oud 19 november 2004, 22:49   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bedoelt dat de rest van de niet-leden van de Vlaamse Behangersclub dat niet heeft? Hou jezelf voor de gek Bobke, met alle piano's maar niet met de mijne.
Het was alleen aan u gericht. 8)
Bobke is offline  
Oud 19 november 2004, 22:53   #71
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe mij een plezier en vervang die 'we', 'wij' en 'ons' door de enkelvoudige persoon of ik ga je zo dadelijk nog associeren met dat stelletje neonazi's waar jij ook een afkeer van hebt of... toch zou moeten hebben. In het andere geval mag je gerust 'wij' blijven zeggen.
Tot die wij behoorde U alvast niet.
Ge hebt u geen enkele keer met de discussies gemoeid.
Het ging dan ook niet over het VB, dus niet interessant voor u.
Bobke is offline  
Oud 19 november 2004, 23:04   #72
thePiano

Standaard

Citaat:
Tot die wij behoorde U alvast niet. Ge hebt u geen enkele keer met de discussies gemoeid. Het ging dan ook niet over het VB, dus niet interessant voor u.
Ik heb ze wel gevolgd en het was zoals ibeke het al aangaf zuiver eenrichtingsverkeer. Probeer een doofstomme maar eens uit te leggen hoe mooi La Passionata van Beethoven klinkt. Onbegonnen werk. Op die manier kan je ook nooit van een echte discussie gewagen en is ibeke opgerot. In het echte leven kan hij/zij nog altijd mijn clubje vervoegen ipv met anonieme slechte mensen een rot gevoel te krijgen en te houden.
Oud 19 november 2004, 23:29   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb ze wel gevolgd en het was zoals ibeke het al aangaf zuiver eenrichtingsverkeer. Probeer een doofstomme maar eens uit te leggen hoe mooi La Passionata van Beethoven klinkt. Onbegonnen werk. Op die manier kan je ook nooit van een echte discussie gewagen en is ibeke opgerot. In het echte leven kan hij/zij nog altijd mijn clubje vervoegen ipv met anonieme slechte mensen een rot gevoel te krijgen en te houden.
Niemand belet u om zich tot de islam te bekeren.
Bobke is offline  
Oud 19 november 2004, 23:49   #74
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albino
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Heel gemakkelijk te zien wie hiervoor verantwoordelijk is.....
Je moet gewoon naar alle onderwerpen die gestart worden in Politiek Binnenland,en eigenlijk overal, kijken en dan lezen wat je hier allemaal kan lezen...... Heel leerrijk !
labyrinth is offline  
Oud 20 november 2004, 00:00   #75
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Heel gemakkelijk te zien wie hiervoor verantwoordelijk is.....
Je moet gewoon naar alle onderwerpen die gestart worden in Politiek Binnenland,en eigenlijk overal, kijken en dan lezen wat je hier allemaal kan lezen...... Heel leerrijk !
Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...
Oud 20 november 2004, 12:03   #76
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Naar mijn mening heeft haar geloof er wel iets mee te maken dat we haar kwijtgespeeld zijn. Godsdiensten laten meestal niet toe om met andersdenkenden in dialoog te gaan om niet in “verzoeking” te komen, zoals ze zo mooi omschrijven.
Euh Bobke,

er zijn er nog een hele hoop anderen die het hier zijn afgebold. Ik heb hier ook twee jaar geleden rondgehost, ken de meeste van de figuren die hier nu nog het mooie weer maken van toen al, en ben het toen (samen met een hoop anderen) ook afgebold vanwege de voorspelbaarheid van vele non-discussies.

Dat Ibeke vertrokken is zal weinig te maken hebben met het "niet in dialoog treden met andersdenkenden om niet in verzoeking te komen".

met vriendelijke groeten
Jolle is offline  
Oud 20 november 2004, 12:06   #77
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

[quote=Tzuvar Raemborr]Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...[/QUOTE]

Beschutte werkplaatsen ? Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe het Vlaams Belang zou handelen met andersdenkenden indien ze aan de macht waren.........
Joden en nog andersdenkenden werden ongeveer 60 jaar geleden ook in beschutte werkplaatsen geplaatst ...... concentratiekampen noemden ze dat
toen.
Bent u hiervan op de hoogte ?
labyrinth is offline  
Oud 20 november 2004, 12:49   #78
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Euh Bobke,

er zijn er nog een hele hoop anderen die het hier zijn afgebold. Ik heb hier ook twee jaar geleden rondgehost, ken de meeste van de figuren die hier nu nog het mooie weer maken van toen al, en ben het toen (samen met een hoop anderen) ook afgebold vanwege de voorspelbaarheid van vele non-discussies.

Dat Ibeke vertrokken is zal weinig te maken hebben met het "niet in dialoog treden met andersdenkenden om niet in verzoeking te komen".

met vriendelijke groeten
Mogelijk maar vertel dan eens wat wel de reden kan zijn om het hier af te bollen.
Ik reageer ook niet op post die zuiver provoceert. Ik doe alleen verder met mensen die wel inhoudelijk reageren, ook al hebben ze een andere mening dan ik.
Ik ben dan ook niet bang dat ze mij eventueel zouden doen twijfelen aan mijn eigen opvattingen.
Bobke is offline  
Oud 20 november 2004, 14:12   #79
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Mogelijk maar vertel dan eens wat wel de reden kan zijn om het hier af te bollen.
Ik reageer ook niet op post die zuiver provoceert. Ik doe alleen verder met mensen die wel inhoudelijk reageren, ook al hebben ze een andere mening dan ik.
Ik ben dan ook niet bang dat ze mij eventueel zouden doen twijfelen aan mijn eigen opvattingen.
Het gebrek aan mensen om dat mee te doen. Dikwijls verzuipen de discussies hier gewoon in dezelfde belachelijke verwijten van "links/rechts" enz enz...

Ik was dat beu. Nu kom ik mij eventjes amuseren, en als er een deftige discussie gevoerd kan worden, dan ben ik daar zeer gelukkig mee. Maar ik verwacht niks meer.

met vriendelijke groeten
Jolle is offline  
Oud 20 november 2004, 14:33   #80
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

[quote=labyrinth]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...[/QUOTE]

Beschutte werkplaatsen ? Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe het Vlaams Belang zou handelen met andersdenkenden indien ze aan de macht waren.........
Joden en nog andersdenkenden werden ongeveer 60 jaar geleden ook in beschutte werkplaatsen geplaatst ...... concentratiekampen noemden ze dat
toen.
Bent u hiervan op de hoogte ?

Ik realiseer me nu pas dat onze overheid onze gehandicapten systematisch in concentratiekampen stopt!

Ja zeg, ga ergens anders overdrijven.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be