![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom zou er eerst een onafhankelijkheid tewerk gesteld dienen te worden. Ik zei wel "BExit" maar het is eigenlijk een VLexit. Hoe meer mensen de EU verlaten, hoe sneller de VSE bereikt zal zijn. We delen nu gemeenschappelijke problemen, we willen de vluchteling niet. Wij willen nog solidair zijn, maar niet meer op de kap van de alleenstaande. Nu moeten we niet bij de NVA zijn voor een onafhankelijkheid, en zij scheelt dus niets met de sossen. De sossen hielden gastarbeiders, de NVA laat jihadisten en rapefugees uit economische landen binnen, integreert hen zelfs. Eigen volk uit een sociale woning gezet en noem maar op. Dit heeft deze regering gedaan en zij volgde in het Wir Schaffen Das verhaal. Waar is onze mening? Waar gaat onze identiteit hiermee naartoe? Men heeft Vlamingen aan de schandpaal gehangen om signalen te luiden en de verkrachters media censuur gegeven. Vlaanderen, wees wijs in het stemhokje. Laatst gewijzigd door Peche : 21 december 2016 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Zijn zij geen stem dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Waar liggen de prioriteiten van het Europees volk dan denkt U?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Facebook en Twitter.
Laatst gewijzigd door dpg : 21 december 2016 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn allen die EU weg willen en als de EU wijzer wil worden de EU weer willen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u geen illusies: de EU blijft ! Er komt zéker geen BExit. Ik ben akkoord dat de EU zich teveel bemoeit met onze inwendige keuken maar voor ons land zijn de voordelen (een beetje) groter dan de nadelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Waarom is de EU beter voor de economie dan een Europa met soevereine naties die onafhankelijk zijn van Brussel? Zwitserland is een mooi voorbeeld.
Ik ben radicaal tegen elke vorm van centralisatie van macht. Omdat het toestaat dat de enkelingen aan de top zich laten omkopen door Goldman Sachs, en de lobby van multinationals. Deze invasie van gelukzoekers zou nooit mogelijk zijn als Belgie zelf baas was over eigen grenzen. Dit gaat verkeerd aflopen en het is zo gepland door mutti Merkel en haar oversten. Straks hebben we een Europees leger en worden we door Washington DC mee betrokken in een nucleair conflict met Rusland. Terwijl geen enkel land in Europa daar zin in heeft. Dus ja, ik ben voor BExit. Tegen de euro ook
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 23 december 2016 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Als Vlaanderen nu wijs stemt kan er wel eens een VLexit van komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ja wil je dat eens grondig uit de doeken doen welke voordelen er zoal zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een BExit verhuist de EU naar Amsterdam, waar de nieuwe kerk staat van harriechristus als een nieuw begin van Europa.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zie hoeveel voeten die Brexit in de aarde heeft, begin ik te twijfelen aan de vastbeslotenheid van de Britten.
Eerst zeggen hoe gruwelijk het is om lid te zijn van die unie, om 5 maanden later de scheidingsprocedure niet eens in gang te hebben gezet. Erger nog: als iemand zegt dat dat toch allemaal lang duurt worden brexiteers geagiteerd en zeggen ze dat het allemaal toch niet zo snel kan gaan, dat het complex is, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Moest de Brexit gevolgd worden door alle deelstaten stond mutti Merkel en Juncker daar schoon he?
Dat hadden we moeten doen! We kunnen miljarden investeren in de hele wereld, maar ons eigen continent laten we kapot gaan. De Griekse regering was misschien niet alles, maar de Griek (Europeaan) kan wel scharten om rond te komen terwijl de rapefugee alles onder zijn kont krijgt. Begrijpen wie begrijpen kan? Dit is de EU anno 2016. Een toevluchtoord voor oorlogsmisdadigers diens zonde gewassen worden als in mekka en meteen onderhouden wordt om de last verder op de Europeaan af te duwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Le Pen,...zijn géén Belgen 3. Die 3 politici worden populairder: OK maar ze hebben nog nooit écht deelgenomen aan een regering. 4. De gemiddelde Belg is conservatief en houdt liever alles zoals het is. 5. Belgen beseffen dat ze in een RIJK land wonen en kunnen zich NIET verbeteren door een Bexit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de Brexit? Na het referendum waarvan de uitslag een half jaar na datum nog niet eens een begin van uitvoering kent wil je zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men voorkomt wel aanslagen. Maar hoe meer je in huis haalt, hoe meer je moet tegenhouden. We hadden preventief tewerk moeten gaan en hierin faalt de EU. Net daarom denk ik dat we beter de EU verlaten en iets nieuw oprichten. De VSE. Het geeft me hoop en de nodige kracht mijn schouders daaronder te stellen. Een wereld samen met de VSA, Rusland en de rest van Azië. Australië. Een verenigde wereld zoals onze voorouders dat bedoelt hadden, voor ons. Zonder zich in te laten met de rest van de wereld. Fuck olie, we vinden onderweg wel iets anders uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel 5 zaken vast en poog zo objectief mogelijk te zijn in m'n bewoordingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |