![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() eerst is het die vage 'pedagogische tik' goedpraten, eens die gemeengoed is, kan overgegaan worden naar de argumentatie dat een stevige linkse hoek toch wel langer 'bijblijft' voor zo'n kleuter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze kleine zal op 10-jarige leeftijd al een burn-out hebben. Goed bezig. En dat voor een madame doktoor.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De tjeven bemoeien zich echt teveel met het privé leven van de burgers bijna ziekelijk ;; zijn er nu nog geen instanties en groeperingen genoeg in het leven geroepen die zich overal van aan trekken , jeetje zeg ... straks gaan ze ook nog in ons ingewanden willen gaan kijken met een vergrootglas ook nog ....om zekers te zijn van alle te gaan tellen microben ....ze gaan "in alles te ver jongk
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 januari 2017 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zijn dat de nieuwe CD&V-ers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Dan maar hun kinderen naar de muziekschool, kunstacademie, turnlessen, dictie en scouts sturen en verwachten dat ze in sport, muziek, kunst en school uitmuntend zijn.
Dat is wat echte vlaamse tsjeven doen. Kinderen klaarstomen voor hun eerste burn out. Verveling kweekt creativiteit. Kinderen moeten vrije tijd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand hier, maar dan ook niemand, geeft zijn kinderen slaag. De redenering dat een pedagogische tik een slippery slope is naar "linkse hoeken" is intellectueel oneerlijk en eigenlijk belachelijk. Mensen die hun kinderen een boks verkopen horen het hoederecht afgenomen te worden en in de cel gestoken te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Valt weinig tegen in te brengen denk ik. Ook niet door tsjeefse politica's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tik op de billen (dus zeker niet op het hoofd) =/= een pak slaag.
Ik heb alleszins geen trauma over gehouden aan die paar "kletsen" die ik ooit heb gekregen. Achteraf bekeken had ik er best wat meer verdiend.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook, en waarschijnlijk een bijzonder grote meerderheid, die hun kinderen niet slaan en ze zeker niet psychisch afbreken. Lijkt me de logische houding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter had de gecombineerde koppigheid van haar moeder + de mijne, en neem dat maar van me aan dat die som niet klein is. Plus een onvermogen om toe te geven dat ze fout zat en een heeel kort lontje. Toen ze klein was gaf dat dikwijls serieuze vonken, maar als ze te ver ging dan kreeg ze geen klap maar zette ik ze gedwongen in de gang. Deur toe. Dan volgde steevast een hysterische bui, kloppen en stampen tegen de deur en heel de rimram. Minuutje wachten, deur open doen en vragen : "is de bui over ?". Meestal riep ze : "neen". Deur terug toe, twee minuten later zelfde recept. Na een minuut of vijf loste zich dat vanzelf op. Zonder klappen. Nu ze volwassen is lacht ze daar zelf mee, ze kan zich heel goed beheersen en is net heel sterk geworden in het uitpraten van dingen. Maar ze heeft echt moeten leren aanvaarden dat ze als kind niet gewoon kon doen waar ze zin in had en roepen tegen iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan nog steeds geregeld worden , gratis en voor niks
![]() (Grapjeuuuuh)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V's kinderCRASH , wil graag al uw kinderen opvangen , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij luistert al veel beter en is een zeer aangenaam kind geworden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |