![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-de EU moet ten val gebracht worden ? -omdat ze de moslims bewapenden om de jihad te handhaven ? -en jij en jezus gaan ons daarvan redden ? Is het dat zowat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() En echt waar KOM BITCHEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$
Ik verheug mij op de dag julle islam colaborateurs te pakken zwijnen, collaborators!!!!!!!!!!! zwijnen!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig, straks stoot je de asbak omver en krijg je brandplekken in de zetel van die toeter. En biervlekken op het tapijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen dat maak jij ervan. Ik vroeg Dalibor hoe de islam compatibel was met onze democratie. Het feit dat je liever ad hominem gaatn dat dat aan te tonen getuigt alles Panda. De islam is een fascistische ideologie uitgedacht door een pedofiel? Wil je dat tegen bewijzen ? Ik daag je uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe is de moslim meer ally dan de de rus? De moslim neemt een voorbeeld als profeet die pedofiel was. Benoem je dat: ben je agressief. Maar nu effe seireus: ik wil dialoog met jullie. Hoe is mohammed meer humaan dan onze democratische waarden daar mohammed dood en ongleijkheid van vrouwen predikt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent geen stappen voor op de moderne tijd. Uw manier van redeneren is een hele bekende, waar de geschiedenis bol van staat.
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch denkt u te kunnen oordelen over meer dan 1 miljard mensen, dat is pure fantasie.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 januari 2017 om 20:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ongelijkheid tussen man en vrouw. Zo zien we wederom dat de generaliserende opvattingen over islamieten vaak op nonsense berusten.
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||