![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is toch waar...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binnen maar max 40g per plant. Soms meer, van die langere bloeiers. Ik groeide die in december voor onder TL lampen en zette ze buiten in april. Van bepaalde soorten heb ik meer dan een kilo geoogst. Geen swans. (Feiten zijn intussen verjaard) Laatst gewijzigd door Peche : 19 januari 2017 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan verkopen met winst. Met dezelfde papieren van "gekeurd voor verkoop" als ik ze krijg van da mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je zult dat oud vrouwke nooit te zien krijgen.
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() In het maasland zijn er genoeg die een hangarke vol zetten, en als ze weten te stoppen als ze een hoop centjes hebben, komen ze er vaak ook nog mee weg.
Een oud klasgenoot van mij (lagere school), wist niet van stoppen. De BMW 7 reeks onder zijn gat op 26 jaar en geen legale job, dealde uiteraard. Regelmatig zelf zien gebeuren. Hij dacht: doeme, dat is nog niet genoeg. Is hij beginnen weed kweken. Niet een paar planten, zoals gij, maar een hele hanger achter een huis vol. Compleet professioneel. Die haalde daar honderdduizenden euros mee binnen. Maar ja, lomp zijn die gasten ook, elentrik moeten ze ook hebben. En zo hebben ze hem gepakt. Ik weet niet wat er mee gebeurd is eerlijk gezegd, maar in het dorp hebben ze hem al een hele tijd niet meer gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordeel was dan nog dat ik een sleutel had en onbeperkt gebruik mocht maken van de garage. Volvo, Mercedes, Opels, BMW, Fiat,Citroen .... etc, ik heb ze allemaal gehad én verkocht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ook kan ik je mijn atoomtheorie aanraden: doe deze in een gesloten enveloppe en verkoop deze als zijnde de grootste openbaring van de 21ste eeuw. Wat ook nog waar is. Jezus heeft zijn lesje geleerd en gaat nu in de handel. Want je wilt toch ook Jezus zijn? Dus twee vliegen in één klap.... ![]() ![]() Yes Son, you have to earn mony! Niet vergeten mij de helft af te dragen, hoor!
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 januari 2017 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op faillisement veilingen staan vaak heel goedkope auto's waar handelaren niet in geïnteresseerd zijn wegens te lage winstmarge.
Maar voor iemand die wat wil bijverdienen toch soms wel een kans geeft. Met een paar honderd euro vind je er al. De rest ligt aan je goede neus. Verwacht er geen kapitaal van.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 januari 2017 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen was het idd nog mogelijk, om daar meer aan bij te verdienen, dan 'n fulltime job. ![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Awel ik ga uw advies eens proberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het geld gewoon in de modder ligt.
Wie wat wil verdienen...het seizoen komt er terug aan. http://www.vislijn.be Voor wat uitleg. http://www.versdevase.nl/ Voor wat prijzen Wie weet kan je daar uw vangst zelfs kwijt? Benodigdheden? Lange laarzen. Schepnet. Emmers. En wat goede wil.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speciaal gereedschap had je toen nog niet nodig en ook de technische controle was veel gemakkelijker. Als de auto maar enigszins wat af kon remmen en de lichten branden was het voor hen al lang goe. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 januari 2017 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeveer 20 euro voor een heel jaar voor een vergunning en je steekt er zoveel je wil/kan steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, ik heb zitten nadenken Peche... wat zeg je van video's op YT posten, kan aardig wat opbrengen als je er populair weet te zijn.... enkel alleen al met de reclame & dergelijke.... er zijn zo mensen die er zelfs een fulltime inkomen door hebben verworven..... !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() ik had dat bijna gedaan he Bem.
Toen ik dakloos was nam ik mezelf dagelijks op om mijn stappen te evalueren. Maar omdat ik zo marginaliseerde en opgedraaid was omdat ik van het kotteke naar de muur moest lopen en niemand een dossier opende heb ik dat gestaakt. Eigenlijk had ik dat moeten gebruiken om aan te tonen hoe erg het er hier aan toe ging. Ik verloor mezelf, de film ging neerwaarts en niet opwaarts. Sowieso, ik zie het niet zitten mijn anonimiteit op te offeren aan bizarre thema's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha maar da's niet verplicht van je daar bekend te maken hé, je kan bvb ook gewoon iets posten zonder je kop op ik zeg maar iets, lol
ps. bizar da's te zien, dakloos vids & zo zijn daar nog tamelijk normaal if you see what I mean ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 30 januari 2017 om 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() momenteel zijn diy video's van tutorials allerhande er erg in trek, mensen doen er hoe langer hoe meer beroep op, een video over e-cigarettes zou ook wel marcheren denk ik, vooral als je het in het Engels doet, XD!
|
![]() |
![]() |