![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u mag geloven waren er alleen voordelen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat staat voor de rechtse amerikaan gelijk aan puur communisme, het idee dat jij 'moet' betalen voor iets waar dan een ander potentieel kan van profiteren. ![]() En daarbij kwam dan natuurlijk ook de tegenstand van de republikeinen en de medische verzekeraars die het originele idee totaal verkloot hebben met alle gevolgen vandien. De gewone joe sixpack zal de gevolgen dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.vox.com/policy-and-politi...re-act-tax-cut Bovendien is Obamacare ook een soort tussenoplossing. Het is lang geen 'universal healthcare' zoals de rest van de beschaafde wereld dat heeft, en het heeft bovendien de prijzen niet doen dalen. Eigenlijk ging het programma lang niet ver genoeg om het tij écht te keren en de Amerikaanse ziekteverzekering op een niveau vergelijkbaar met de rest van de beschaafde wereld te brengen qua dekkingsgraad en kostprijs. Maar het was een stap in de goede richting, en die stap moeten de Amerikanen nu terug achteruit. Laatst gewijzigd door Scorpio : 22 januari 2017 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen waarom verzekeraars daar tegen waren begrijp ik niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Omdat zij niet langer mensen met een geschiedenis van gezondheidsproblemen mochten weigeren een verzekering te geven (zoals voor Obamacare schering en inslag was in de VS), omdat ze die mensen niet langer meer mogen laten betalen, en omdat ze vrouwen niet langer meer mogen laten betalen dan mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thuleander de grote verdediger van "Das Volk", maar blijkbaar nu ook weer niet van de volksgezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, amerikanen zijn sterk anit-overheid, behalve als het over het leger gaat, nochtans het grootste sociale tewerkstellingsproject ter wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
misschien een job voor onze gelauwerde, goed opgeleide, objectieve, bij de feiten blijvende journalistiek ach vervallen in AMErikanen zijn dom, Amerikanen zijn tegen communisme, ... is natuurlijk een heel stevig onderbouwde argumentatie, vooral veel eenvoudiger, triggert meer clicks en is veel minder werk ![]() Laatst gewijzigd door 1207 : 22 januari 2017 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele verzekering kan blijven bestaan als de verzekeringsnemers wachten tot ze ziek zijn om toe te treden. Dat is het princiepe van een ziekteverzekering, de gezonde mensen betalen mee voor de zieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Tiens, ik was helemaal het omgekeerde. Pro overheid maar anti-leger. Ik wou al niet naar de militaire school waar mijn arme alleenstaande moeder mij wou naartoe sturen wegens gratis onderwijs en weigerde later als KRO beroepsmilitair te worden, als pacifist. Tegenwoordig ben ik niet zo'n pacifist meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boeiend, en vertel ook vooral waarom ObamaCare in de wortel al rot is, graag in voldoende detail aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |