![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even samenvatten hoe je hier al van de hak op de tak gesprongen bent: -eerst twee volledig inhoudsloze fotospamberichtjes; -eerste reactie op mij: gezever over het aantal zwarten in de VS dat abortus pleegt, terwijl het daar helemaal niet over gaat. O, en wat fotogespam; -dan, nadat ik je op je foute bericht wijs, begin je over hoe Trump hun abortus 'niet wenst te betalen'. Nog steeds heb je het over de zwarten in de VS, terwijl de draad daar NIET over gaat; -vervolgens, nadat ik je daar op wijs, beweer je dat Trump 'die ngo's gewoon niet gaat betalen om abortussen uit te voeren', maar 'de rest wel gewoon doorgaat'. Opnieuw fout (iets wat ik trouwens al aanhaalde in bericht nr 12, nota bene het eerste bericht van mij waar je op reageert) en opnieuw wijs ik je hier op. -en DAN, nadat ik je DRIE keer verbeterd heb, kom je af met de insinuatie dat ik 'snel mijn kennis ter zake heb bijgeschaafd'. Terwijl ik het vanaf de eerste post hier bij het juiste eind had, en jij DRIE keer moest worden verbeterd. Door mij. Om dan het lef te hebben mij ervan te beschuldigen dat ik er 'de ballen van begrijp'. Je moet maar durven. Alternative facts zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ga geen zoveelste eindeloze dolle rit met U beginnen. Connect the dots. Tip: De meeste zwarten die voor Trump kozen zijn tegen massale abortuspraktijken. Verder, mss helpt volgende U verder: It was expected: Almost immediately upon entering office, every new administration since 1984 has repealed or reinstated, according to its party’s position on abortion rights, a rule that prohibits foreign organizations that receive U.S. family-planning funds “from providing counseling or referrals for abortion or advocating for access to abortion services in their country.”Bron: The Atlantic Zoals U ziet, niets abnormaal aan de gang. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 januari 2017 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trump kan tegen zijn maar het zijn toch de Staten die daarover beslissen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Je bent hier letterlijk de enige die precies niet weet waar het over gaat. Zowat alles wat je hier denk aan mij te komen vertellen heb ik zelf al veel eerder aangehaald, hier in deze draad. Lees hem eens, zou ik zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze gebruiken geen condooms, laten hun spermacellen en eicellen samensmelten tot pril leven, maar door natuurlijke processen zijn er slechts 31% van hen die het halen. Voor elk geboren kind hebben ze er dus drie vermoord - globaal gezien een pak meer dan er door vrijwillige abortus komen te gaan. Hoe gaan gelovigen om met deze wetenschap? Door het te negeren. Net zoals ze negeren dat er door het droogleggen van die hulporganisaties net meer abortussen plaatsvinden, meer moeders en kinderen sterven, en meer mensen besmet worden met soa's. https://www.washingtonpost.com/opini...=.113f66196e05 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft, is/wordt abortus een mensenrecht.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we de kaloten laten doen, dan wordt masturberen voor een vent ook strafbaar of neuken met een voorbehoedsmiddel. Jullie oude gedachten van vroeger ... potentieel leven moet ook beschermd worden ... als het de wil is van god om haar zwanger te maken, dan mogen wij daar zeker geen stokje voor steken. Verder stel je het alweer zo zwart-wit. Alsof het doden van iemand die jou aanvalt om jou te doden, ook geen uiting van vrijheid zou zijn. Abortus is een afweging van de vrijheid van de moeder tegenover de vrijheid van de foetus. Ik vind dat als een moeder kiest voor zo'n drastische ingreep, je daar begrip voor moet opbrengen, en haar daarvoor zeker niet naar de gevangenis moet sturen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het om het leven van anderen aankomt, is dat inderdaad onvrijheid. Net zo heeft een mens ook niet het recht om iemands anders te doden. Schijnbaar beschouwt u de criminalisering van moord en doodslag blijkbaar als een probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd voor enige logica, beste! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat natuurlijk onzin is. Je moet immers inzetten op hulpverlening, ondersteuning van moeders in die situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |