![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kon op mijn 18 al invaliditeit aanvragen. Ik heb toch nog gewerkt tot mijn 30e. Maar ik ben tegen mijn muur geklapt en ik ga niet meer op dezelfde muur klappen. Laat één ding duidelijk zijn, ik ben geen werkloze. Ik ben invalide en als ik terug wat beter ben ga ik vrijwilligerswerk doen met honden. Maar eerst terug mijn rijbewijs en een auto zodat ik weet waar ik voor sta. Het OV met haar bavianen erop en onregelmatigheden zouden mij nu geen goed doen. Laatst gewijzigd door Peche : 5 maart 2017 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen excuses, enkel hoe het door mij beleefd wordt. Ik ga vrijwilligerswerk doen als mijn rijverbod verlopen is en ik terug mag rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ja en de spinnen eten hooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liggen ze in Genk dubbel van het lachen omdat Genk de meeste werklozen, drugsverslaafden en leefloners heeft, plus dezelfde ambtenarencijfers als inLuik en Charleroi? Foei foei foei, die stoute N-VA-burgemeester van Genk! Oeps....Sinds 1944 had Genk nooit anders dan tsjeven als burgemeester. Toch leuk dat demonen voor het eerst, zij het onrechtstreeks, toegeeft dat Luik en Charleroi het hoogste aantal ambtenaren heeft. En raar maar waar, toch zijn de werkloosheidscijfers in Luik en Charleroi nog altijd hoger dan in Genk. Foei foei foei, Bourgeois! Het strafste van al is dat ze daar in Luik en Charleroi niet dubbel van liggen van het lachen. Onder de PS is dat namelijk de normaalste zaak van de wereld.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat ik aangenomen werd toen ik werk zocht....omdat ik niet door de VDAB gestuurd werd. Mijn werkgevers wilden niemand meer die 'den dop" kwam omdat die hen teveel schade hadden berokkend omdat ze liever "werkloos" waren. Bij die illegalen is het andersom. Die moeten goed werk leveren want die hebben geen recht op werklozensteun.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, na 12 jaar "werken" ben je er dus in geslaagd. In het behalen van je invaliditeit. Je rijbewijs ben je blijkbaar om één of andere ernstige reden kwijtgespeeld. En je auto ook. Of wat bedoel je het woordje "terug"?
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb aandoeningen die mij beperken in het leven. Punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in mijn tijd was dat allemaal nog niet zo erkend en benoemd als nu. Iedereen moest maar normaal doen ook al kon je dat niet. Ik heb toen maskers leren dragen om normaal te doen. Maar de maskers wegen zwaar door en ik wil nu terug mezelf worden. Mag ik? Ja mijn rijbewijs is afgepakt en sedert dien ben ik mezelf in vraag beginnen stellen. Ik erkende eindelijk mijn problemen en ben toen in therapie gegaan. Daaruit is dan gekomen dat niet cannabis mijn probleem is, maar al dat daar onderliggend gaande was en ik jaren lang onderdrukte. Ik wist niet waar het vandaan kwam tot ik er bij stil begon te staan. Ik ontkende mijn ASS ook lang, mijn ADHD niet dat voel ik zo. Maar mijn ASS heb ik heel lang ontkend tot ik met testen geconfronteerd werd. Dan wist ik "fuck ik heb dat gewoon" en heb ik zelfs lang gerouwd. Nu ik eindelijk mezelf aanvaard, aanvaardt de wereld mij niet. Het is nooit goed en je kan nooit iedereen behagen, door iedereen te behagen ben ik aan mezelf voorbij gelopen. Ik behaag enkel en alleen nog mijn dierbaren en mezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar lees je dat?
Ik had het over werkgevers die verkiezen om personeel aan te wwerven waarvan ze hopen dat het goed werk levert ipv hen schade te berokkenen omdat ze kiezen voor de werkloosheid. Begrijp je dat niet? Of spreek je uit ervaring? Werd jou gedurende de 12 jaar die jij beweert te hebben "gewerkt" als invalide dwangarbeid opgedrongen?
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom uw rijbewijs terug willen als buiten komen u zo bovenmatig prikkelt? Omdat het minder hard prikt als je voor eigen plezier in het verkeer bent zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 maart 2017 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |