Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2017, 11:03   #61
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Gij met uw fantaziekes , gij maakt evenzeer deel uit van de graaicultuur.
Neen, ik doe beroep op mijn rechten die ik eerder nooit aansprak.
Ik kon op mijn 18 al invaliditeit aanvragen. Ik heb toch nog gewerkt tot mijn 30e. Maar ik ben tegen mijn muur geklapt en ik ga niet meer op dezelfde muur klappen.

Laat één ding duidelijk zijn, ik ben geen werkloze. Ik ben invalide en als ik terug wat beter ben ga ik vrijwilligerswerk doen met honden. Maar eerst terug mijn rijbewijs en een auto zodat ik weet waar ik voor sta. Het OV met haar bavianen erop en onregelmatigheden zouden mij nu geen goed doen.

Laatst gewijzigd door Peche : 5 maart 2017 om 11:03.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:04   #62
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Hangmatten graaien en feesten, meer bestaat er duidelijk niet in uw leven.
Ik zit nochtans van 's morgens tot 's avonds binnen omdat buiten mij prikkelt.
Oud 5 maart 2017, 11:10   #63
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik kon op mijn 18 al invaliditeit aanvragen. Ik heb toch nog gewerkt tot mijn 30e. Maar ik ben tegen mijn muur geklapt en ik ga niet meer op dezelfde muur klappen.

Laat één ding duidelijk zijn, ik ben geen werkloze. Ik ben invalide en als ik terug wat beter ben ga ik vrijwilligerswerk doen met honden. Maar eerst terug mijn rijbewijs en een auto zodat ik weet waar ik voor sta. Het OV met haar bavianen erop en onregelmatigheden zouden mij nu geen goed doen.
Met iedere posting maakt ge gewoon uw lijst met uitvluchten en fantaziekten om niet te hoeven te werken gewoon langer.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:11   #64
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Met iedere posting maakt ge gewoon uw lijst met uitvluchten en fantaziekten om niet te hoeven te werken gewoon langer.
Leest gij dan niet? De illegalen doe mijn werk voor drie keer zo weinig en drie keer zo goe.

Ik heb geen excuses, enkel hoe het door mij beleefd wordt.
Ik ga vrijwilligerswerk doen als mijn rijverbod verlopen is en ik terug mag rijden.
Oud 5 maart 2017, 11:19   #65
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Leest gij dan niet? De illegalen doe mijn werk voor drie keer zo weinig en drie keer zo goe.

Ik heb geen excuses, enkel hoe het door mij beleefd wordt.
Ik ga vrijwilligerswerk doen als mijn rijverbod verlopen is en ik terug mag rijden.
Ja en de spinnen eten hooi.
Oud 5 maart 2017, 11:21   #66
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
-1/3 is met brugpensioen
-1/3 is onafgebroken werkloos sedert de sluiting
-1/3 werkt of heeft gewerkt sedert de sluiting : de rsz korting die werkgevers kregen is afgelopen. Dat "werken" moet je groot zien want de meesten werken onregelmatig via uitzendkantoren en enkele honderden "werken" bij oa "De Winning". Dat is een gesubsidieerde vzw die instaat voor oa grasmaaien, snoeien, ... van tuinen bij oa bejaarden. Die krijgen 80 Euro boven hun dopgeld.
-100 mensen genieten een ziekteuitkering.
Volgens Bourgeois is de sluiting vd Ford verteerd. In Genk liggen ze dubbel vh lachen! Genk heeft ondertussen de hoogste werkloosheids-, armoede, drugverslaafde-, leefloners-, ... van alle Vlaamse centrumsteden!!!
Het aantal winkels is op 2 jaar tijd gehalveerd en vd 17 uitzendkantoren in het centrum blijven er nog 3 over waarvan 1tje toegespitst is op dienstenchequebanen. De grootste werkgever van genk is de Stad. Genk telt dezelfde ambtenarijpercentages als Luik, Charleroi, ...
Hoe je het ook draait of keert, je kan er niet onderuit dat slechts 1/3de van de Limburgers na de sluiting van Ford Genk nog werkloos is. Je mag de regering op je blote knieën bedanken dat ze werkschuwe mensen uit de werkloosheidscijfers lieten verdwijnen door hen vanaf hun 50ste brugpensioen te betalen.

Liggen ze in Genk dubbel van het lachen omdat Genk de meeste werklozen, drugsverslaafden en leefloners heeft, plus dezelfde ambtenarencijfers als inLuik en Charleroi? Foei foei foei, die stoute N-VA-burgemeester van Genk!
Oeps....Sinds 1944 had Genk nooit anders dan tsjeven als burgemeester.

Toch leuk dat demonen voor het eerst, zij het onrechtstreeks, toegeeft dat Luik en Charleroi het hoogste aantal ambtenaren heeft. En raar maar waar, toch zijn de werkloosheidscijfers in Luik en Charleroi nog altijd hoger dan in Genk. Foei foei foei, Bourgeois!
Het strafste van al is dat ze daar in Luik en Charleroi niet dubbel van liggen van het lachen. Onder de PS is dat namelijk de normaalste zaak van de wereld.
Oud 5 maart 2017, 11:26   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
D�*�*r zit de hond gebonden.

Ik herinner mij dat ik aangenomen werd toen ik werk zocht....omdat ik niet door de VDAB gestuurd werd. Mijn werkgevers wilden niemand meer die 'den dop" kwam omdat die hen teveel schade hadden berokkend omdat ze liever "werkloos" waren.
Bij die illegalen is het andersom. Die moeten goed werk leveren want die hebben geen recht op werklozensteun.
Oud 5 maart 2017, 11:27   #68
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
D�*�*r zit de hond gebonden.

Ik herinner mij dat ik aangenomen werd toen ik werk zocht....omdat ik niet door de VDAB gestuurd werd. Mijn werkgevers wilden niemand meer die 'den dop" kwam omdat die hen teveel schade hadden berokkend omdat ze liever "werkloos" waren.
Bij die illegalen is het andersom. Die moeten goed werk leveren want die hebben geen recht op werklozensteun.
Dus iedereen dwangarbeid opdringen?
Oud 5 maart 2017, 11:27   #69
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
-1/3 is met brugpensioen
-1/3 is onafgebroken werkloos sedert de sluiting
-1/3 werkt of heeft gewerkt sedert de sluiting : de rsz korting die werkgevers kregen is afgelopen. Dat "werken" moet je groot zien want de meesten werken onregelmatig via uitzendkantoren en enkele honderden "werken" bij oa "De Winning". Dat is een gesubsidieerde vzw die instaat voor oa grasmaaien, snoeien, ... van tuinen bij oa bejaarden. Die krijgen 80 Euro boven hun dopgeld.
-100 mensen genieten een ziekteuitkering.
Volgens Bourgeois is de sluiting vd Ford verteerd. In Genk liggen ze dubbel vh lachen! Genk heeft ondertussen de hoogste werkloosheids-, armoede, drugverslaafde-, leefloners-, ... van alle Vlaamse centrumsteden!!!
Het aantal winkels is op 2 jaar tijd gehalveerd en vd 17 uitzendkantoren in het centrum blijven er nog 3 over waarvan 1tje toegespitst is op dienstenchequebanen. De grootste werkgever van genk is de Stad. Genk telt dezelfde ambtenarijpercentages als Luik, Charleroi, ...
Kon je daar niet aan denken toen je Ford Genk steeds kapot zat te staken om meer loon ?
Oud 5 maart 2017, 11:28   #70
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja waarom niet, zijn we ook van hun gezaag en fantaziektes af.
Oud 5 maart 2017, 11:29   #71
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:31   #72
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Amaai zeg. Op de dag dat je meerderjarig werd vroeg je invaliditeit aan? Waarom niet eerder?

Enfin, na 12 jaar "werken" ben je er dus in geslaagd. In het behalen van je invaliditeit. Je rijbewijs ben je blijkbaar om één of andere ernstige reden kwijtgespeeld. En je auto ook. Of wat bedoel je het woordje "terug"?
Oud 5 maart 2017, 11:31   #73
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom denk je dat ik fake? Kom ik dan over als een leugenaar? Dat ik eens halve waarheden verkondig is waar. Maar in essentie ben ik zeker geen leugenaar.

Ik heb aandoeningen die mij beperken in het leven. Punt.
Oud 5 maart 2017, 11:32   #74
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Opnieuw met de verkeerde voet uit Uw hangmat gestapt? En dat op zondag nog wel, schaam op U. LOL
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:35   #75
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Amaai zeg. Op de dag dat je meerderjarig werd vroeg je invaliditeit aan? Waarom niet eerder?

Enfin, na 12 jaar "werken" ben je er dus in geslaagd. In het behalen van je invaliditeit. Je rijbewijs ben je blijkbaar om één of andere ernstige reden kwijtgespeeld. En je auto ook. Of wat bedoel je het woordje "terug"?
Ik heb dat niet aangevraagd. Ik KON dat en jazker kon ik dat vroeger.
Maar in mijn tijd was dat allemaal nog niet zo erkend en benoemd als nu. Iedereen moest maar normaal doen ook al kon je dat niet. Ik heb toen maskers leren dragen om normaal te doen. Maar de maskers wegen zwaar door en ik wil nu terug mezelf worden. Mag ik?

Ja mijn rijbewijs is afgepakt en sedert dien ben ik mezelf in vraag beginnen stellen. Ik erkende eindelijk mijn problemen en ben toen in therapie gegaan. Daaruit is dan gekomen dat niet cannabis mijn probleem is, maar al dat daar onderliggend gaande was en ik jaren lang onderdrukte. Ik wist niet waar het vandaan kwam tot ik er bij stil begon te staan.

Ik ontkende mijn ASS ook lang, mijn ADHD niet dat voel ik zo. Maar mijn ASS heb ik heel lang ontkend tot ik met testen geconfronteerd werd. Dan wist ik "fuck ik heb dat gewoon" en heb ik zelfs lang gerouwd.

Nu ik eindelijk mezelf aanvaard, aanvaardt de wereld mij niet.
Het is nooit goed en je kan nooit iedereen behagen, door iedereen te behagen ben ik aan mezelf voorbij gelopen. Ik behaag enkel en alleen nog mijn dierbaren en mezelf.
Oud 5 maart 2017, 11:36   #76
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar lees je dat?

Ik had het over werkgevers die verkiezen om personeel aan te wwerven waarvan ze hopen dat het goed werk levert ipv hen schade te berokkenen omdat ze kiezen voor de werkloosheid.

Begrijp je dat niet?
Of spreek je uit ervaring?
Werd jou gedurende de 12 jaar die jij beweert te hebben "gewerkt" als invalide dwangarbeid opgedrongen?
Oud 5 maart 2017, 11:37   #77
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb dat niet aangevraagd. Ik KON dat en jazker kon ik dat vroeger.
Maar in mijn tijd was dat allemaal nog niet zo erkend en benoemd als nu. Iedereen moest maar normaal doen ook al kon je dat niet. Ik heb toen maskers leren dragen om normaal te doen. Maar de maskers wegen zwaar door en ik wil nu terug mezelf worden. Mag ik?

Ja mijn rijbewijs is afgepakt en sedert dien ben ik mezelf in vraag beginnen stellen. Ik erkende eindelijk mijn problemen en ben toen in therapie gegaan. Daaruit is dan gekomen dat niet cannabis mijn probleem is, maar al dat daar onderliggend gaande was en ik jaren lang onderdrukte. Ik wist niet waar het vandaan kwam tot ik er bij stil begon te staan.

Ik ontkende mijn ASS ook lang, mijn ADHD niet dat voel ik zo. Maar mijn ASS heb ik heel lang ontkend tot ik met testen geconfronteerd werd. Dan wist ik "fuck ik heb dat gewoon" en heb ik zelfs lang gerouwd.

Nu ik eindelijk mezelf aanvaard, aanvaardt de wereld mij niet.
Het is nooit goed en je kan nooit iedereen behagen, door iedereen te behagen ben ik aan mezelf voorbij gelopen. Ik behaag enkel en alleen nog mijn dierbaren en mezelf.
Arm kind....
Oud 5 maart 2017, 11:37   #78
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Waarom uw rijbewijs terug willen als buiten komen u zo bovenmatig prikkelt? Omdat het minder hard prikt als je voor eigen plezier in het verkeer bent zeker?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:37   #79
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom denk je dat ik fake? Kom ik dan over als een leugenaar? Dat ik eens halve waarheden verkondig is waar. Maar in essentie ben ik zeker geen leugenaar.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 maart 2017 om 11:38.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2017, 11:39   #80
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg mij één post waar je denkt dat ik lieg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be