![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"]
Zet'm op Patrick! Wat? Zn horens? Voor iets anders is het niet nodig, hij komt tqch niet omhoog. Ik haat piano's die vals spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"
Jeps. Onderzoek heeft uitgewezen dat wanneer het regent op de dag van de verkiezingen, het Vlaams Blok 2 �* 3% extra stemmen behalen, gewoon omdat het regent die dag. En als die dag de Vlaamse vrouwen toevallig die dag troef hebben gekregen van hun stoere Vlaamse binken (een aloude Vlaamse traditie) stemmen die ook op het Blok. Zo heeft elke vlaming wel een reden om op dat tuig te stemmen ![]() Tuig, Dat ben jij Hugoke Ik haat piano's die vals spelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Prachtig Ik haat ........................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"][size=18]Patrick Janssens half juni burgemeester [/
Hè Hugoke we zijn half juni, hoe zit het nu? Je zal nog moeten wachten voor je postje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Volgende week donderdag legt de gewezen SP.A-voorzitter de eed af als kamerlid. Natuurlijk eigen zak EERST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik haat piano's die vals spelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij kunt niets snappen, daar heb je hersens voor nodig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze zullen op hun bek gaan, zwaar het begint nu pas, papieren moeten wij zien. Ons hugoke-pianoke heeft zijn jobke nog niet vast |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle discussies en scheldpartijen als antwoorden ten spijt, ik blijf bij de objectieve samenvatting van de feiten: (ter herhaling): De politiek heeft weer een slag thuis gehaald (of toch bijna). Na het gesjoemel met VISA kaarten en de corruptie binnen de administratie is uiteindelijk nagenoeg dezelfde ploeg aan het modderen. Bleef alleen nog Detiege, weliswaar een van de weinige die niet heeft gesjoemeld, maar ze moest opstappen omdat ze verantwoordelijk wordt geacht voor de ploeg (die zoals gemeld gewoon verder ploetert). Ze moest wel wachten met haar ontslag, want men durfde het niet aan een risico te nemen dat er een 'gat' zou ontstaan tussen haar onslag en het aanstellen van haar opvolger die in menige dubieuze dossiers was vernoemd. Uiteindelijk is het spelleke gewoon haar gang gegaan, en heeft men uiteraard na de verkiezingen alles in een stroomversnelling gezet. Ineens wordt alles gedeblokkeerd : Janssens overal vrijgelpeit ( ![]() Het resultaat is dat de Antwerpse burger nu, na zoveel maanden onfrisse praktijken, een burgemeester door de strot wordt geduwd, die op zijn minst niet onbesproken is qua gesjoemel. Voor hij begint zien velen hem liever gaan dan komen. En zo luistert de politiek naar de mensen. En daarom moeten ze telkens weer gaan proberen uitleggen waarom extreem-rechts reeds 11 verkiezingen op een rij winst boekt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Moest FDW en het VB er duidelijk op voorruit zijn gegaan in het kanton Antwerpen en de SP.a niet zo'n klinkende overwinning hebben behaald, zaten we nu pas echt goed in een Antwerpse crisis.
![]() |
![]() |
#75 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Hihi. "Debatteren". Ja.
![]() |
#79 | |||
|
![]() Citaat:
Voor het Blok blijft Patrick Janssen schuldig, zelfs wanneer zijn onschuld bewezen is. Begin daar maar iets tegen........ ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
Voor The Pianola blijft Het Blok schuldig, zelfs wanneer hun onschuld bewezen is. Begin daar maar iets tegen........ ![]() |
|||
![]() |
![]() |