![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heel dien boel was er en is er om de flaminganten te kloten. Offcieel natuurlijk niet, en daarom kan je er moeilijk tegen zijn, want racisme is geen propere karaktertrek of houding. Dus is er maar één mogelijke houding: een beetje hygiëne in de huishouding brengen. Dank u Zuhal ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder rang, stand noch ras. Die onzin.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat sommigen dat kwaken. Maar kwaken is iets anders dan realiteit ... En gij, kent gij dan wel de precieze modaliteiten van die "verplichting" ? Ik peins van niet. Helemaal afgezien daarvan: weet gij waarom zoveel Britten kozen voor de brexit ? Van de Britten die ik sedertdien daarover kon spreken, ging het allemaal om dingen in die sfeer. Ze hadden, stuk voor stuk, het er voor over om economisch te verarmen, als hun dorp of wijk maar terug leefbaar werd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 april 2017 om 06:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zo'n centrum er moet uitzien weet ik ook niet. Dat de invulling die Unia er aan geeft haaks staat op hetgeen ze zou moeten doen, weten wij allemaal (die met een greintje verstand toch). Maar het is verplicht om een centrum tegen racisme op te richten, en daar is in feite ook niets mis mee, toch niet zo lang zo'n centrum:
Vandaar ook de beslissing om het centrum meer middelen toe te kennen. Met de N-VA hebben we eindelijk een minister en een staatssecretaris die deze boel met arendsogen bekijken en er niet voor terugdeinzen om Unia op de plaats te zetten. Laatst gewijzigd door reservespeler : 5 april 2017 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een hoop gezever, gekronkel, ontkenning, ... rond het N-VA-offensief tegen diversiteit. De schijnheiligheid druipt ervan af als de meest dunne diarree. De essentie is dat kritiek Erdogangewijs gesmoord wordt.
Over het CGKR en Unia was ik ook niet tevreden. Wat mij betreft mochten ze zelfs nog harder optreden. Tot nu toe waren ze niet meer dan een lege doos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog meer gekwaak, alweer van de beginnende kant.
De nva is niet tegen diversiteit. Zolang iedereen maar op fatsoenlijke wijze zijn of haar verantwoordelijkheid opneemt. En daarbij hoort dan ook een behoorlijke, intelligente en verantwoordelijke wijze om het immigratiebeleid te organiseren en te voeren. Maar dat is een nuance die voor extremisten echt teveel gevraagd is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie, volgens welke afspraak, dat oplegt. Welk "Europa" ? De raad, de EU, een rechtbank, iets anders ? En wat dat dan precies moet zijn ? Enkel voor legale vreemdelingen, ook de illegale, ook de gehandicapten, ook de homo's en lesbiennes, ook de transgenders, ook taalminderheden, ook de gevangenen, .... ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CGKR krijgt meer bevoegdheden Raad van Europa prijst interfederale structuur Unia Laatst gewijzigd door Jakko : 5 april 2017 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enne ... beginnend? Extremisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ke_Nan
De Vlaming heeft geen boodschap aan de opgedrongen diversiteit en multicul. Daarom dat Unia nu zo onder vuur ligt. Het draagvlak is weg. Als je als allochtoon in Belgie wilt slagen is aanpassen de boodschap. De allochtonen zullen toch zelf van hun imago af moeten geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu moet ge mij eens uitleggen wat er niet aangepast was aan Alona Lyubayeva en Rachida Lamrabet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat er samenlevingsproblemen zijn die allochtonen sterk miskennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is nog een andere realiteit in ons dierbaar België nl. die tussen de Walen en Vlamingen. Daar schijnt ook een samenlevingsprobleem te zijn. Of de Hollanders in onze Maaslandse gemeentes waar we ook regelmatig op kakken om allerlei redenen. Wat daarmee? |
|
![]() |
![]() |